Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marjah, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjah

    marjah Fanatiek lid

    12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    afro afrikaantje????
    wat is een niet-afro afrikaantje dan?

    :D

    @pleegzorg: sinds december en we gaan eerst voor weekend zorg hoor! Eerst maar eens kijken wat pleegzorg voor ons kan betekenen. Ken iets te veel negatieve verhalen.

    @woord... complimenten? nee! Het is meer erkenning.
    trots zijn op het feit dat je iets gepresteerd hebt. Maar dan niet het woord trots. Je zelf op de schouders kunnen slaan etc.
     
  2. Ik breek even in... Ik ben een stille meelezer en ik lees en leef altijd enorm met jullie mee, zonder dat jullie t zelf weten... Vind het heel erg dat het (tot nu toe) niet wil lukken met het zwanger worden.

    Marjah, nou lees ik dat je geinteresseerd bent in pleegzorg. Wij zitten ook in dat traject en hier op zp is er een clubje over pleegzorg. Als je interesse hebt, kun je hier altijd mee komen kletsen.

    *Breek weer uit*
     
  3. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.711
    4.218
    113
    Punnikexpert
    Import ergens

    Whahaa ik had een typ fout gemaakt en werd toen ff weggeroepen en toen kwam ik terug ehh arfo amerikaantje op backspace gedrukte en arfo veranderd in afro en toen afrikaantje hahahahaha ;)

    Ik ben benieuwd wat jullie van de cursus gaan vinden!!
    De ruige R. wil het misschien ook...
    Maar niet nu, maar 'later' (wat dat ook moge zijn..)

    @ het woord... Ehh denktenk.... Denktenk doet het vandaag niet!! ;)

    Kusss
     
  4. marjah

    marjah Fanatiek lid

    12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ken het groepje, want ik ben ook zo'n stiekeme lezer :D
    Langdurige pleegzorg is nog even het tweede plan, maar weekend pleegzorg is wel iets waar we dus mee bezig zijn.

    Ik kom zeker, als we straks de TOP gaan doen ook echt een keer mee beppen.

    Ik wil gewoon eerst goed kennismaken met pleegzorginstantie en me goed laten voorlichten (naar de info avond en TOP cursus) over de gang van zaken, rechten en plichten van zowel ouders/pleegouders en medewerkers. Ken heeeeeele slechte verhalen over de hulp die sommige organisaties bieden als er iets is (lees geestelijke problemen met het kind (of van jezelf, door het kind) en moeders die het leven van de pleegouders onmogelijk maken, en bij bijzondere gebeurtenissen van de moeder, moet de pleegmoeder (die dus geterroriseerd wordt door diezelfde moeder) op komen draven met een vriendelijk gezicht in het belang van de kinderen.
     
  5. Lin71

    Lin71 Fanatiek lid

    19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ik lees ook stilletjes nog altijd met jullie mee.
    EN heb lopen draken, klaveren, fikken enz enz.
    Heb geen woorden op dit moment die echt voor jou zijn Marjah !
    Ik vind je een mooi persoon in ieder geval al ken ik je niet persoonlijk maar even goed.
     
  6. Marjah, heb in het andere topic op je berichtje gereageerd:)
     
  7. juulzon

    juulzon Fanatiek lid

    29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Marjah:
    @woord: waardering? apprecieren?
    @schrijfsel: talent! mooi! uit het hart!

    @hier: gaat, druk met werk, misschien van het weekend meer in schrijfmodus. Heb een serieuze denkstap gemaakt in de grote kans dat wij geen papa en mama gaan worden. Niet dat ik de hoop heb opgegeven, maar besef wel dat ik alvast moet leren wennen aan de mogelijke realiteit die er ook zou kunnen zijn... Een confronterende gedachte die me van mezelf moet doen inzien dat er meer is. En dat ik dat blijf zien. Van die gedachten die dan door je hoofd spoken als "dan wordt dit gewoon een neefje-nichtjes-logeerkamer". Vriendlief staat echt niet open voor adoptie, maar we hebben wel gesproken over Als Dan en we bedachten hardop dat we dan wel willen uitzoeken wat de mogelijkheden zijn om Waar Nodig (Peru, Haiti, ???) een weeshuis op te zetten, om ons in zoiets te gaan verdiepen. En dat vriendlief daar wel voor open stond, vond ik heel bijzonder en fijn. Toch een stukje zingeving... Nou ja, van die dingen houden mijn hoofd bezig. En weet nog steeds niet wanneer ik TP wil gaan doen ;)!

    Ga nu naar huis, zit nog op mijn werk!

    Knuff voor allemaal!
     
  8. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.852
    113
    Jullie zijn inmiddels over het maximale aantal van 5.000 berichten gegaan.
    Willen jullie een nieuw deel aanmaken? Deze sluit ik.

    Lotte
     
  9. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.852
    113

Deel Deze Pagina