Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marjah, Nov 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

hahahahaha, maar wie weet was het potje van daarvoor ook goed:D
    Je weet nooit;)

2. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    das waar... ik weet niet wanneer ik had moeten rummicubben... dus who knows ;)

3. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Marjah; yoehoo geslaagd voor een mooie bra!

Lente; wat een zware tijd moet jij gehad hebben zeg. Maar wel heel erg fijn dat de liefde weer op je pad gekomen is.

Jullie hebben mij en Joontje verwisseld denk ik qua 6 eitjes :)

Vandaag weer naar Dr. Wissmann geweest.
    Er zitten 7 eitjes; 1 rechts maar die is te klein, en 6 links. Nu maar hopen dat ze vrijdag met de punctie allemaal goed en dus te gebruiken zijn.

Vanavond al de laatste Deca en Gonal, en dan vrijdag om 9.15 uur de punctie.

4. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha Ieoor, wat fijn dat je in ieder geval 6 eitjes heb. Kan ik je niet meer door elkaar halen ;) Spannend vrijdag die punctie. Wie weet groeit de 7e ook nog mee.

Groetjes,
    Lente

5. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    2,957
    0
    0
    Lente; welkom hier!

Ieoor: spannend, hoop dat het alle 6 goeie eitjes zijn!!

Marjah: wat heerlijk om al je trouwvoorbereidingen te lezen!

Heb me deze maand eens aan ovutestjes gewaagd, omdat ik hoop dat het de druk van het "verplicht rummicubben" ;) eraf haalt. (Wij houden dat namelijk niet om de dag en dan twee weken lang vol) Tot gister negatief, maar tot mijn verrassing vandaag positief! Joepie natuurlijk, maaar... vandaag logeert mijn moeder bij ons (die past op woensdags op) en nou rummicubt mijn man al niet goed op commando... maar al helemaal niet als zijn schoonmoeder op de slaapkamer nextdoor ligt ;)
    Moet eerlijk zeggen dat mijn afscheiding er trouwens helemaal niet bij past. Nu maar hopen dat ik geen vals positieve testen heb zoals bij POF weleens gezien wordt (maar dan zou je niet verwachten dat 'ie eerst netjes negatief was, of wel??)

6. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Haha, en om haar nou te vragen of ze mee rummicubd ;-s.
    Misschien nog ff snel een potje voordat ze komt? Laat je weten wie er gewonnen heeft? hahahaha

Succes iig :)

Wel lekker dat de ovu test heeft gewerkt. Wat je zegt, dan is het verplichtte zoveel keer per week er vanaf. Maar ja, nu is het rummicubben gelijk wel voor het echie!

7. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ieoor; joehoee! vrijdag punctie :)
    Gefliciteerd, meid! Op naar prachtige emmy's :)

8. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    2,957
    0
    0
    Marjah: mijn man en mijn moeder komen altijd allebei tegelijk, dus geen kans op een vluggertje :D
    Ik ga zo maar eens demonstratief gapen en zien of ik mijn man vroeg mee naar bed kan slepen ;)

9. lente67

lente67 Niet meer actief

GAAAAAAAAAAAAAAp, bedankt voor je welkom.

Anders morgnochtend wakker kussen;) alhoewel ze dat 's ochtends niet nodig hebben en tot 36 uur de tijd. Dus 2 minuten moet toch wel lukken :D Sorry ben melig vandaag.

Ben nu voor de tweede maand met ovu testen bezig en verwacht morgen een pos. test. Had vorige keer een cyclus van 28 dagen maar verwacht nu een kortere. Gemiddeld is ie 26.

Veel plezier:p

X Lente

10. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lente, welkom hier!!
    Tuurlijk ben je hier welkom!! Als ik als broekie van 25 in dit dertigers topic mag rondbanjeren, mag jij dat ook met je 42 of was het nou 43? Anyway, welkom maar hopelijk mag je snel weer weg en door naar het topic met als titel zwanger ;)

Succes meid!!!

Meidennnnn ik word gek gek gek gek KNETTERgek!!!
    Mag officieel de 22e testen (2 weken na de TP) maar wil 2 dagen eerder al gaan testen: 2 week en 1 dag na de punctie (met een clear blue met conceptie indicator, die je eventueel - wat wij niet gaan doen - al 4 dagen voor je nod kunt gebruiken...

Wat vinden jullie hiervan??
    Heb trouwens net een zeikverhaal over de wachtwekenstress geschreven bij het DD topic, kom vooral dat lezen ;)

Kussie voor iedereen!!

11. lente67

lente67 Niet meer actief

Hoi Maartje84, bedankt voor je welkom. Gelukkig geen leeftijdsdiscriminatie:D wow, voor jou heel spannend dus. Ik denk dat ik in jou situatie ook niet het geduld zou hebben om te wachten. Gewoon doen dus, hoop dat je snel naar de topic zwanger mag:)
    Ga voor je duimen meis

X Lente

12. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    en wannabmum, heb je succes gehad?

13. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    2,957
    0
    0
    Hahaha :D
    We hebben inderdaad nog heel stilletjes een potje gerummicubt!!
    en eh... het is 1-1, dus gelijk stand geworden, if you know what I mean! ;):D
    Ik me maar zorgen maken omdat het op commando hier niet altijd lukt en ik dacht dat het nu helemaal niks zou worden, bleek dat het stiekeme het allemaal wat extra's gaf, hihihi.
    (Nou maar hopen dat het geen vals positieve ovutest was!)

14. Joontje

Joontje Bekend lid

Mar 3, 2009
    523
    0
    0
    Wannabemum, zou vanavond nog een gezellig spelletje gaan spelen als ik jou was ;)

Iejoor, hij gaat goed, spannend vrijdag de punctie!!!

Wij hebben gisteren ons gesprek gehad. Veel informatie maar wel allemaal positief. Zoals we al wisten gaat het ICSI worden, mannetje had maar 240.000 wedstrijdzwemmers En uit de onderzoeken blijkt dat mijn schildklier niet optimaal werk. Dit zou betekenen dat ik moeilijk zwanger kan worden en meer kans heb op een miskraam. Vandaar dat we nu braaf gaan starten met tabletjes.

Verder mogen we gelijk starten. Niks geen vervelende pil maar gaan met die banaan :D Heb net gebeld en ik heb eind vorige week dus wel nog een eisprong gehad (zoals mn gevoel en slijm me al zei). Start vandaag met de neusspray en bij ongi op dag 2 een echo en vanaf dag drie starten met stimuleren. Ga stimuleren met Gonal-F en nog 2 ampulen wat ik moet spuiten maar waarvan ik de naam vergeten ben.

Wel een heel gedoe met niet getrouwd zijn en duitse wetgeving. Omdat ik niet getrouwd ben maar ze wel willen dat een kind onderhouden gaat worden na geboorte moeten we vrijdag naar de notaris. Daar moet mn vriend een eventueel kind nu al gaan erkennen. Nou ja het moet dus we doen het gewoon :)
    Hoop over een dikke 4-5 weken 2 embryootjes aan boord te hebben..

Nog meer nieuws op zwangerschapsgebied, onze maine coon was krols en die is op dit moment uit logeren ;) Als het goed is krijgen we nu rond pinksteren een nestje kittens :)

Oh ja Sikki, spuit jij ook puregon????

Liefs en dikke kus van Joontje

15. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wannabemom, mooi dat jullie nog een gezeldschapspelletje hebben gedaan!! :p

joontje, wat raar. Wij lopen ook in DL en wonen ongetrouwd samen. Wij hebben niets daar over gehoord.
    Wat heb je precies aan je schildklier? Ik heb ook schildkliershit: anti-tpo stoffen.

16. Joontje

Joontje Bekend lid

Mar 3, 2009
    523
    0
    0
    Maartje, wij lopen in Leer. Vind het ook allemaal onzin maar moet allemaal formulieren ondertekenen, ook eentje dat ik de dokter niet aansprakelijk kan stellen voor onderhoud van het kind:D ach het is voor een goede zaak en zonder begint hij ook niet aan de behandeling

Jij kan gaan aftellen, spannend, hou je het nog een beetje vol?
    Jij gebruikt toch ook de neusspray??

Oh ja schildklier werkt te traag. Ze hadden een speciale trh test gedaan, dan spuiten ze een middel genaamd antepan in, dan kijken ze ook naar de functie van de hypofyse.

17. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    2,957
    0
    0
    Joontje; dat is wel goed nieuws, dat je nu snel kunt starten! Wel maf van die noodzakelijke notaris registratie. Hahaha, alsof je de dokter om alimentatie zou vragen! :D

18. Joontje

Joontje Bekend lid

Mar 3, 2009
    523
    0
    0
    Hmmmmm wannabemum, dat klinkt wel erg aanlokkelijk want die beste man verdiend bakken met geld daar in zn eierfabriek :D:p

19. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Joontje, wat spannend, hè! Ik hoop zo dat de schildklier pillen en de rest van het hele zooi evoor gaan zorgen dat het over 4-5 weken + 8 maanden een mooi beebje oplevert. Naar neusspray??? whahahahaaa, wat is dat nou voor iets geks?

Jaaaahhh Maartje, wanneer ga je testen? Vrijdags was de punctie toch?

@ hier, ik mag morgen fijn tussendoor wer even te echo-en (wie is de burgermeester van weee-zel??? eee-zel!). Mijn temp schoot van de week omhoog en ik dacht dat er een heel mooi eitje aan het touwtje springen was. Maar nu is de temp nog steeds hoog, maar ik bloed wel? Wat is dat nou voor gezeur? Dus fa gebeld en morgen wordt ik even bekeken door de verpleegkundige.

20. Joontje

Joontje Bekend lid

Mar 3, 2009
    523
    0
    0
    Marjah, wat bijzonder.. Ben erg benieuwd wat ze morgen op de echo zullen zien. Succes!!!

De neusspray is om een eisprong te onderdrukken.. Ze gebruiken het geloof ik wel vaker in DL, volgens mij heb ik het ook wel bij de pusselbeebs zien staan. Ik ben begonnen met snuiven dus het begin is er.

Oh ja het gaat nog niet zo goed met de poes, ze is boos en laat zich tnt niet dekken :(:( Morgen even afwachten..

Net gesport en nu even het blok kijken :)

Liefs

Share This Page