Nu mijn bericht in stukjes... HO STOP.... miscommunicatie!!! ff iets weer rechtzetten. Het gesprek bij de arts was dus wel heel positief en hoopgevend. IK vertrouw de arts volledig, dus ik blijf erbij dat ik in het MCA blijf. IIg geval is de volgend epoging gestart. Dus als de dagen naar onze bruiloft toe wegtikken, tikken nu ook de dagen weg naar de echte nieuwe poging. Morgen bellen voor de hormoonwaarden en dat pil of provera.
deel2: zoals jullie weten ben ik nog steeds kapot van alle emoties van de afgelopen tijd. Maar nu ben ik nog meer kapot. Ik ben namelijk gisteren weggekaapt voor mijn vrijgezellendag! "kort" verslag: gisteren om 8.30 ginge de deurbel te lang naar mijn mening, dus ik dacht 2 dingen: belletje trek of... de meiden. Ik ren natuurlijk niet onaangekleed naar de deur, dus ik heb eerst maar een heel langzaam mezelf aangekleed. Ik hoorde op een gegeven moment: "ze zal toch wel thuis zijn, hè?" en "D is toch wel ingelicht, hè?" Dus ik naar beneden en vervolgens zag ik mijn nichtje door het raa gluren, maar ze zag mijn niet naderen, dus ik heb haar goed kunnen laten schrikken . Ze hadden ontbijt mee en intussen was mij kleding kast "stiekem" overhoop gehaald, tot mijn niet altijd heel charmante, onopgevouwen onderbroekenbak aan toe... . Ik werd aangekleed als pipi langkous en hop wij de taxi in. DJ wil ff verder computeren, wordt vervolgd....
Sikki, een spannende dag vandaag voor jou en je man. Hoop gewoon dat ze allemaal bevrucht zijn!! En drie terugplaatsen, wat spannend!! Mn duimen gaan nu gewoon in een non-stop duimstand voor een mooi beebje Marjah, oké ik wacht nog wel even langer op deel 3 @hier, afgelopen nacht om 24 uur de pregnyl gezet en nu afwachten. Morgen om deze tijd lig ik in dromenland. Probeer in de tussentijd gewoon rustig door te ademen en te hopen dat ze niet al gaan springen
Sikki vandaag hoor je hoeveel bevruchtingen er zijn. Meis ik hoop zo dat het er minimaal 3 zijn. Dat zou echt helemaal geweldig zijn. Laat je het ff weten als je wat hoort? Hoe voel je je verder trouwens? Rustig aan gedaan afgelopen dagen? Lente heel verstandig dat je probeert geen hoop te hebben deze ronde. Stiekum heb je in je achterhoofd natuurlijk altijd een beetje hoop. Wanneer mogen jullie nu ook alweer echt van start voor de IVF?
Marjah; dan had ook ik je verkeerd begrepen. Je bent dus wel positief. (sorry dat ik het niet helemaal begrepen had). En je vrijgezellenfeest; compleet verkleed als Pipi Langkous. Vertel, vertel.... Joontje; de Pregnyl is gezet. Spannend hoor, morgen de 1e punctie. Maar wel echt heel erg fijn dat je met 1 eierstok zo'n 20 follikels hebt. Ik ben heel benieuwd hoeveel eitjes ze morgen gaan vinden. Hou je taai meid! Hier gaat het steeds een beetje beter. Ik ben net mijn bedje uit. Ga zo maar eens douchen. Maar weken zit er de komende dag(en) nog niet in. Eerst uitzieken. Ik ben erg benieuwd wat Leuven 29 april gaat brengen. Ik hoop dat ze daar iets heel slims gaan zeggen.
Ohja, ik heb op CD 3 bloed laten prikken, om te kijken hoe het ervoor staat met mijn eitjes: uitslag: Leteinizerend hormoon; 1,7 Follikelstimulerend hormoon: 5,8 Prolcatine: 0,63 (Normaal > -/0,5). Ik heb dit bloed laten prikken via een verwijsbrief van mijn HA. Dit omdat ik anders 2 uur in de auto naar het Geertgen moest zitten, enkel om bloed te laten prikken. Voor de uitslag kreeg ik niet de assistente, maar de HA aan de lijn. En de HA was behoorlijk in paniek. A; hoe haalde ik het in mijn hoofd dat ik bijna in de vervroegde overgang ben (HA weet maar half half van de MMM. Het Geertgen stuurt namelijk niet, net zoals het ZH altijd doet, netjes steeds briefjes met de vorderingen/ontwikkelingen naar de HA). B; de Prolactine was echt niet goed; ik moest doorverwezen worden, bla, bla bla. Uiteindelijk ik het Geertgen gebeld. Maar de assitente die aan dokter Ruis had gevraagd of deze uitslagen goed of slecht waren, vertelde dat Ruis erom had moeten lachen. De uitslag was keurig. nou, schiet mij maar lek. Ik snap het dan niet meer...
Hoi meiden, Ik lees hier nog altijd mee maar schrijf hier niet zo veel. Ten eerste omdat ik het best druk heb met alles, en ten tweede dat ik in de ontkenning zit... Ik wil het niet, ik wil er niet aan dat ik hier echt thuis hoor. Ik wil het niet ik wil het niet ik wil het niet!!!! Potverdorie, ik ben een meisje van 25 jaar... :'( Bah bah bah, je raden het al, ik voel me nog steeds ontzettend klote dat ik in dit rijtje thuis hoor. Heb nog steeds wel hoop dat de AMH waarde verkeerd bepaald is... Deze week krijg ik de uitslag van de tweede keer prikken in DD... Ik hoop zo dat er toen een gruwelijke fout is gemaakt en dat het thuishoren in dit rijtje gaat behoren tot een hele verdrietige fout. Maar goed, dankzij hit topic weet ik wel dat Marjah als Pippi verkleed is geweest!! Ik zeg: FOTOOOOOOOO!!! *Grijns* En dat lente nog steeds aan het wachten is op dr diagnostische IVF. Ik duim dat je snel opgeroepen gaat worden. Blijf het trouwens wel bespottelijk vinden dat dames (met lage AMH's) soms lang moeten wachten(, alsof je die tijd hebt). Ioor, ik snapte ook niet wat er fout aan je waardes zou zijn Maar gelukkig las ik dat de ze van het Geertgen ook al zeiden dat je waarde prima was Een FSH van 5.nogwat zegt dat je nog prima te stimuleren bent, dus dikke prima!! Joontje, veel succes met je punctie straks!!
Effe snel, want ben aan het 'werk' Maar van de 5 zijn er maar 2 bevrucht. Een enorme teleurstelling vooral door de bevruchtingspercentages van de vorige keren. Maar goed, gelukkig toch nog 2. Morgen de tp en dan horen we de kwaliteit. Enne Ieoor, mijn FHS was deze cyclus 6.3 en toch maar 5 eitjes. De arts gaf aan dat een lage FSH cyclus nog geen garantie is voor veel eitjes. Je zou dus het FSH over meerdere cycli moeten meten. Ik heb in 1 jaar tijd 7.6, 14.3 en 6.3 gehad.
Ieoor: spannend 29 april! ik hoop dat ze toch nog iets voor jullie kunnen doen! Je FSH is inderdaad heel fraai! Maar soms kan het erg wisselen per cyclus. Is het bij Geertgen eerder hoger geweest? Of was het AMH erg laag? Joontje; poeh wat veel follikels!!! En ook al zo groot! Heel veel succes morgen! Sikki: succes morgen bij de tp! Ik denk aan je en duim voor je! Lente; lastig is dat he, als je in je vruchtbare dagen zit krijg je onwillekeurig toch weer hoop, omdanks dat het in al die maanden daarvoor ook niet gelukt is! ik hoop dat het toch nog gewoon spontaan raak mag zijn! weet je nou eigenlijk al wanneer je ongeveer aan de beurt zult zijn? (Of heb ik dat met mijn warhoofd wel gelezen, maar alweer vergeten?) Marjah: jij bent ook een mooie! Zit ik helemaal in je vrijgezellenfeest verhaal en dan blijkt het een cliffhanger waarvan het vervolg nog niet beschikbaar is!! Snel terugkomen en verder typen!! En we willen inderdaad een foto!!! Maartje: kan me voorstellen dat je vurig hoopt dat het een bepalingsfout is en je AMH eigenlijk goed is! Weer een spannende week voor jullie. Gister op de poli geweest en follikel was goed gegroeid dit keer naar 18 mm. Kreeg weer advies om er zondag maandag en dinsdag werk van te maken, maar mijn man klust niet zo goed op commando, dus om de dag is het hoogst haalbare. Bovendien denk ik dat eisprong pas morgen of woensdag zal zijn. Moet woensdag terug komen om te zien of hij inderdaad gesprongen is. Helaas was baarmoederslijmvlies nog niet goed en lijkt eisprong inderdaad zo laat in mijn cyclus dat de LF waarschijnlijk te kort is. Dus aan de ene kant wordt je bere-enthousiast van het zien van een mooie follikel, maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat er hormonaal zoveel mis is, dat een bevrucht ei gewoon geen kans heeft. Desondanks mijn man maar verleiden tot een potje rummicub vanavond!
Haha, wannaB: misschien moet je je schoonmoeder weer eens uitnodigen zoals de vorige keer . Dan kan je man misschien wéér ff lekker op commando rummicubben. Sikki: oei wat vervelend dat er maar 2 bevrucht zijn. Ik hoop dat het toppertjes zijn en dat allee posi-energie in deze twee is gaan zitten. Succes met de TP!!! Duim duim duim Maartje: ik geloof dat we allemaal willen dat je hier niet thuis hoort, net zoals wij hier allemaal eigenlijk niet thuis horen te zijn. Ik hoop voor je dat ze enorm geblunderd hebben en dat je straks met frisse moed en iets meer tijd aan je zijde de MMM door kan cruisen. Maar eerst nog ff die posi-test van deze tp! Ieoor; wat een idioot van een arts! Maar wel goed dat ie je persoonlijk belt, hij is ondanks dat ie eigenlijk gewoon niets weet wel betrokken. Hij heeft iig je resultaten bekeken en er op gehandeld. Ben ook benieuwd naar wat ze in leuven zeggen. Je bent volgens mij de eerste van "het koppel meiden hier" die naar Belgie gaat, toch? Hoe voel je je verder? Joontje: Joehoe morgen de punctie . Loop je al blauw aan of heb je je eigen advies opgevolgd en adem je dus gewoon door . Succes meid!
nu echt deel 3: waar was ik.... ahhhh ... de taxi! De taxi was zo'n mini touringcar. Dus we konden met z'n allen in 1 vervoersmiddel, wel zo gezellig. Dus pipi zit gezellig in de bus en deze rijd ff langs het bedrijf van "mijn aanstaande", alwaar ik naar zijn moeder zwaaide. Die kan niet tellen, want 1+1 is bij haar nooit 2. Dus dit was dezelfde bus waarmee haar zoon vorige week was opgehaald en nu een week later staat dezelfde bus met debiele meiden weer op de stoep. Heeft ze het pas door als ik uit de bus stap en naar haar toe loop. Dom wijf... maar goed. "mijn aanstaande" was te ver van de weg verwijderd om ff te komen kijken, maar ik heb wel ff lief gezwaaid . Dus, wij Alkmaar voorbij, de A9 op en richting Amsterdam. Daar vroegen ze wat ik dacht dat we gingen doen. Ik had iets gehoopt, maar ja je wilt niet dat het tegenvalt, dus daarom zei ik niets. Ik hoopte op iets spetterend, maar in mijn hoofd had ik iets heel sufs zoals "creatief met mos" of zo. Maar het werd "creatief met kate moss"!!! We gingen een fotoshoot doen. Dus compleet met visagie etc. Echt leuk! Ik had dus echt wel zoiets gehoopt en ik en er nog even over nagedacht want een maand of 2 geleden zei ik tegen een vriendin die in een tijdschrift zou verschijnen dat zo'n fotoshoot toch wel erg gaaf zou zijn. Ook het feit dat ze mijn kledingkast volledig leeg hadden getrokken en mijn make-up-tas nodig hadden, maar ik niet opgemaakt werd, was best verdacht. Ik ben echt helemaal in de make-up gezet en aangekleed. Het was echt heel erg leuk om te doen en iedereen ging wel los, ook de rustigere typetjes. Daarna even wachten op de bus terug in een algerijnse eettent. Dat was ook al een belevenis op zich. Eten bij een griek in Alkmaar en stappen op het waagplein. Gelukkig was mijn pipi-pak al wel verdwenen, want we waren juist allemaal mooi opgemaakt en aangekleed en dat zou toch wel zonde zijn. Dat vond ik toch zoooo jammer he... dat ik dat pipi-pak niet meer aan mocht . Echt een geslaagde dag, maar ik ben echt helemaal kapot gegaan. Mijn energie is echt zo groot als eehhhh een natte dweil. En als toppunt moest ik om 12.00 de volgende dag in de kerk verschijnen voor de doop van de kinderen van twee vriendinnen (die ook mee waren). Ik begin nu eindelijk een beetje bij te komen . Dus ja... foto's volgen. Misschien ook wel die in pipi-pak
Hee meiden, Ben net terug van mijn werk en lees een hoop verhalen. Pipi langkous in een fotoshoot, Sikki 2 bevruchtingen, Veel suc6 met de tp, Maartje die er niet bij wil horen maar helaas er toch bijhoort. Hoop voor je dat ze het gigantiscch mis hebben. Ook ik zit soms in een ontkenningsfase. Ik ben geen 43 maar 34 Maar als ik dan mijn rimpels zie geloof ik het zelf nie En idd. of je nou 25 bent of een ouwe doos als er haast bij is moet je niet onnodig in de wacht gezet worden:x Dus komop dokters allemaal snel aan de beurt hier want we willen dit jaar nog zwanger zijn! Joontje morgen de tp. Moet goed komen, ik duim me al suf. Ieoor krijgt een goede uitslag. En eind van het jaar hangen we allemaal de feestvlag uit!Zo die zit. Ben het wachten en negatieve testen zat en wil gewoon dat iedereen zwanger wordt. Ik heb nog niets gehoord en rummicup ook deze week met wannabmum mee. Neee, niet met zijn vieren gewoon met zijn tweetjes. Meiden, we gaan er voor en laten de natuur een poepie ruiken we worden lekker zwanger ongeacht onze rammelende- niet rammelende eierstokken. X Lente ratelband
zo lente, das weer posi-power hier bij de "begin 30" dames!!! Okee sommigen van ons zijn iets in de war qua leeftijd ... maar 34 is toch ook bein 30! Maar Maartje is een probleem geval, die hoort gewoon echt niet bij 25 of 52.... okee gemiddeld is ze dan 33,5! Maar toch... dan speelt ze vals. Ik vind dat we haar gewoon uit de groep moeten gooien 1) vanwege haar leeftijd en 2) omdat ze stiekem gewoon geen POF heeft . Maar ze mag van mij dan best af een toe heel vaak langskomen, hoor!
Hey meiden! Hier aan boord een 6-cellige en 9-cellige topembryo! De arts vond ze er super uitzien. Dus het lange wachten is weer begonnen... Marjah, klonk als een leuk feestje! FOTO'S! Lente & WannaB, ik hoop dat het potje rummicub nog wat heeft opgeleverd!