Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marjah, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Wauw Marjah! je ziet er echt super uit!
    Ben bezig met het organiseren van een vrijgezellenfeestje voor mijn zus en wilde eigenlijk ook zoiets doen, maar helaas zitten alle adressen voor zo'n glamourshoot al vol op die datum.

Lente: succes met rummicubben ;)

Sikki: mooi resultaat!! Dat ze zich maar goed vast mogen houden!!

Morgen weer FM. Had vandaag een positieve ovutest (en inderdaad... vannacht logeert mijn moeder weer bij ons, dus moet weer proberen een heel stil potje rummicub te spelen! :D)

2. lente67

lente67 Niet meer actief

Het potje rummicubben was geslaagd. Wie weet vanavond revanche:D

Mama weer op bezoek gniffel gniffel

Marjah, wat zie je er super uit. Wordt er helemaal vrolijk van :) Jumpt met je mee

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Wat een stelletje vunzen zijn jullie hier zeg! :D
    Ben ik dan de enige die gene voelt als haar moeder in the room nextdoor slaapt??

Succes met je revanche! ;)

4. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    :Dhihi, ik moet om jullie 'gevuns' lachen.

Vroeger toen wij nog niet samenwoonden rummicubte wij ook wel eens met ouders 'next room'....
    Maar nu moet ik er eigenlijk niet meer aan denken (hihi....).

Doen jullie stil??? ;):D

5. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Marjah je bent echt een plaatje op die foto's.

Ennuh.... ik wil het, ik wil het, ik wil het (die pracht ketting....).

Enig idee hoeveel euries???? ;)

6. lente67

lente67 Niet meer actief

Hahahahaha, stil kan je me niet noemen;) Maar van revanche kwam het niet. Kon mijn fietssleutel niet vinden en heb wel een uur lopen zoeken in huis. Drie keer mijn bed uit in mijn ochtendjas op klompen de schuur en garage en tuin afgezocht en bij de laatste keer inmiddels half 1 bedacht ik dat ik de poort moeilijk dicht kreeg en ja hoor daar lag ie op de kliko. Toen had ik zo geen zin meer en vriendlief keek ook niet bepaald vrolijk dus......

Hoop dat jullie wel met plezier gerummicubd hebben:D

X
    Lente

Hee de zon schijnt al hier. Lekkerrrrrrr8)

7. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Haha Lente wat een verhaal.

Ik heb alles behalve gerummicubd..... manlief is deze week niet thuis. Dus het was hier echt muisstil........

En de hele MMM zorgt ook niet echt voor bevordering en/of stimulatie voor (extra) potjes rummicub hierzo.......

8. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    jeetje wat een verhalen over rummicubben ;)

Marjah, wat een leuke foto's!!!! Toch leuk om eens een gezicht achter het poppetje te zien :) Ik sluit me bij Iejoor aan!! Joontje wil ook wel zo'n mooie ketting :p

Sikki, wat een mooie embryootjes!! Die moeten toch gewoon blijven plakken met zo'n goede kwaliteit.. Succes met de wachtweken..

Hier gisteren de punctie gehad, al mn verwachtingen zijn wel overtroffen. Ze hebben 21 eicellen gepuncteerd!! eentje hebben ze laten zitten ivm het gevaar voor het aanprikken van mn cyste. Vandaag hebben ze gebeld en er zijn 15 stuks goed bevrucht, 12 daarvan gaan nu de vriezer in en 3 laten ze doordelen tot embryo. De 2 besten worden dan vrijdag om 10 uur teruggeplaatst. Had dit nooit verwacht, was in mn vorige ziekenhuis zo moeilijk te stimuleren en nu gaat het ip zo makkelijk :) Joontje is heel blij.......

Laifs

9. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Joontje, wat een fantastisch resultaat!!!
    Doe maar lekker rustig aan nu.
    Zal niet niks geweest zijn met zoveel eitjes uit 1 follikel.
    Ik hoop dat er mooie emmy's ontstaan.
    En dan vrijdag op het wachtbankje!!!

@all: Ik doe effe niet mee met jullie vunzige praat hoor :D

10. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hier ook geen vunzige verhalen...
    Maar!!! ik ben aan de pil en ik ben DUS aan het aftellen :D:D:D
    Ik weet alleen niet hoe het nu verder gaat, want daar hebben we het niet over gehad.

Jemig 21 eggs en 15 bevrucht!!! :$:$:$ WOW! Dat is echt een super score. Op naar een mooie TP met geweldig resultaat en dan nog gewoon 12 emmy's die op later tijdtip (>1 jaar) terug geplaatst kunnen worden :). Gefeliciteerd.

Ik heb al even navraag gedaan voor de ketting! maar heb nog geen antwoord ontvangen. Wordt vervolgd :)

11. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Joontje ik ben helemaal van slag...... zoveel eitjes, en zoveel (bizar veel) bevruchtingen.
    Meis wat ontzettend fijn!!!!!!!
    Vrijdag de TP. Dan blijven die 2 gewoon meteen lekker zitten, en kun je de rest van je elftal de komende jaren in etappes in het ZH op gaan halen (hihi, zie het helemaal voor me....).
    Doe je rustig aan meid?

Marjah; zeg maar tegen je dinnetje dat ik haar ketting wel wil kopen. Ze is er vast al helemaal op uitgekeken, op dat lelijke ding.... Dan moet ze hem maar gewoon aan mij verkopen.... om haarzelf een plezier te doen, dan eigenlijk he..... (hihi):D:D:D:D:D

12. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Ik heb trouwens internet vandaag ook al onveilig gemaakt met mijn zoektocht naar de ketting.....

13. lente67

lente67 Niet meer actief

Whoaaaaaaaaaah Joontje wat een hoop goede eittjes. Dat ziet er goed uit. Is gelukkig al die moeite niet voor niets geweest. Suc6 met het vervolg.

X
    Lente

14. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Sikki meis wat ben je stil.
    Ik maak me een beetje zorgen, want anders ben je nooit zo stil.
    Gaat ie goed?

15. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ieoor, niets aan het handje hoor!!!
    Ben alleen nu al OP van de zenuwen!!!
    Pfff, moet nog 12 dagen.......

En hoe is het met jou?

16. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Ohh nog 'maar' 12 dagen.
    Wat is het toch elke keer weer een hele ruk om uit te zitten he......
    En helaas, wachten is echt het enige wat je kan doen.
    Nou ja, en afleiding proberen te zoeken dan, dan kan je ook.

Hier gaat ie goed.
    29 april hebben we de third opinion. We gaan op gesprek in Leuven, maar verder schijnt niemand Leuven te kennen. Althans. Er reageerd niemand op mijn oproep/topic.
    Vandaag de verzekering gebeld (voor de zoveelste keer). Wat een gedoe toch allemaal rondom de behandeligen an sich...... zucht.
    Verder het Geertgen vandaag gebeld. En ik werd (weer) een beetje kortaf te woord gestaan. Dat gaat wel vaker zo de laatste maanden. Ik merk aan alles als ik bel dat ze het heel erg druk hebben. En je dan effe snel, snel helpen.
    Vandaag heb ik dat ook tegen haar gezegd; zo van; ik stel jou keurig netjes heel beleefd een vraag. Dan vind ik het niet netjes als je me zo afkapt omdat je haast hebt.
    Gelukkig ging ze toen weer aardig doen, maar ik vind het toch vervelend.
    Mijn vraag was namelijk, of de punctie niet bij het Geertgen, maar in het ZH in Genk zou kunnen.
    Vanaf Elsendorp gaan de eitjes namelijk, per koerier naar Belgie. Aangezien mijn eitjes al niet al te best zijn, is het volgens de arts uit Leuven die ik telefonisch gesproken heb laatst. Veel beter om de punctie te doen op de plaats waar ook het lab zit.

Lang verhaal kort; het kan niet....

17. lente67

lente67 Niet meer actief

Ieoor goed van je om dat mens van repliek te dienen. Aardig zijn kost niets. Doet me denken aan het spotje van sire:D
    Het lijkt me logisch om het zo te doen en mag het ook?
    Wat spannend allemaal. Hoop dat het binnenkort weer mag gebeuren voor je.

Sikki, oooo wat vervelend dat wachten. Hoop echt dat de tijd snel gaat. Zag al een hoop tips op het andere topic dus dat moet vast lukken.

Hier eindelijk bericht gekregen en in mei dus 2 afspraken en dan nog aan de pil dus uiteindelijk in juni/juli denk ik ivf. Zou mooi in de zomervakantie kunnen zijn. Poeh nog een paar maandjes geduld.

X
    Lente

18. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hmmm Ieoor, wat moet ik opmaken uit je laatste zin.
    Wel of niet naar Leuven?
    Of ga je alles daar doen?

Wel goed van je afgebeten zeg!
    Hulde!

Lente, eindelijk wat data om naar toe te leven!
    Maar ja, nog wel weer wachten he...

Joontje, vandaag tp!!!
    Succes!

19. lente67

lente67 Niet meer actief

@ Sikki heb net het ziekenhuis gebeld om de afspraken te bevestigen en volgens de telefoniste start ik dan de volgende menstruatie ronde. Dus eind mei. En 6 juni (2008) ging mijn spiraal eruit dus dan zijn we ongeveer 2 jaar later. Zou mooi zijn als het gaat lukken. Maar eerst ben jij aan de beurt en ik hoop van harte dat je alvast op me wacht als het zover is. Maak jezelf in die tussentijd niet gek

x
    Lente

20. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Heb 2 emmys aan boord :D Een 5 cellige (zie mn nieuwe afbeelding links) en een 8 cellige. Nu hopen dat ze blijven plakken. Op koninginnedag moeten we langskomen voor bloed prikken.

Nou had ik net mn schoonzus aan de lijn en die vroeg of een eicel niet altijd even deelde (2-4-:cool:??? Dat is toch niet zo?? Een 5 cellige is toch ook goed??

Liefs

Deel Deze Pagina