*** Sorry, breek even in! Ieoor, was even benieuwd... waarom ben je op Dusseldorff over gestapt? Groetjes, Botervliegje ***
Hoi Botervliegje, wij zaten eerst in het ZH in Den Bosch. Daar zijn we weggegaan omdat ze ons veel te lang lieten wachten en aanmodderen. We hebben daar 5 IUI's gehad. Toen overgestapt naar het Geertgen. Daar hebben we 1 IVF gehad, 1 ICSI is afgebroken ivm te weinig follikels. Dit is een escape IUI geworden. De daaropvolgende 2 ICSI's zijn ook mislukt. De laatste poging was zelfs zo dramatisch dat alle 4 de gevonden eicellen onbruikbaar waren. Geertgen adviseerde ons over te stappen op eiceldonatie, maar dat zien we (vooralsnog) niet echt zitten. Gisteren dus naar Dusseldorf geweest, en wat ik al gelezen had op internet, blijkt echt waar te zijn; in het buitenland zijn ze veel verder, en kunnen en mogen ze meer. En elke extra kans is er 1 voor ons. Zitten jullie ook aan overstappen te denken dan?
Lente, balen dat je ongesteld bent geworden. WannBmum, hoe gaat het, is de ongi doorgebroken of heb je inmiddels een positieve zwangerschapstest. Iejoor, wat fijn dat je zo'n goed gevoel bij Dusseldorf hebt!! Ga ervoor!! Ben zelf ook heel positief over Duitsland, ze zijn ook gewoon ook erg nauwkeurig, en ze hebben me in 1 keer zwanger gekregen Marjah, joehoeeeeee where are you???? Hier gisteren officiele bloedtest gehad en ik ben echt zwanger We hebben 11 mei de eerste echo, vrij vroeg vind ik zelf. Hoop dat we dan al een hartje kunnen zien en natuurlijk ook of het er eentje is of dat het er 2 zijn.. Voor de rest de laatste dagen meer klachten en uit de echo bleek dat mn eierstok nog steeds erg dik en opgezet is. Werd nu weer erger door de zwangerschap en de bijbehorende hormonen. Dus we doen het nog steeds rustig aan. Hoop zo dat jullie binnenkort ook zwanger zijn.. Liefs Joontje
Nee, ben juist op Geertgen overgestapt o.a. vanwege jouw goede ervaringen! Jammer voor je dat je er niet zwanger bent geraakt Wel fijn voor je dat er in Dusseldorff meer mogelijkheden zijn!! Wat adviseren ze daar? Heel veel succes! *** breekt weer even uit...
is ze weer... ben ff afstand aan het nemen (blijkbaar), ik had echt even geen behoefte aan het forum. Maar dat ik waarschijnlijk een teken dat ik lekker met de bruiloft bezig ben en niet met kindjes krijgen. Dus hier geen nieuws. Behalve af en toe een bui van bridzilla . Anyway... Joontje van harte gefeliciteerd!!!! Dat is ff een mooi resultaat. Ieoor, wat fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij DD Lente: jammer dat je sollicitatie niets geworden is... maar zoals ik nu lees ben je daar niet bepaald rouwig om . Wie weet wat er nog op je pad komt. Wannabe, ik hoop dat je fantasie je niet in de steek laat en da je gewoon verder mag dromen met een beebje in je buik. Nou ja... wie weet.
Marjah ook weer eens terug! Gezellig. Heb je die prachtige ketting al gepikt van je vriendin om aan mij door te verkopen
Ieoor, dus helemaal over stag voor DD! Wat hebben jullie besproken? Wat wordt het behandelplan? Marjah, ga jij maar lekker de bridezilla uithangen Nu kan en mag het! Joontje, heerlijk dat de bloedtest het ook bevestigd heeft. Gefeliciteerd! Ik weet dat ze in DD graag 2 weken na de test een echo uitvoeren. Omdat de dokter daar het ICSI IVF gevallen heel belangrijk vindt snel te weten waar je aan toe bent. WannaB, nu al echt ongi geworden? Lente, lekker aan het genieten van de daagje vrij? Wat lachen dat je blij bent dat je de baan niet hebt gekregen! Ik snap dat wel, soms is het makkelijker als een ander de keuze voor je maakt. Omdat je anders toch in de verleiding komt. Wij gaan gelijk door met onze Yeti's! In een natuurlijke cyclus dit keer. Volgende week zaterdag de echo op CD12. Er zijn geen directe aanleidingen dat het lichamelijk niet zou moeten lukken, dus we gaat gewoon door. De eicelkwaliteit is voldoende voor goede embryo's. De arts twijfelt nu wel over de zaadkwaliteit. DIe zou belangrijk zijn voor de doorontwikkeling van de embryo. Hij heeft het al over donorzaad, maar daar willen we (nog?) niet aan. Fijne zondag meisjes!
Ieoor wat fijn dat het zo positief verliep in Duitsland. Geeft zeker een goed gevoel dat je bent overgestapt. Marjah is al helemaal in de wolken en de grote dag moet nog komen. Nou dat belooft wat op de trouwdag. Als ze maar niet wegzweeft Sikki, go for it girl Hoop dat je wens snel mag uitkomen en wat fijn dat de tp al snel is. Ben lekker aan het luieren (het is er weer voor). Morgen ben ik benieuwd wat ze gaan zeggen. Maar tot dan het huis opruimen. Laatste tijd niet aan toe gekomen dus aardig wat te doen. En alle onze vissen moeten nog over gebracht worden. Ook nog de verlichting in de keuken aansluiten en verven. Maar dan moet ik wel met mijn luie R**t van de bank af En.... wannamum is het bij die enkele veeg gebleven? Ik hoop het zo voor je! Joontje wat fijn dat je binnenkort al controle hebt. Super! Botervliegje veel suc6! Fijne zondag meiden, X Lente
Ieoor: wat fijn dat je third opinion in DD zo goed verlopen is. En fijn dat je eind mei al kunt beginnen. Ze hebben daar wel een hoog tempo zeg! Ben benieuwd of de bloeduitslagen nog wat nieuws opleveren. Joontje: gefeliciteerd met je positieve bloedtest! Echt helemaal zwanger En 11 mei zou je rond 6 weken zitten, toch? Met een beetje geluk kun je dan net een knipperlichtje gaan zien! Ik duim voor jullie! (Ik moet zo lachen om die vragen van jou naar die bling bling ketting van Marjah! ) Marjah: oeh, nog een dikke week en dan ga je al trouwen!! Wat spannend zeg. Al kriebels? Sikki: fijn dat je meteen door kunt in deze cyclus. Ik wist helemaal niet dat zaadkwalitet nog van invloed was op doorontwikkeling! Ik dacht dat het na de bevruchting niets meer uitmaakte. Lente: POF staat voor prematuur ovarieel falen, oftewel vervroegde overgang. Maar het lastige is dat het hoge FSH en het lage oestradiol dar bij mij goed bij past, maar AMH ook weer niet zo laag was als je dan zou denken. Hoe is het gegaan bij de IVF assistente? En dan nu mijn grote nieuws: (Ik blijf nog voorzichtig blij, want ik vind het wel wat laat om nu pas een positieve test te hebben (20 dpo) en bovendien heb ik nog bruinverlies (al is het heel weinig) Ik doe mijn uiterste best om niet veel te blij teworden (lukt toch niet )
WHIEEEEEEEEEEEEEE! WannaB, dat is gewoon een vette positieve test hoor! Ik snap dat je voorzichtig bent, maar wellicht was je eisprong deze cylcus later dan je dacht. Dus van mij alvast een (voorzichtige) felicitatie!!!
Ik heb deze cyclus een "cyclus analyse" gehad met een echo om de drie dagen. Daardoor weet ik dat ik 19 april mijn eisprong moet hebben gehad, want toen had ik een positieve ovutest en 20 april had ik een echo en was het eitje gesprongen.
Hoera WannaBmum is zwanger O, wat een fantastisch nieuws! Ik heb het wel vaker gehoord dat het niet altijd snel te meten is. Dus zou me er niet druk om maken, je wordt weer Mama en smurf krijgt er een smurfje bij Gefeliciteerd! X Lente En dat we allemaal snel mogen volgen en in de rij mogen aansluiten Maak alvast een start: Naam: uitgerekend: Joontje zwanger WannaBmum zwanger Wie volgt
Wow Wannabemum je bent gewoon harstikke ZWANGER!!!! Geweldig!!! Gefeliciteerd, enne als je ei rond 19-20 april is gesprongen dan klopt het toch helemaal qua planning?? Dan zit je nu rond de 14 dagen...
Joontje: ik had me vergist, mijn ei was rond 13 april. Bovendien... heb net wat rood bloederig slijm verloren, dus ben bang dat het nu toch misgaat....
WannaBmum; ik zit vol enthousiasme te lezen van boven naar beneden..... En dan lees ik ineens over nu ineens wat bloederig slijm. Ik weet even niet of ik je nu moet feliciteren. Ik duim voor je dat er geen nieuw rood meer komt.... Dikke knuffel meis.
Ja stom he? Durf ik al die tijd niet te hopen en net de ochtend dat ik duidelijk positief test en zelf helemaal blij word... begin ik bloed te verliezen. Kan nu toch niks anders doen dan afwachten, maar geduld is niet mijn sterkste kant.