Hoera, 22 mei mag ik al starten met de eerste spuit glonal en dan dezelfde cyclus al de punctie dus wie weet volgende maand zwanger Dat zou wat zijn En het oefenen met de spuit ging prima alleen de ampul breken was wat lastiger maar na 4 stuks had ik hem door Echt een fijn ziekenhuis en veel duidelijkheid. Ga nu eten koken Mijn duimen draaien voor je WannaBmum X Lente
WannaBmum, hoe gaat het nu, is het bloedverlies opgehouden? Duim voor je. Lente, jeetje dat is snel, geweldig!! Nou kan je gaan aftellen zou wel erg leuk zijn om volgend jaar te trouwen met een klein beebje erbij.. Liefs
Bloedverlies is weer opgehouden. Aaaaaargh! Ik word gek van dat afwachten! Voel jij al iets van zwangerschapsklachten Joontje? Lente: super dat je zo snel mag beginnen! Ik ga ongelooflijk voor je duimen dat het in 1 keer raak is!
WannaBmum, mn vriendin is nu bijna 9 weken zwanger en heeft ook vanaf het begin af en toe een klein beetje bloedverlies. Ze heeft 3 echo's gehad en de kleine doet het goed Dus het gebeurt vaker. Hier al wel zwangerschapsklachten (al een week ofzo) * lust geen koffie meer * zware, gevoelige borsten. * soort van misselijkheid, een gevoel dat je nergens zin in hebt maar later ook weer honger krijgt. Kan het maar moeilijk omschrijven. Vind het niet erg, is voor mij een bevestiging dat er een beebje aan het groeien is..
Joontje: bij mijn "goeie" zwangerschap had ik dat soort klachten ook allemaal en best wel vroeg. Nu zit ik op 5 weken en voel helemaal niks. Werd wat optimistische toen bloedverlies gister niet doorzette, maar vanochtend weer een inlegkruisje voel bruin bloed en hele felle pijnsteken in mijn buik. Nu weer afgezakt. We wachten af. Het is wel fijn om verhalen te horen van mensen waar het wel goed ging, maar ook gezien het ontbreken van klachten en de betrekkelijk laat positieve test blijf ik erg onzeker.
WannaBmum, hoe lang zou je nu zwanger zijn, 5 weken toch?? Je loopt toch ook al bij de gyn?? Vraag anders of je over een weekje een echo kunt krijgen, dan moet er toch al iets te zien zijn?? Ik heb over een week de echo en ben dan 5 weken en 5 dagen. Kan me voorstellen dat het erg onzeker is, vooral omdat je nu ook pijnklachten hebt. Hoop zo dat het allemaal goed gaat, duim voor je. Heel veel sterkte, liefs.
Joontje: de gyn heeft me net vorige week "uit controle ontslagen" Ik mocht weer terug komen als ik in november nog niet zwanger ben. Als ik wel zwanger zou raken kon ik naar de VK. Maar die kunnen met een uitwendige echo toch pas vanaf ruim 7 weken iets beginnen.
Marjah ben je lekker wezen 'raven' bij je vriendin? Helemaal klaar voor de grote dag nu, qua sieraden dan? WannaBmum; het blijft inderdaad erg onzeker zo. Ik zou er denk ik testjes tegenaan blijven gooien.... al heb je daar natuurlijk ook niet veel aan.... Arme jij, wat een onzekerheid zo. Hoe is het met de rest?
WannaBmum ik hoop dat het bloedverlies niets te betekenen heeft. Wie weet was er wel een tweede verlate ei-sprong. Wie weet geeft zo'n clear blue test met aantal weken zwanger iets meer houvast voor je. In ieder geval ga ik nog even door met duimen voor je. Ieoor wie weet starten we tegelijkertijd met onze behandelingen. Weet je al op welke dag je gaat beginnen? X Lente
Goedemorgen meisjes, wannabmum, als het zo blijft zou ik toch via de huisarts proberen om eerder een vaginale echo te krijgen. Kan me niet voorstellen dat ze zoiets dan niet doen. Iejoor, ik kreeg vorige week een folder van zinzi juweeltjes en daar stond een ketting in die veel op die van Marjah leek. Dus wellicht is dat een idee?? Iedereen een fijne dag toegewenst
Vandaag nog steeds bruinverlies, al de zesde dag. Dus dat is niet echt meer innesteling te noemen. Volstrekt geen zwangerschapsklachten. Ik heb inderdaad met mijn oude gyn contact opgenomen (heb een betere band met haar dan met de latere gyns) en wacht nu even af of ik wat terug hoor. Fijne bevrijdingsdag iedereen!
Hahaha, de ketting soap continues Hij lijkt inderdaad wel een beetje, maar die sluiting (? met dat dwarse balkje door de ring net boven de steen) van Marjah's ketting vind ik mooier
Hi meiden, Wannabe mom: wat klote zeg, dat bloedverlies. Snap dat je het dan allemaal ff niet zo goed weet. Het idee van een echo op te eisen lijkt me wel een goed plan. Er is denk ik geen enkele ZH die dit niet zou gaan doen in jouw situatie. ff voor jezelf opkomen meid!! Sikki!! Jou alweer een paar dagen niet voorbij zien komen op het forum. Hoestie met jou?? Joontje, nog ff en je zit al op de 5 weken! Goedzo meid!! Lente, gelukkig is het alweer bijna pinksteren. Trek je het wachten nog een beetje? @t ego: Had geloof ik hier nog niet verteld over mn AMH waarde. Jullie weten wel dat in DD eerst 0,68 was geprikt, een maandje later in NL 3,9 waardoor ik in DD hem opnieuw mocht laten prikken. De waarde daarvan heb ik al binnen en schiet mij maar lek: 1,12 Dokter snapt er ook niets van. Hij zegt wel dat ik er vanuit mag gaan dat het ergens tussen de 0,68 en 1,12 zal liggen... Ik heb nog een prikbrief voor hier in NL liggen om ook hier nog een keer mn AMH te laten checken, moet dat echt maar ff morgen gaan doen, want ik stel het steeds uit (heb van die lekkere laagliggende moeilijk prikkende dunne adertjes waardoor ik er als een gemartelde uitzie en me zo voel nadat ze standaard 3 keer misprikken, gaan wiebelen en vervolgens pas een collega erbij halen die het dan wel in 1 keer lukt... Maar goed, in principe is het goed nieuws: Tussen de 0,68 en 1,12 is gunstiger dan 0,68. Maar ik vind het wel ontzettend klote dat ik niet gewoon wat meer zekerheid heb. Tis toch een beetje vaag allemaal. Als ik de dokter weer spreek zal ik het denk ik ff gaan overleggen want nu spreek ik elke keer de assistente die dan in opdracht van de arts dit of dat zegt. Tsjuus
Maartje; jee, wat een verschil in AMH waarden!! laat zien dat dat ook allemaal maar betrekkelijk is! Zou het inderdaad hier in NL ook nog een keertje laten bepalen (al was het alleen maar uit nieuwsgierigheid) Vers van de pers; mag volgende week dinsdag voor echo. Dan zou ik 6 weken zijn en kan ze misschien wat duidelijkheid geven.
Maartje, wat een gedoe met die AMH-waardes, wel vreemd dat ze steeds zo van elkaar afwijken. Ben dan ook heel benieuwd wat de NL waarde weer gaat zeggen. Je start binnenkort met een verse poging?? Wannabmum, klopt die van marjah was mooier, maar dit is geloof ik allemaal los verkrijgbaar dus wellicht hebben ze ook eentje met een sluiting voor?? Dan heb je ook de 11e een echo?? Gaan we samen op
Wannabe.... een voorzichtige gefeliciteerd . Ik hoop het zo voor je. Maar al die onzekerheid . Meiden! ze heeft heel hard gezocht, mar ze kan de supermooie steen niet meer vinden. bij een juwelier heb ik laatst wel zulke stenen gezien van swarovski, misschien kun je ook bij een exclusievere juwelier naar de opties vragen. Ik weet wel dat het mooie blingblingetje een slordige 300 euri's kost! Bij ons gaat het goed, helaas zijn vandaag de winkels dicht, maar anders had ik heel wat van mijn lijst kunnen strepen. Maar ik heb gisteren wel iets briljants bedacht voor onze bedank kaartjes. Als ik het af heb, dan zal ik het resultaat laten zien. Gisteren is de ambtenaar langsgeweest. Erg leuk mens . Ga weer verder met mijn geknutsel en geregel!