WannaBmum, ben dol op knipperlichtjes Marjah, het is bijna zover!! Heel veel succes nog met het regelen van de laatste dingetjes
Lachen hoor die ketting soap Marjah, bijna is de grote dag aangebroken!!! Kom je na het ja-woord snel foto's spammen? WannaB, 11 mei de echo. Spannend!!! Ik duim dat alles helemaal goed is! Ieoor, je hebt nog helemaal niet verteld hoe het was in DD? Wat wordt het plan? Hier bijna weer klaar voor de cryo tp. Nog 2 daagjes en dan de echo, dan wachten op een positieve ovulatietest en hopen dat ze emmy's goed ontdooien!
Oooh, ik hoop zo op toch nog goed nieuws 11 mei, maar heb nog elke dag bruinverlies en mijn borsten doen helemaal geen pijn (had ik bij mijn goeie zwangerschap wel) Was vanmiddag wat misselijk, maar dat zit volgens mij eerder tussen de oren. Vanochtend testdrang niet kunnen weerstaan en volgens mij wordt de test weer lichter Aaaargh, nog 5 nachten slapen!
WannaBmum ik hoop zo dat 11 mei alles goed is, mijn duimen maken nog overuren. Heb woensdag voor alle moeders (overleden, huidige en in spé) een kaarsje hier in de Bassiliek van Oudenbosch aangestoken. Hoop dat dit geluk brengt voor iedereen. Joontje ook volgende week de echo en sikki de tp al heel snel. Wow, ik ben benieuwd wat deze maand brengen zal. Maartje wat fijn dat de waarde toch goed is ondanks dat het wel allemaal heel vewarrend is. Ik vind 23 mei erg snel kan het bijna niet bevatten dat ik dan echt ga beginnen. Heel even dacht ik in juni er voor te gaan (wegens werk) maar bedacht toen dat het nooit uit komt en ik wil het zo graag dus ga er gewoon voor en school heeft dan maar pech. Hopelijk komt nu niet mijn tijdelijk contract in gevaar maar anders zegt dit weer genoeg over mijn werkgeven. Dus.... ik ga ervoor. Deze week nog even goed rollenbollen (ei komt eraan) en dan ivf-en. Hahahaha maak er maar een werkwoord van want er komt een hoop bij kijken. O ja, heb me voorgenomen maximaal 1 keer per dag te kijken op het forum om mijn gedachten niet teveel met alles bezig te zijn. Ben benieuwd of dit ook lukt Dus fijne avond, X Lente
Marjah wat is nu jullie exacte trouwdatum? Ik zie het niet (meer) in je onderschrift staan. Ik dacht morgen of overmorgen... Dus voor de zekerheid; veel plezier en ga er volop van genieten. Joontje; deze zwarte ketting is ook mooi zeg. Wil je aub de naam/merk van de ketting ff hierneerzetten/mailen. Dan zal ik eens op internet of in de winkel gaan kijken. Thanks voor het meedenken/zoeken. Marjah; jammer dat je vriendin hem niet kwijt wil. Maar wel heel begrijpelijk. Sikki heb jij niet een dezer dagen een FM voor je TP? Succes meis. Ik moet weg meidne; werk. Maar ik denk aan iedereen.
Ieoor; volgens mij was het 12 mei, volgende week woensdag. Twee dagen later trouwt mijn tweelingzusje En de ketting was Zinzi, toch? Hier vannacht enorm veel buikpijn, vanochtend weer meer, maar alleen bruin, bloed. Ik weet steeds zekerder dat het mis is, maar, net als mijn missed abortion, zet het niet vlot door. (Toen kwam ik er pas bij de echo bij bijna 12 weken achter) En ook bij mijn bevalling kreeg ik geen ontsluiting ondanks 3 dagen inleiden. Geeft me wel een beetje het gevoel dat mijn lichaam me in de steek laat. Hoop niet dat het morgen op gang komt (vrijgezellendag van mijn zus )
WannBmum, bah bah bah hoop toch niet dat het echt zo is. Wil zo graag dat het blijft plakken. Als je nu echt ook krampen hebt moet je dan niet even de huisarts bellen ofzo?? Iejoor, klopt wat wannabmum zegt Marjah gaat 12 mei trouwen, weer ik heeeeel zeker is nl ook mijn verjaardag. En voor de ketting moet je even op zinzi.nl kijken en dan op collectie onder lente. Dan zie je de folder waar ie in staat. De ketting is er in het roze, zwart en wit. Je koopt geloof ik de hanger op zich, dus wellicht hebben ze ook wel een ketting met zo'n sluiting aan de voorkant erbij. Liefs Joontje
Iejooooooooor!!! Ze hebben ook een hanger met sluiting aan de voorkant, kost 169 euris. Zag hem bij de zilvercollectie, en als je op shops drukt dan kan je winkels in de regio opzoeken. Maar kon het niet laten dus TADAAAAAAAAAAAAAA Bekijk bijlage 70434
WannaBmum wat rot dat je nu ook al buikpijn hebt en het gevoel het hebt dat goed het niet zit. Dikke knuffel X Marjah, nog een paar nachtjes slapen, heerlijk! Vandaag nog geen pos. ovu test (was mijn laatste) en gok erop dat die morgen positief zou zijn. De laatste twee keer rond dag 12 en voor de zekerheid dus morgen en maandag nog even flink oefenen Elke kans benutten toch? Ook alvast mijn recept weggebracht en dinsdag kan ik alles ophalen. Heb ik het alvast in huis. Sikki spannend voor je morgen. Hoop dat de tp snel en goed zal gaan. Fijn weekend allemaal, xxx Lente
Ik schaam me diep!!!!! Ik ben ook zo druk geweest de laatste dagen . Ik heb weer de energie van voor de mk! stuiter stuiter stuiter Maandag kerkje bekijken en doorspreken dinsdag 26 afspraken en s'avonds de ambtenaar woensdag draaiboek donderdag 28 afspraken + haar verven (leek in eerste instantie een zebra! ) gisteren ook gerommeld vandaag de afronding (kadootjes halen, osteopaat) morgen bijna klaar (vergunning halen voor foto's op het strand (met de auto) en draaiboe maandag nog ff wat plukjes haar verven, acupunctuur, massage dinsdg de laatste lootjes woensdag IS HET ZOVER!!!!! stuiter stuiter! Met de echte zenuwen valt het wel mee, maar ik heb alleen bergen energie en ik vind het geregel zo leuk! De osteopaat zei me vandaag dat ze nog nooit zo'n rustige bruid had gezien . Ben trots op me zelf . Wannabe! neee, wat vervelend , Ik hoop dat je iig dinsdag zekerheid hebt en wat de uitkomst ook moge zijn, dat je mee kunt leven (positief of negatif ). Lente, ff lekker rollebollen want straks ga je echt voor het eggie!! Sikki, je hebt je echo intussen gehad. hoe gaat het? Joontje, ben je lekker aan het zwangeren? Kus Marjah
Marjah, heerlijk al die voorbereidingen. Hoop dat je woensdag een geweldige dag zult hebben. Zal even aan je denken en een gebakje op jullie eten WannBmum, hoe gaat ie??? Sikki????? Hoe was het in Dusseldorf??? En hoe gaat het met de andere dames???? Hier een heftig weekend. Mn vriendin heeft gisteren met 10 weken zwangerschap haar kindje verloren. Vind het zo erg, ook zij is door ICSI zwanger geworden en waren al 10 jaar bezig. Had hun zo dit kindje gegund maar het mocht niet zo zijn... Liefs Joontje
Ohw Joontje wat verschrikkelijk voor je vriendin. Ik heb er gewoon geen woorden voor... Wat is het leven toch oneerlijk, dat als het al allemaal zo moeizaam moet gaan en het is eindelijk zover.... het toch nog van je afgepakt moet worden. Voor jou moet het toch ook wel erg tegenstrijdig en moeilijk zijn. Jullie liepen ook bijna gelijk op (okee een week of 4). Liefs, Marjah
Marjah: wat heerlijk al die voorpret! De energie spat ook uit je berichtje! Joontje: wat verschrikkelijk voor je vriendin zeg! Kan me voorstellen dat je het daar even moeilijk mee hebt! Wat is dat oneerlijk zeg na zo lang wachten @All: hier is het inderdaad over Zaterdag flink krampen en twee kleine ini-mini stolseltjes verloren met een klein beetje rood. Niet heel erg veel maar om de een of andere reden weet ik dat het nu voorbij is. Nu weer bruin, maar zo was mijn menstruatie na de bevalling. Stelt niet meer zoveel voor. Heb nog wel kramp nu. Niet getempt, want was weekend weg voor vrijgezellenfeest. Zou vandaag 6 weken zijn. Mijn vorige miskraam was bij een veel langere termijn en toen had ik nog een normale menstruatie. Ik weet niet zo goed hoeveel bloedverlies ik bij deze termijn moet verwachten? Iemand hier ervaring?
WannaBmum, wat ontzettend jammer. Weet je het echt zeker?? Dinsdag bij de echo kunnen ze wel zien of je baarmoeder goed leeg is en er geen stolsels of iets dergelijks is achtergebleven. Heeel veeeel sterkte en een dikke knuffel van mij. Marjah, het voelt zeker heel dubbel. Was zo blij dat ze zwanger was en helemaal toen ik haar mocht volgen. We zouden samen gaan puffen en nu loop ik straks ws met een dikke buik en staat zij nog met lege handen, Niet eerlijk
Allereerst een hele dikke knuffel voor jou MammaBmum, helaas voelde je het al aankomen. Veel sterkte en hopelijk krijg je er niet te veel naweeën van. Bah, had het je zo gegund. Joontje wat erg voor je vriendin. 10 jaar wachten en dan een miskraam Wat vreselijk voor haar. Wens je veel sterkte. X Lente
Marjah, wat fijn dat je zo gelukkig bent en ik voel je energie via mijn laptop binnenkomen Nog maar drie nachtjes slapen en dan wordt je Mevrouw Marjah Vanmiddag nog lekker gerollebold (wat een woord) en wie weet wel een mooi moederdagcadeau. Heb nog even een schietgebedje naar boven gericht en meteen mijn moeders zegen gevraagd. Wat zou ze dit bijzonder gevonden hebben, was altijd haar benjamin. Nog 2 weken en dag ga ik starten X Lente
WannaB, wat verschrikkelijk!!! Een hele dikke knuffel meid! Ik zat er de afgelopen dagen helemaal door heen, maar nu gaat het gelukkig wel weer. De echo zag er goed uit en nu op naar een positieve ovutest voor de tp. Marjah, het komt nu wel heel dicht bij!!!!! Alle andere meiden, knuffel!