Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marjah, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

Sikki hou vol meid, op weg naar een suc6volle tp!

Marjah, nog 1 nachtje slapen:)

:xWaarschijnlijk geen uren meer voor mij op mijn school, zou ivf stiekum de reden zijn? Ik ga morgen recht op de man vragen waar die ommekeer vandaan komt. Bah, nu moet ik weer gaan solliciteren en hopen dat ik voor de vakantie wat vindt. Ben echt aan het lijntje gehouden.

X
    Lente

2. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    hee meiden, hier weer eens een berichtje van degene die jullie wel de hele tijd in desteek laat... moeten jullie maar ff begrijpen... ;).

WannaB.... wat K**! Je voelde het wel aankomen, maar je denk bij jezelf: dit kan niet, dit mag niet, dit is niet.... Zo oneerlijk!
    Ik had zelf hel weinig bloed verlies na eerst wat stolsels te hebben verloren. Een beetje zoals een gewone menstruatie. Ik zou 7 weken zijn geweest.

Sikki, hoe komt het dat je zit te dippen? Ben je bang voor weer de teleurstellingen? Ik hoop dat je de hoop niet op gaat geven. Maar ja, je denkt elke keer weer: dit is de keer. Wie weet... Ik hoop dat je je strijdplan niet verder nodig hebt!
    Succes met je tp!

Lente: wat Kl*** dat je geen uren extra krijgt. Ik dacht dat je in eerste instantie ook twijfelde of je het nu al moest doen, vanwege de IVF? Ik hoop dat ales goed uitpakt. Ee leuke baan en nog veel belangrijker; een geslaagde IVF!

@hier: ben niet zenuwlappig, maar ben de afgelopen dagen aan het stuiteren geweest omdat ik het zo leuk vind om alles te regelen. Ik heb dus wel een aantal bridezilla momenten gehad, maar dat kwam dus omdat mijn computer helemaal niet meer wilde meewerken met het downloaden van muziek. Ik moest Marjah-bijna-man even aan sporen om wat te regelen. etc. Maar nu heeft Marjahs-bijna-man toch wel door dat het echt heel veel werk is geweest dat IK verzet heb... voelt toch wel goed :).
    Gisteren nog ff naar de bruidszaak... er zaten gaten in mijn jurk :(, maar die zijn weggewerkt/gestoomd. Gister ochtend nog ff mijn nagel gebroken :(! Ik was zo trots op mijn natuurlijke nageltjes (heb hekel aan nepnagels), dus vanmiddag nog ff naar de nagelstudio en verder.... NIKS! Oh ja, de auto's inpakken voor de borrel van morgen (en ander geneuzel, zoals paraplu's)
    Alles onder controle, tot nu toe ;). Huis is net schoongemaakt door mijn werkster :), leuk mens! Oh ja! ik mag zo nog ff lekker bloemen gaan kopen voor onze feest-fotograaf :).

Mocht iemand zin hebben... jullie zijn van harte welkom, he!
    Het is alleen wel in de kop van noord-holland!

Oh-ja.. ik kom de laatste tijd bij een osteopaat, en zij gebruikt weer een net andere techniek dan mijn manueel therapeut, waardoor ze samen een heel eind komen om mijn rugpijn en buikpijn weg te krijgen:). En nu heel grappig: mijn masseur zei gisteren dat ie me nog nooit zo ontspannen had gevoeld! 2 dagen VOOR mijn bruiloft! :D:D:D. Ik doe toch iets goed :).

Liefs, Marjah

3. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Marjah, wat heerlijk meid dat je je zo voelt. Wow, je bent nu al een stralende bruid, in ieder geval van binnen:D en morgen zal je helemaal spetteren. Jammer dat het zo ver weg is anders kwam ik zeker even kijken.

De extra uurtjes vanaf mei gaan gelukkig wel door (tegelijkertijd met mijn ivf, meteen goede afleiding) maar alles stopt aan het eind van het schooljaar. Eerst was het genoeg uren via schuiven enzo en nu krijg ik toch het advies te solliciterren en de uren aan te nemen als ik die krijg. Heel wat anders als 3 weken geleden:(

Maar ja, komt ook wel weer goed, nog nooit zonder baan gezeten dus dit komt ook weer op zijn pootjes terecht.

X
    Lente

4. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Vandaag de echo gehad en het was helaas nog te vroeg om een hartslag te zien. Het zijn er twee maar eentje is een beetje achtergebleven, het kan zijn dat ie de schade inhaalt maar de kans is ook groot dat het niks wordt. Nu volgende week weer een echo, ben wel een beetje teleurgesteld dat ik nog geen hartje heb gezien maar volgens de dokter hoefde ik me geen zorgen te maken.

Marjah, heel veel plezier morgen, geniet van jouw grote dag.

Sikki, hoop dat je snel een positieve ovutest hebt.

Lente, nog even en dan ga jij ook van start..

WannaBmum, hoe gaat het nu met je??

5. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Jammer Joontje. Ik hoop dat je volgende week helemaal gerust gesteld kan worden. Veel sterkte met wachten.

6. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Marjah; heel veel plezier morgen.
    Geniet ervan. Het wordt vast een zeker een prachtdag. Een om nooit te vergeten.
    Ik zal aan jullie denken.

Liefs,

7. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Joontje: 5 weken en 5 dagen is ook wel heel vroeg voor een echo. Sterkte met wachten tot volgende week!

Marjah: wat heerlijk om je bridezella verhalen te lezen :D

Lente: dat zou oneerlijk zijn als ze je daarom uren weigeren! Ben benieuwd hoe ze op je vraag reageren.

Ben vanmiddag bij de gyn geweest en inderdaad geen vruchtje meer in de baarmoeder. Moest nog even HCG laten prikken om BBZ uit te sluiten, maar was 68 al netjes gedaald.
    Heb nadien mijn man gebeld. Die vroeg of ik verdrietig was, of juist opgelucht dat het al weg is. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me heel neutraal voelde, alsof het me niks meer deed. Kwam allemaal natuurlijk ook niet onverwacht, maar vorige week dacht ik: ik wacht de echo af en dan ga ik dan wel janken. Nu heb ik echo gehad en denk ik: oke, dat dacht ik al....
    Ach ja, hopen dat mijn cyclus snel weer op regel is en dan met frisse moed er tegen aan!

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    WannaB, dikke knuffel meid!!!

Joontje, een hartje horen zou wel erg vroeg zijn.
    Maar volgende week heb je vast een prachtig hartje en misschien wel twee!

Lente, wat balen van die uren.
    Maar je klinkt erg positief. Goed zo!

Ieoor, haai!

Marjah, heel veel plezier morgen!!!
    Geniet geniet geniet!

Hier nog geen positieve ovutest.
    Heb er nog nooit zo lang op hoeven wachten.
    Maakt me stiekum toch weer ongerust.
    Aan de ander kant, heeft het bms mooi tijd om te groeien.

9. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Jeetje, wat is het rustig hier!

Gek dat Marjah nog niks gepost heeft ;)
    hoop dat ze een fantastische dag heeft gehad!

Hier vandaag ineens weer buikpijn en veel vloeien (en dat heb ik al in geen twee jaar meer gehad, dus ik ben al snel zwaar onder de indruk van zoveel bloed) Wel gek, want de gyn zei gister naar aanleiding van de echo dat de baarmoeder leeg was en het slijmvlies maar 5 mm dus ik zou er verder weinig meer van merken :(
    Nou, als mijn cyclus maar weer vlot op gang komt vind ik alles best...

10. lente67

lente67 Niet meer actief

Joontje jammer dat er nog niks te horen was. Nog even geduld dus.

Ieoor wanneer ga je starten, weet je als iets meer?

WannaBmum, fijn dat alles schoon is en dat je lichaam een grote schoonmaak maakt. Is alvast aan het opruimen voor je kindje:)

Gisteren dus een openhartig gesprek met de baas gehad en het bleek dus miscommunicatie te zijn. Hij had bedoeld op het moment dat je verder in de sollicitatieprocedure zit dan kunnen we waarschijnlijk meer duidelijkheid bieden. Hij had niet gedacht dat het bij andere scholen zo snel kon gaan. Ik eigenlijk ook niet.
    Eind volgende week is er pas meer bekend (we hebben te maken met 3 verschillende scholen) maar het ziet er naar uit dat er nieof geen uren zullen zijn. Hij bood 3 keer zijn excuses aan dus dat is wel weer netjes. Er moeten ook 3 andere weg.

Gisteren de berg medicijnen alvast opgehaald en nu wachten tot volgende week zondag.

Marjah, van harte gefeliciteerd met je Huwelijk:)

X
    Lente

11. lente67

lente67 Niet meer actief

Sikki, al een positieve test gezien?

X
    Lente

12. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Nee nog steeds niet.
    Baal er echt van.
    Zit nu al op CD17.
    Heb nooit zulke lange cyclussen.
    Dus óf mijn lichaam is nog van slag van de ICSI (wat ik andere keren nooit heb gehad) óf de aftakeling is nu echt begonnen (waar ik dus bang voor ben).

Wel goed van je baas dat ie het nu heeft uitgelegd.
    Voelt waarschijnlijk een stuk beter.

WannaB, knuffel!

Marjah, GEFELICITEERD!!!
    Kom je snel spammen?

13. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hee meiden,

Bedankt voor jullie felicitaties!

ik heb echt de meest fantastische dag gehad. Maar ik ben echt helemaal kapot! Ik ga ds morgen proberen de dag te eschrijven :).

Marjah

14. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hoi

ik ben nog steeds niet in staat om ff lekker een stukje voor jullie te schrijven. Ik ben echt nu aan het janken van vermoeidheid.
    Ik slaap nog steeds heel slecht, maar heb nu wel uitgevonden dat het komt door de pijn in mijn rug en schouder. Verder heeft de miskraam, de gesprekken in het zh, de voorbereiding en het huwelijk zelf hebben me helemaal leeg getrokken. Ik ben dolgelukig, maar functioneren? ho maar.... Ik kijk naar de puinhoop in mijn huis en ik word echt helemaal gek.

sorry... moet het ff kwijt.

Ik heb ook nog geen foto's, als ik foto's heb zal ik die iig gelijk plaatsen.

Marjah

15. lente67

lente67 Niet meer actief

:)Lieve Marjah, rust eerst maar lekker goed uit dan houden we je foto's en verhaal nog tegoed. Hebben we wat om naar uit te kijken.

Logisch dat de vermoeidheid eruit komt. Je zit dan ook in een emotionele achtbaan met diepe dalen en een grootste stijging.
    Neem de tijd dan komt de energie wel weer terug.

X
    Lente

16. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Marjah, neem lekker de tijd om bij te komen van alles.
    En vergeet niet om na te genieten!!!
    Wij wachten wel!

Meiden, hier eindelijk gisteren op CD19 een positieve ovulatietest.
    Morgen bellen met Dusseldorf om de Yeti's te laten ontdooien en dan hopelijk dinsdag de tp!!!

17. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Sikki: wat spannend! Mijn duimen draaien weer overuren!!!

Marjah: ga eerst maar eens lekker nagenieten. Je verhalen en foto's houden we wel te goed!

Hier zo zijn gangetje. Vloeien wordt eindelijk wat minder, daardoor kan ik het ook wat beter achter me laten. Heb vrijdag echt een hele leuke dag gehad bij de bruiloft van mijn zus. Was wel knetterkoud, dus oei wat heb ik staan kleumen in mijn charmate blote chiffon jurkje op de trappen van het stadhuis :D
    Van donderdag tot gister bij familie gelogeerd. Was wel blij om gister weer thuis te zijn. Vandaag gaan we bij een vriend op verjaarsvisite en ik moet echt nog wat werken, want met dat korte weekje vorige week heeft het zich waanzinnig opgestapeld.
    Fijne zondag allemaal!

18. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Sikki wat fijn dat je een positieve ovu test hebt, ben benieuwd wanneer de tp is. Veel suc6 met alles.

WannaBmum gefeliciteerd met je zus. Fijn ook een paar dagen weg geweest en dadelijk vol goede moed de volgende ronde in.

Vanmiddag zelf naar het ziekenhuis en dan over een week van start. Waarschijnlijk zondag al. Gaat opschieten nu.

X
    Lente

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lente, succes vandaag!
    Spannend zeg, gaat het ineens beginnen!!!

Morgenochtend de tp!
    Mits ze goed ontdooien natuurlijk.

20. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Sikki, spannend!!! Op naar morgen naar de terugplaatsing :D

Lente, succes vanmiddag bij je intake..

WannaBmum, fijn dat het wat beter gaat. Dusss het was wat koud maar je zag er geweldig uit in je jurkje :D

Deel Deze Pagina