Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marjah, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hee meiden, hier istie dan.

Op 12 mei lag ik lekker in mijn eigen bedje en hoorde de regen :(, maar dat kon me weinig schelen, want ik vond dat het gewoon open ging trekken rond 11 uur.... hoe naief...
    Dus om 7.45 zat ik al in de make up en haar in ging in de krul :), lekker hoor zo tutten. Ik was wonder boven wonder nog erg rustig, al veranderde dat een beetje rond half 11, want ik wist dat de fotograaf rond 11.45 bij mijn "man" zou zijn en ik mijn jurk natuurlijk nog niet aan had. Maar uiteindelijk waren we toch nog ruim op tijd klaar. Mijn husband-to-be kwam me ophalen in een creme witte miustang (uit '68... erg belangrijk om erbij te melden). Hij zag er echt hardstikke mooi uit. Ik was echt trots op 'm :).
    Gelukkig vond ie mijn "mosgroene broekpak" ook erg mooi. Hij had al aan het boeket gezien waaraan hij moest denken en ik kan me voorstellen dat ie dit niet verwacht had.
    Ik was echt helemaal blij en echt het weer zat niet mee, maar dat was echt een kleinigheid. Dus hup wij de auto in en foto's maken op de dijk. KOUD! dus onze chauffeur was mijn reddende engels, want die stond steeds klaar met mijn dekentje of jas :).
    Op eengegeven moment had ik door dat de kerk al open was, dus zijn we daar naarto gescheurd, lekker binnen foto's maken. Nog ff op een andere locatie geweest en daarna naar de daggasten om de taart aan te snijden en ff wat te eten. Toen in stoet naar de kerk waar het brugerlijk huwelijk plaatsvond (in het gemeentehuis zeg je spontaan nee, zo lelijk als het gebouw is). We kwamen aan bij een verlaten kerk... oh nee toch niet... iedereen zat lekker binnen.
    De kerk zat vol!!!!! enorm :$.
    Manlief ging naar binnen en ik bleef met mijn vader in het halletje. De bode bleef maar kletsen dus op een gegeven moment zei ik dat de deur wel open mocht want de muziek (first time -robin beck)draaide al even. Maar de bode bleef maar praten, waardoor ik mijn vader de kerk gewoon binnen sleurde :D.
    We hadden een fantastische ceremonie, de ambtenaar was zo enrm leuk! Het is iemand die columns schrijft voor ....-vakbladen en ze reist ook het hele land door voor speeches. Dat was te merken, ze was echt goed. Ik hoopte ook een stukje van de speech hierin te zeten, maar de versie van word komt niet overeen met die van mij....
    Daarna foto's maken met de groep en de daggasten, KOUD!!!! echt ik werd zelfs boos, want mensen wilde niet gaan staan waar ze moesten staan.... Ook al hadden zij het ook koud, ze vonden het blijkbaar prettig om het nog kouder te krijgen....
    Daarna stond de champagne klaar en gelijk borrel in de kerk. Zo leuk! er was echt dik 100 man, en ik was pas klaar met feliciteren toen de tijd al om was. Gelukkig hadden we geen advertentie in de krant en mijn kaart in het hele gebouw van mijn werk laten hangen, want ik weet niet wat er dan gebeurd was.
    Daarna lekker eten, maar eerst nog ff ongegeneerd met mijn ogen dicht mogen zitten voor de make-up. Lekker joh, je ff afsluiten :).
    Heerlijk gegeten en daarna feest. Weer zo leuk. De stukjes waren erg grappig, al was die van onze vrienden af en toe niet helemaal te volgen. Zo grappig dat iemand ergens mee kan zitten, maar dat ik daar echt helemaal niet van af weet (ja toen was ik 3 en zij 5!).
    Maar echt een hele geslaagde dag, vooral toen ik hoorde tijdens het stukje van de vrienden dat mijn sleutel verstop actie had gewerkt... ze konden mijn huis niet in, hahaha.

We kijken echt terug op een fantastische, geslaagde, overweldigende, maar mooiste dag van ons leven (tot nu toe?)

Zo, jullie zijn weer wat op de hoogte

2. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Sikki! Succes en sterkte. Ik hoop dat je emmy's mooi ontdooien. Duimen draaien :)

Lente: veel succes i het ziekenhuis! Spannend, he. Het komt nu zo dichtbij :)

Wannabe: wat een gedoe allemaal he... Ik hoop dat je snel we een normale cyclus hebt en dat je vol goede moed een beebje kan gaan produceren.

Joontje wanneer ga je voor echo?

Marjah

P.S. er staat een foto in mijn album!

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Marjah, wat fijn te horen dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad!
    En ja, wat jammer van het weer. Maar zo te horen hebben jullie je daardoor niet uit het veld laten slaan!

Wat mooie foto.
    Wat zag je er mooi uit in een prachtige jurk!!!
    Helemaal super!

4. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Marjah; je zag er prachtig uit. Echt een plaatje.
    Het was een prachtdag zo te lezen. Helemaal leuk.
    En natuurlijk alsnog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!

WannaBmum; fijn te lezen dat het beter met je gaat.

Joontje; bijna 18 mei; wat spannend of het er 1 of 2 zijn. Succes.

Sikki; meis hoe is het met jou? Je hebt er echt helemaal doorheen gezeten heb ik gelezen in het andere topic. Ik hoop dat je er weer een beetje bovenop gekrabbeld bent inmiddels.
    Vandaag de TP lees ik?
    Hoe laat moest je er zijn? Misschien heb ik je wel gezien? (hihi).
    Is het allemaal goed gegaan?

Lente; hoe is je gesprek vandaag gegaan? Of moet je later op de dag?
    Jouw bruiloft komt ook steeds meer in zicht. Spannend zeg.

Vanmorgen om 5.15 uur opgestaan; 6.20 uur aangereden want om 9 uur hadden we een afspraak in Dusseldorf.
    Fijn kort gesprekje met de dokter gehad, en daarna met de verpleegkundige. Receptjes meegekregen, en een hele stapel informatie. Eind van de maand, als ik ongesteld geworden ben, kunnen we op CD 3 weer van start. Ik heb er zin in!
    Vanaf CD 3: 450 eenheden Menopur (2 maal daags moet ik gaan spuiten. 225 eenheden smorgens, en 225 eenheden savonds.
    Vanaf CD 8 komt er Cetrotide bij.
    Op CD 8 moeten we naar Dusseldorf voor de 1e FM.

Helemaal leuk; met frisse moed op naar de volgende poging.

5. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Marjah, wat zag je er prachtig uit!!!!!! En ondanks de regen een geweldige dag gehad!!!

Iejoor, fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Hoop dat DD jullie veel goeds mag brengen.

Hier zo aan het werk. Morgenvroeg de echo, vind het wel heel spannend. Er ligt hier trouwens ook nog een poes uitgeteld op de vloer die elk moment kan bevallen :p Ook heel spannend.

Liefs Joontje

6. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ieoor, jullie waren er vroeg bij vandaag!
    Maar alles voor het goede doel he.
    Je hebt hetzelfde protocol wat ik heb gehad.
    Ik heb ook 1x met 450 IU gespoten, maar ben later toch terug gegaan naar 375 IU.
    Ik hoop zo dat er eindelijk eens een boel mooie eitjes gaan groeien!
    Maar daar geloof ik wel in!
    Fijn te horen dat je er ook zoveel zin in hebt!

Hier morgen de TP.
    En dan maar hopen dat ze goed ontdooien.
    Om 10.00 uur moeten we er zijn, maar pas om 9.00 uur weten ze of het goed ontdooit is.
    Dan zitten wij al lang in de auto...

Heb er zeker even doorheen gezeten.
    Dat kwam ook door de geboorte van m'n nieuwe neefje.
    Het eerste kindje van m'n middelste zus.
    Zoiets moois bracht heel veel gevoelens naar boven.
    Maar nu is het weer goed en geniet ik heel erg van het mooie ventje!

Joontje, dus nu nog effe 2 zwangeren in huis ;)
    Spannend morgen de echo.
    Ik duim dat alles goed is!

7. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Sikki ik had het verkeerd gelezen, of verkeerd begrepen. Ik dacht namelijk ergens gelezen te hebben dat vandaag de TP al zou zijn. Oops.

Hoe werkt dat met het ontdooien. Halen ze de cryo's echt pas morgenvroeg uit de vriezer? Is dat ontdooien dan echt in 1 uur / paar uur tijd gebeurd? Net zoals met een boterham ontdooien (hihi)?
    Wel vervelend inderdaad dat jullie al lang en breed in de auto zitten, nog voordat je zeker weet of de TP van alle 2 de cryo's door kan gaan.
    Maar goed; daar gaan we wel voor duimen!

Gefeliciteerd alsnog met je nieuwe neefje!
    En ja dat zijn zeker confronterende dingen; een nieuw leven bij je zus, en bij jullie wil het maar niet lukken, ondanks alle inspanning en moeite die jullie er voor doen. Zo oneerlijk, en zo hard, maar oh zo hoe het steeds gaat.

Wij zijn nu aan de beurt.... Zo!

Succes morgen meis. Ik zal voor je duimen.

8. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Ohja Sikki; mijn AMH was 0,7.
    Hoe werkte dat bij jou nu bij elke nieuwe poging? Liet jij nu elke nieuwe poging opnieuw AMH prikken? En als het dan te laag was; dan had die cyclus geen zin om te starten? Zoiets was het toch?

Joontje; succes met de bevalling van de poes.
    Mogen we foto's als de kittens er zijn?

9. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ieoor, het AMH kan in principe niet fluctueren. Alleen een beetje binnen een kleine bandbreedte.
    Vorig jaar was het bij mij gemeten op 0,39 en nu op 0,69.
    Ik ben dus harstikke blij dat het stabiel is (hoewel het natuurlijk wel veel te laag is).
    Maar ik wilde het gewoon voor mezelf weten.
    Nu heb ik het gevoel dat we nog wel 'even' de tijd hebben.

Maar het FSH is belangrijk om te weten voor aanvang van het stimuleren.
    Want als dit hormoon te hoog is zul je weinig reageren op de Menopur, Gonal enz. Omdat dit fsh injectie's zijn.
    Dus dit is belangrijk om te weten om wel of niet te starten.
    FSH wordt altijd op CD3 gemeten.
    Bij mij was het een keer 7,6, 14,3 en 6,3.
    Dat laatste was voor de start van de laatste poging toen ik eerst 3 weken aan de pil was geweest.
    Straten bij 14,3 had dus geen zin gehad. Dan was er echt geen follikel gegroeid.

Cryo's zijn vandaag uit de vriezer gehaald, maar morgenochtend weten ze pas of ze zijn gaan delen of niet.
    Weer spannend dus.
    Heb de hele dag ook niet fatsoenlijk kunnen werken ;)

10. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Sikki heel veel succes vandaag!

En bedankt nog Sikki voor de uitleg.

11. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Sikki, je zal al wel lang in de auto zitten maar hoop dat de cryo's zich mooi hebben gedeeld en dat ze straks lekker warm in je baarmoeder zitten. En daar ook blijven zitten!!!!!!! Succes!!!!!!!!

12. lente67

lente67 Niet meer actief

;)Hee meiden moest even bijlezen

Wat zag jij er mooi uit Marjah, heel stijlvol:)

Sikki, woeha vandaag de tp. Heel veel suc6 meid en ik hoop dat je dadelijk met een of twee mooie embryootjes aan boord achter de laptop zit.

Gisteren in het ziekenhuis stelde niks voor. Was binnen een kwartier weer buiten. Ze heeft me wel gerustgesteld ivm punctie enzo. Ze is heel relaxed en heeft het niet over wat als dus wel zo prettig. Nu is het afwachten hoe de hormonen het gaan doen dus de komende drie weken worden erg spannend.

X
    Lente

13. lente67

lente67 Niet meer actief

Joontje ook voor jou een spannende dag vandaag. Ben benieuwd wat ze op de echo zien.

X
    Lente

14. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Sikki, Hoe gaat het met jullie Yeti's? Krijg je een terugplaatsing? Ik hoop het. En dan weer duimendraaien hier dat ze gaan innestellen... Ik zal vanavond een kaarsje voor je branden.

15. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hier weer 2 klasse I emmy's aan boord!
    Dus het duimendraaien kan weer beginnen...

Kleintje, wat lief dat je aan me denkt!
    Lekker aan het genieten van je kleine vent en je ultra lange verlof?

Joontje, hoe was de echo?

Lente, begin je dan nu ook gelijk met hormonen?

16. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Heee Sikki, ook weer een volle buik?
    Ik doe gezellig met je mee.
    Veel succes met de TopYeti's!!

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hey Mijs, wat leuk dat je hier komt buurten!
    En ook met een volle buik nog wel.
    Zitten we samen gezellig op het wachtbankje!

18. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Mijs en Sikki gefeliciteerd met jullie emmy's.
    Hou ze goed vast... ennuh veel plezier samen op het bankje!

19. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Goedemorgen,

Sikki, dus weer 2 top embryos aan boord :D Nu weer 2 weken wachten, succes en hoop dat ze voorbij vliegen.

Lente, dus nu gaat het echt voor jullie beginnen, spannend!!!!!

Hier gisteren de echo gehad. 1 vruchtzakje was leeg en in de andere zat een kindje met een mooie hartslag:D We zijn erg blij. Hoef nu niet meer terug te komen in Duitsland en kan voor verdere controle nu naar NL.

20. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Sikki, gefeliciteerd met je emmy's. Ik hoop zo dat ze blijven zitten! Ik hou je in de gaten.

Hier nog steeds aan het genieten van mijn kleine ventje. Hij groeit hard! En ondanks dat ik nog lang niet aan het werk hoef heb ik nu al geen zin in :(.

Deel Deze Pagina