Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marjah, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

:) Sikki wat fijn dat de tp gelukt is. Dit keer MOET het gewoon goed gaan. Ik duim voor je.

Joontje wat fijn dat je het hartje gehoord :) hebt en nu niet meer naar Duitsland hoeft. Gefeliciteerd meid, en nu lekker genieten:)

Ik begin waarschijnlijk zondag op dag 1 met spuiten van decapeptyl en op dag 2 met Gonal 300 FL. Dinsdag heb ik de uitgangsecho en op dag 8 een controle echo. Tot en met de punctie moet ik beide medicijnen blijven spuiten. Als alles goed gaat zal de bevruchting in Rotterdam plaatsvinden waarbij de tp altijd 3 dagen later is met een volle blaas:$ Hoop niet dat ik dan alles onder plas:D
    Poeh, nu gaat het wel heel erg snel. Zo spannend!

Fijne dag allemaal, het is schitterend weer8)

X
    Lente

2. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Mijs en Sikki! wat goed meiden, ik duim voor een nog veel vollere baarmoeder en dat 9 maanden lang :D!

Joontje: gefeliciteerd met jullie kloppende hartje!
    Kloppend hartje: goed je best blijven doen en dan mag je papa en mama over 7.5 maand pas echt gaan pesten :D. Succes met groeien!

Lente: spannend hoor! Van het weekend al beginnen... als jij je punctie hebt, dan zal ik aan je denken.... dan mag ik mezelf gaan lekprikken :).

Ieoor: Laat "het einde van de maand" maar dichterbij komen :D, succes met ongi worden!

Ik duim voor jullie allemaal!!! Dat jullie dromen werkelijkheid mogen worden.

Kus, Marjah

3. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    lente: succes met je eerste spuit! Ik hoop dat het meevalt ;), en dat het echt voor het goede doel is ;).

Sikki, hoe gaat het met je??? de vreselijke wachtweken... Ik duim voor je (voor wat het waard is).

Aan allen een fijn pinksterwekend, met veel zon toegewenst!

Oh ja, meiden... net mijn bruiloft achter de rug, en nu ga ik jullie weer wat dagen in de steek laten. Ik ga namelijk donderdag lekker een lang weekend naar barcelona. Als het goed is ga ik de dag van terugkomst beginnen met mijn eerste Deca... als het zh niet weer roet in het eten gooit. Ben er stiekem wel een beetje bang voor.
    Anyway, waarschijnlijk nu snel de volgende ronde!

Kus, Marjah

4. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Marjah: naar Barcelona... heeeeerlijk, jaloers hier!!

Lente: succes met beginnen met spuiten vandaag.

Meiden, wat zouden jullie doen. Bij de laatste controle bij de gyn (2 weken voor mijn MK), kregen we het advies om onze kansen te proberen te vergroten met ovulatietesten. Maar nou weet ik niet zo goed wanneer ik moet beginnen, omdat ik niet weet wanneer mijn cyclus nou echt weer begonnen is. Heb vanaf 29 april spotting gehad, vanaf 8 mei ook wat rood bloed, maar pas 12 mei ging mijn temp ook weer omlaag. Kan natuurlijk nu wel vast beginnen, maar die dingen zijn ook niet echt goedkoop en als ik drie weken zit te testen eer het positief wordt.... Op mijn afscheiding kan ik niet echt varen.

5. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hmmm, heb ik geen ervaring mee... Maar ik dacht dat er wel goedkopere dipsticks te krijgen zijn. Waar weet ik niet...
    Ik zou zeggen dat je nu wel kunt beginnen ivm je temp, maar ja ook hier geldt dat ik hier geen ervaring mee heb.
    Sorry!

6. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Marjah en WannaBmum bedankt voor het suc6 wensen maar het zit er dik in dat ik morgen of zelfs overmorgen begin. De laatste 5 keer een cyclus van 25/26 dagen maar nu waarschijnlijk 27/28 is in de afgelopen 2 jaar 5 keer voorgekomen of wie weet ben ik wel .....;)Whahahahaha dat zou een goede bak zijn met al die medicijnen in de koelkast.

Wannabmum ik deed de eerste keer vanaf dag 9 tot en met dag 13 (dan al positief) de vorige keer alleen dag 12 en 13 en de vorige keer alleen dag 12 en gegokt dat de volgende dag mijn eisprong zou zijn. Was de allerlaatste en had ook geen zin om ruim 18 euro aan 5 testjes uit te geven.

Spannend weer voor jullie. Welke cyclusdag denk je nu te zijn?

Marjah, wat zalig naar Barcelona. Lekker tapas eten, mensen kijken, winkeltjes snuffelen, naar het strand Muy Bien:)8)

X
    Lente

7. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    *breekt even in*

MatCare (via internet) testjes zijn niet duur. Werkten bij mij prima.

*breekt weer uit*

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Marjah, geniet van je wittebroodsweekendweg!!!

Lente, spannend dus. Elke dag kan het zover zijn!
    (beter van niet trouwens ;))

WannaB, ik heb geen idee.
    Misschien toch maar beginnen met die hele goedkope.
    Kan het ziekenhuis er niet iets over zeggen?

Hier net terug van een weekendje Frankfurt.
    Was heerlijk ontspannend.
    Nu maar hopen dat het z'n werk heeft gedaan en Calimero en Priscilla er lekker warmpjes bij zitten :D

9. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Sikki, fijn dat je er een paar daagjes uit ben geweest, poeh spannend weer voor jou. En wat een leuke atavar heb jij gekozen:).

Hier nog geen ongi maar ook geen pos. test dus laat het nu maar komen dan kan ik vandaag beginnen en morgen naar mijn afspraak voor de uitgangsecho.

Marjah voor jou gaat het binnenkort ook weer beginnen maar eerst lekker genieten. Olé8):)

Hoe is het met de rest van de meiden?

X
    Lente

10. lente67

lente67 Niet meer actief

Hé hé het circus kan beginnen:$. Vandaag de eerste prik :)

11. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Succes Lente, op naar een baby!!

12. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Joehoe!!! lente wat fijn... (al was de andere verassing nog leuker geweets ;) ) Wie weet over een paar weekjes...

Sikki, lekker (redelijk) ontspannen broeden... hmmmmm

JAAAAAAHHHHH ik mag volgende week van start :), ik krijg morgen de medicijnen en dan vlieg ik er donderdag nog even tussenuit :), vrijdag de laatste pil, decapeptyl mee (voor het geval dat er weer zo'n vervelende aswolk hangt). Wel ff medicijnpaspoort halen, want anders mag de deca misschien niet mee in de cabine... zou vervelend zijn.

13. lente67

lente67 Niet meer actief

Nou meiden de eerste prik is gebeurd. Spoot van de zenuwen de helft de lucht in (lucht eruit laten) dus hoop dat er genoeg naar binnen is gegaan. Ken mijn eigen kracht niet hahahaha

De kop is er in ieder geval af.

Oew Marjah, spannend en wat slim om doe medicijnen mee te nemen. We lopen bijna gelijk op.

Sikki hou je het nog vol?

Joontje bedankt voor de aanmoedigen.

X
    Lente

14. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Yep, we gaan een wedstrijdje houden, wie bevalt er het eerste van een mooie, gezonde beeb.

Meiden, ik duim voor mooie lieve baby's to be en voor de baby's die al in de maak zijn!

15. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Marjah, veel plezier!
    Ik heb zelf ook eens de deca meegenomen op vakantie.
    Gewoon met een medicijnenpaspoort en in een klein koeltasje.
    Niets aan het handje.

Lente, whieeeeeeh, de eerste spuit erin!

Hier enorme bibber!
    De spannende dagen komen er aan.

16. lente67

lente67 Niet meer actief

Zeker spannend Sikki, nog een weekje en dan weet je het:)
    Nou meid, ik hoop met heel mijn hart dat dit jouw lucky day wordt.

Joehoe, Marjah, adios 8)
    Bon voyage (weet even niet meer hoe dat in het spaans moet dus maar in het frans;))

Vanavond de tweede spuit erbij en morgen de uitgangsecho. Probeer per dag te leven en niet te ver vooruit te denken. Gelukkig heb ik het heel druk op school zo aan het eind van het jaar dus afleiding genoeg en morgen de locatie bespreken voor ons trouwen:) Hiet 5 minuten lopen vandaan.

Fijne avond, helaas wacht een berg afwas op mij:$

x
    Lente

17. lente67

lente67 Niet meer actief

:)Hoera de uitgangsecho is goed dus ik mag door. Tweede echo op 1 juni en tot die tijd door met spuiten. Gaat goed gelukkig:)

18. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Meisjes, vandaag op dag 10 na tp voor het eerst in m'n leven heel licht positief getest.
    We durven nog niet heel blij te zijn, maar het begin is er!
    Nu hopen dat het doorzet!

19. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Sikki ook hier nogmaals van harte gefeliciteerd!!! Echt helemaal geweldig. Het is jullie van harte gegund.

Liefs,
    Ieoor

20. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Sikki, wat fantastisch. Ik zie duidelijk een heel licht streepje dus wil je alvast heel voorzichtig feliciteren en als jij ervan overtuigd bent doe ik het heel dik over.

Doet een klein vreugdedansje in de tuin:)

X
    Lente

Deel Deze Pagina