Joehoeeeeeeeeeeeee Sikki, dit is geweldig!!!!!!!!!!! Hij is positief!!!!!!! Nu hopen dat Calimero en Priscilla beiden zijn blijven plakken!!!!!!
ooooooh, wat zie ik nu??!! Sikki een positieve test?!!! O meid, het is jullie zo gegund. Ik ga heeeeeel hard voor jullie duimen dat het blijft plakken. kom je niet in de verleiding om elke dag te testen? Hier lang niet geweest, want ben ongelooflijk druk geweest op mijn werk. Goede nieuws, volgens mij heb ik afgelopen week weer een eisprong gehad, dus is het na de mk toch vrij vlot weer op regel gekomen. Niet zo heel goed gebruik van gemaakt, want ik was weg ivm congres, maar ik hoop dat de zwemmers een lange adem hebben, want we hebben vlak voor vertrek nog even geklust
Wat is het hier rustig zeg! Mijn temp is inderdaad netjes doorgestegen en nu ik vorige cyclus toch spontaan zwanger was, is het nu ineens weer een stuk spannender om op het wachtbankje te zitten!
Inderdaad wat een rust hier!! Alles goed met iedereen? En Sikki; nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ga er van genieten. Ik weet dat je er zelf nog aan moet wennen. Maar het is echt zo. Geniet ervan.
WannaB, spannend!!! Ieoor, wanneer moet jij weer naar DD? En meid, niet opgeven he! Kijk naar mij! Ik ben er nog lang niet en vind het allemaal ook heel eng (durf ook geen banner te nemen), maar ik heb nooit gedacht positief te testen. Maar vanochtend op dag 13 na tp kon ik er echt niet meer omheen. 3 verschillende testen en alledrie zwanger! Zie de foto in m'n album. Heb nu bloed laten prikken via de ha en krijg hopelijk morgen eind van de dag de uitslag. Hoop zo op een goed HCG! En dan volgende week nog een keer prikken en dan 14 juni de eerste echo in DD. Zo spannend!!!
Hoe kan het lopen he in de MMM... Zo doe je alle moeite en krijg je niets.... en dan 'ineens' ben je zwanger. Ik vind het helemaal leuk omdat het Yeti's zijn! En nu nog maar afwachten zijn het er 1 of 2!!!! Spannend zeg. Ik zit te wachten op mijn ongesteld (die had ik inmiddels al wel verwacht eigenlijk). Dan op dag 3 starten met 450 eenheden Menopur (2 keer per dag 225 eenheden). Op dag 8 1e FM en op dag 8 starten met (ben de naam even kwijt, de remmer in ieder geval). Spannend; ik heb er wel weer zin in (als je nog wat in de koelkast over hebt......). Groetjes,
Yes yes yes Sikki nogmaals van harte meid en wat een leuke banner. Ben zo blij voor jullie naar al die inspanningen, wachten, teleurstellingen, geld is eindelijk jullie wens gehoord X Lente
Vind het nog wel eng vroeg, maar aan de andere kant, nu kan het!!! En als het misgaat dan heb ik dit in ieder geval al kunnen doen. Hoest bij jou? Ieoor, ik hoop op een snelle ongi. Zo te horen ben je er al weer helemaal aan toe om te beginnen!
Ieoor heel veel suc6 met deze 11e poging! Vroeger mijn geluksgetal dus vanaf nu weer Ik heb morgen mijn 1e fm en ik schat in dat rond het weekend de punctie zal zijn. Maar zal eerst morgen moeten afwachten. Hoe was barcelona Marjah? x Lente
We waren tegelijk Sikki, meid lekker van genieten en je banner blijft minstens de komende 7,5 maand staan. Dat moet gewoon. Hier gaat het goed, de spuiten liggen klaar voor over 20 minuten. Voel al aardig de hormonen werken en heb het gevoel dat de eisprong dichterbij komt dus ben heel benieuwd morgen. Tot nu toe nog geen lesuitval en vandaag gehoord dat er volgend jaar toch genoeg uren zijn. X Lente
Sikki: mooi plaatje met die drie positieve testen!! Was het maar vast 14 juni! Dames die (weer) gaan starten: heeeeeeel veel succes! Vandaag mijn parttime dag, moest met mijn auto naar de garage want de uitlaat maakte een heel vreemd geluid. Blijkt ook de achterband qua profiel op het randje en moet de distributieriem vervangen worden. Gevolg: rekening van 800 euro -slik-
Oew, wat een pech en een hoop geld. Hee zeker spannend nu met je temp. kaartje. Hoop zo dat je gauw weer zwanger mag zijn en blijven. Vandaag was er helaas maar één twijfelachtig blaasje te zien en moest dus meteen bloed prikken en morgen weer terugkomen. Is vaker bij dag 8 nog niets te zien maar vond het toch wel balen. Rond dag 11 moet er wel wat te zien zijn. Ze vond 1 blaasje die niet mooi rond van vorm is twijfelachtig en wil de kans zo groot mogelijk maken. Dus in ieder geval blijven spuiten. In ieder geval fijn dat ze me zo in de gaten houden en het optimale eruit willen halen. En... Sikki de uitslag al binnen? X Lente
HUH!! Sikki wat lees ik nou! Dat klinkt niet goed toch? (sorry als ik er langs zit, ik heb er niet zo heel veel verstand van). Wat zegt de arts / assistente? Wat gruwelijke K*T toch ook weer !!!!! hele dikke knuffel voor jou sikki!!!!
SIKIIIIIIIIII!!!!! Ik ben gewoon een paar dagen weg en dan doe je zoiets! Wat een fantastisch mooi gezicht, he... zo tweede streepje. Oei wat spannend... Ik hoop zo dat je HCG mooi gaat stijgen. Je hebt gelijk, 27 is wat laag, als ie morgen maar hoger is. Mag je al snel voor een tweede HCG meting? Of laten die idioten je nog tot 14 juni (of helaas je menstruatie) in spanning? Hoe's met de rest? WannaB: mooi te horen dat je weer een redelijke regelmaat hebt . Op naar een volgende poging, die stomme congessen ook... waar was je heen? Of was het nou je man die op congres was? Ieoor: we lopen bijna gelijk! ik heb net mezelf weer lek geprikt (letterlijk ook... ik had een bloedvat geraakt ) Ik hoop dat je snel aan de gang mag. Lente: wat een klote follikel... Ik hoop dat er over een paar dagen wat meer te zien is. Hoe was ook al weer je uitgangsecho? Joontje: hoest meis? je moet ons wel lekker maken met je "ik ben zwanger" verhalen... weten we weer waarvoor we het doen... dat waren we al bijna vergeten. Sikki, jij moet ook straks ons gaan vervelen met die irritante verhalen van hoe rampzalig het is om zwanger te zijn Meiden ik duim voor jullie allemaal Barca was echt fantastisch: zon, zee, winkelen, mooie gebouwen, tapas, husband (ook niet onbelangrijk ), bijna gerold, enorm afgezet, leuke mensen, goed hotel, leuke parken, ... heerlijk!
Hee Sikki, hoop dat je waarde gauw gaat stijgen, ga voor je duimen dat je banner nog ruim 7 maanden mag blijven staan. Marjah, Mijn uitgangsecho liet twee vleesbomen aan de buitenkant van de baarmoeder zien en een eileider is wat moeilijker te traceren. Dit is nieuw voor mij dus ik wacht rustig af maar had gehoopt op meer. Toch heeft ze me enigszins gerustgesteld door te zeggen dat er wel vaker op dag 8 nog niets bijzonder te zien is. Super dat je het zo leuk hebt gehad en binnenkort je uitgangsecho. Spannend! Vanmiddag was ik met bloedprikken lek geprikt:x Ieoor ook voor jou spannend meid. Nu maar hopen dat we alledrie geluk mogen hebben. Hihihi de drie musketiers X Lente
Oei Sikki, dat is inderdaad wat aan de krappe kant. Moet nu wel wat gaan stijgen. Krijg je inderdaad een vervolgmeting over een dag of 2 tot 4 (zou moeten verdubbelen elke twee dagen)?? Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook twijfelde toen mijn test nog maar zo licht positief was ondanks dat ik al 18 dagen na ovulatie zat. Ik hoop dat het bij jullie anders uitpakt. Wat en spanning. Hou je taai! Marjah: ik was op congres, mijn man was gewoon thuis (maar we hebben inderdaad al eens een eisprong "gemist" omdat hij in Amerika zat voor zijn werk. Eind volgende maand moet ik naar Ebgeland voor mijn werk. Hoop dus maar dat het gewoon raak is optimist hè? ), anders kon dat volgens mijn berekeningen wel eens weer precies samenvallen met mijn ovulatie.
Bloedtest heb ik op eigen initiatief stiekem via ha geregeld. Waarde heb ik van de assistente gekregen en dus ook geen uitleg er bij. Had bij het aanvragen gezegd dat ik 2x moet prikken. Gisteren dus en ... Alles op eigen initiatief in te vullen. Maar denk er aan om niet deze week al weer te gaan. Waarde was zo laag dat een 2e test er zo kort op me alleen maar onzekerder maakt. Indien deze week geen ongi dan ga ik maandag weer. En heb van manlief een testverbod gekregen.
Sikki: ik denk dat dat verstandig is. Als je echt binnen een paar dagen alweer test kan je net zo'n uitslag krijgen waarvan je nog niet weet of het goed is. Met een week moet je echt een duidelijke stijging zien. Oh meid, ik duim zo voor je dat het gewoon laat op gang aan het komen is!