@all: denk dat het inderdaad niet goed is. Zie mijn testen (die hadden in een week tijd al lang knalblauw moeten worden ):
WannaBmum, nee toch Had zo gehoopt dat het van het scherm zou spatten. Bah, hoop alsnog dat het goed is. We gaan met dezelfde medicijnen verder. Waarschijnlijk vorige keer pech gehad en wie weet dit keer meer geluk. Ach, hoef er maar een te zijn die goed is en dan nog is het afwachten of er een bevruchting gaat plaatsvinden. Kijk het per keer aan want blijf het toch bijzonder vinden dat ik op mijn leeftijd hier in Nl mijn kansen mag nemen. Er is niet eens een uitgangsecho gemaakt en mag meteen van start, De gyn. is zo lekker nuchter maar ook weer meelevend, eerlijk en oprecht. Een prima arts dus die je niet met mooie praatjes zoet houdt maar ook je dromen niet afneemt. Ik heb er het volle vertrouwen in. Ieoor en Marjah voor jullie wordt het spannend deze dagen, ik duim voor jullie. een dikke knuffel voor jou WannaBmum, ik denk aan je X Lente
WannaB: wat een klotestreek van je lijf om je zo voor de gek te houden. Tja, het streepje had er vanaf moeten spatten, maar dat doet ie echt niet. Wat balen zeg.... Lente: goed zeg... je tweede eerste IVF . Succes met deze poging . Wel gek dat je geen uitgangs echo hebt gehad, want dat kan toch ook wel weer wat vertellen. bv dat je start met weinig, dan weet je ook dat je geen belachelijke hoeveelheid follikels hoet te verwachten. Of juist andersom , dat je al start met een mega hoeveelheid , dat zou nog mooier zijn. Joontje: haha wrijf het er maar in ... geen puf meer, ha... volgens mij drijf je op een enorme wolk en heb je gewoon al je energie overdag al verbruikt om te stralen van geluk, okee en misschien een beetje (boel) beroerd voelen . Mooi te horen dat er geen nieuws is , geen nieuws = goed nieuws @hier: marjah is blij en ongelukkig tegelijk. Er is weer een follikel voortijdig gestrand. Ik heb er nog 3: 1x 20 mm, 2x 16mm Ik hoop dat die van 16 nog ff mee gaan doen. Woensdag de punctie en zaterdag de tp. SPANNEND!!!! Kus, Marjah
@Marjah, jullie gaan gewoon voor de drie musketiers, samen staan ze sterk. Ik krijg al de maximale hoeveelheid medicijnen en vorige keer waren er twee eitjes maar helaas bleken ze onvindbaar. Vast op weg naar R'dam de benen genomen. De waarden van mijn bloed gaven dit namelijk wel aan. Ik denk dat ze er alle vertrouwen in heeft dat ik een kans maak en geen overbodige onderzoeken wil doen. En ik zie die eerste keer maar als spek en bonen. Was een diagnostische ivf en nu mag ik mooi voor het echie Zet hem op Marjah, één voor allen, allen voor één', Woeha! x Lente
ik was al namen voor de drie musketiers aan het verzinnen, maar ik geloof dat ik even moet googlen hoe ze alledrie heten. Aramis, Athos en Porthos en de 4e D'Artagnan. hmm het zijn er 4.... zal die ene toch mee gaan doen? manlief vond de namen toch wel wat moeilijk, dus misschien wordt het toch nog wat anders .
WannaBmum; ik heb geen ervaring met positieve testen (helaas). Maar ik vind het wel vreemd. Geen knalpositieve test. En ook niet ongesteld, toch? Succes met dat vervelende onzekere gevoel. En al het wachten wat daar helaas bijhoort. Marjah; je loop inmiddels voor in de 'strijd' om eitjes. Wel balen dat er 1 een loopje heeft genomen. Maar wat je zegt. 3 zou al helemaal mooi zijn. Zeker als er ook nog eens een paar mooie bevruchtingen zouden onstaan. Hier gisteren weer geweest voor een FM. 2 eitjes die groot genoeg zijn (ben vergeten hoe groot....), en 2 kleintjes. Morgen weer terug voor een FM. De arts hoopt dat de 2 kleintjes dan leuk meegegroeid zijn. Hij verwacht vrijdag de punctie. Dus daar ga ik maar even vanuit. Ik had er stiekum meer van verwacht. Maar helaas het zit er niet in. Dus we zijn maar blij met de eitjes die we wel hebben!!! haha trouwens; die 4 namen. Wat een goeie!!!
Ik loop voor in de strijd om de eitjes??? Nou, de race is nog niet gelopen hoor . Ik geloof dat het resultaat het belangrijkste is . Hup ieoor hup.... Vandaag bij de acupunctuur geweest, ze heeft geprikt voor eicelrijping ?!? jaja... we zullen zien .
Meiden, wat spannend hier! Ieoor, weer 4 follies. Het blijft een teleurstelling, dat heb ik ook altijd. Maar ik ga duimen dat ze in ieder geval alle 4 goed meedoen voor een prachtig eitje. Marjah, jij 3 stuks. Maar ik duim stiekem ook voor 4! Lente, jij ook alweer begonnen! Je houdt de vaart er in. Hebben ze nog wel je FSH gemeten op CD3? WannaB, nee, geen knallende testen. Ik ben bang dat het geen goed teken is. Aan de andere kant nog steeds geen ongi. Heb je al eens een ander merk geprobeerd? Ik duim! Joontje, lekker aan het broeden? Tis toch wat met ons he meiden. Waar andere doodziek zijn van de overstimulatie wringen wij er met mmoeten een paar uit. Hoe mooi zou het zijn als het wat beter verdeeld was geweest. *Sikki droomt verder...* Wij zijn maandag weer in Dusseldorf geweest. Ik heb gevraagd of we iets konden doen om de follies gelijkmatiger te laten groeien. Want er zaten de laatste keer best wel wat, maar helaas altijd een paar die voor lopen waardoor de rest niets kan betekenen. Ik heb nu een nieuw stimulatiehormoon gekregen, Elonva. Dat is een depot die 1x gezet moet worden op CD2 en dan 7 dagen 150 IU FSH afgeeft. Omdat dat te weinig is voor mij zet ik daarnaast vanaf CD3 dagelijks nog 150 Menopur. Ik ben benieuwd wat dat oplevert. Verder hebben we een SCSA zaadtest gedaan die kijkt hoeveel procent van het DNA van Sikkiman defect is. Als dit meer dat 30% is wordt het lastig om zwanger te raken/blijven maar is het niet onmogelijk. Is het meer dan 50-60% dan wordt het bijna onmogelijk. Vooral in combinatie met mijn weinige eicellen. Want ja, dan is de kans kleiner dat er een goede emmy tussen zit. De uitslag van dit onderzoek krijgen we over 2 weken. Daarna gaan onze arts 3 weken op vakantie en daarna zijn wij 1 week op vakantie, dus als alles goed is gaan we begin augustus weer starten.
Mmm, Sikki: duidelijk plan. had ik nog nooit van gehoord, zo'n depot preparaat. Wel jammer dat er nog een paar weken vakantie tussen zit, maar misschien voor nu ook even rust. Heb inderdaad al verschillende merken testen geprobeerd, allemaal even vaag flutstreepje. Vanochtend was er nauwelijks iets te zien. maar het zit nog potdicht. ben alleen bang dat het zou verlopen als mijn MA bij bijna 12 weken van 2 jaar geleden. Wil nu niet weer zo lang aanmodderen, maar de misoprostol inductie en 1 week later alsnog curettage, vond ik helemaal verschrikkelijk. Hoop dus maar dat het toch nog spontaan komt...
Tjonge wannaB wat een onzekerheid toch.... wat zegt de arts ervan? Sikki, duidelijk plan en... toch weer een stapje verder gegaan... je blijft je grenzen verleggen. Hoe ver en diep kunnen we gaan? Spannend zo'n nieuw medicijn! klinkt goed, ik ben benieuwd @hier: marjah is wappie! ik kan geloof ik de hele dag wel slapen. Dat begon al bij het op staan, maar na een lekker slaap tabletje en een goede vrdoving ben ik helemaal ver heen. Maar alles voor het goede doel . IVF 2 is op dit moment een feit. De 6 follies van het begin zijn allemaal geoogst (maar van 2 was natuurlijk de hoop opgegeven), maar volgens mijn husband waren de andere 4 "lodders" (die enorm grote knikkers waarmee we vroeger speelden). Dus ik denk dat D'artagnan toch mee gaat doen . Of die rijp genoeg was??? ik hoop het. Vrijdag 10.00 bellen en zaterdag de tp. Ben benieuwd . Ik voel me goed, geen pijn (okee de verdoving is nog niet uitgewerkt), maar ik ga lekker cocoonen, slapen en filpjes kijken . Ik had vandaagtrouwens wel mijn "lievelings" dokter . Die dominante extraverte recht voor zijn raap olifant in een porceleinkast tja ik ben soms wel wat direct arts. Kusje Marjah Ieoor: zet 'm op he! ik had er 4, dus jij minimaal 4, he!
Sikki, ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen! Rust maar goed uit in de zomer zodat augustus een topmaand mag worden. Joepie Marjah, een voor allen allen voor een, whoea de 4 musketiers Vanavond weer lekker spuiten. Op mijn buik lag nu al niet lekker meer. Maar als dat alles is Suc6 allemaal, spannende tijd voor iedereen. X Lente
@sikki O ja, hier niets gemeten op dag 3, ze is vast helderziend hahahaha. Maandag de eerste meting dus we zullen wel zien wat het wordt. Ik ga voor een zorro en een stuntman voor zorro
Lente, ik heb ontdekt dat als ik iets meer opzij prik, dat ik dan veel minder last van mijn buik heb. De eerste dagen spoot ik dus redelijk dichtbij mijn navel en als ik al een tafelblad zag begon mijn buik al zeer te doen.... misschien heb je wat aan de tip. Sikki: wat lente zegt! Wat een doorzettingsvermogen. Diep respect
Ach, zo'n beetje hetzelfde. Vloei nog niet. Vanochtend nog 1 x getest, bijna negatief... Ben hartstikke moe, maar door alle emoties van de afgelopen dagen heb ik wat minder efficient gewerkt. Moet morgen weer presenteren op een congres en moet mijn praatje nog in elkaar draaien (hoezo laatste moment ) Wordt dus nachtwerk
He getverderrie... Wat balen allemaal. Ik vind het zo sneu voor je dat je test weer negatief is geworden. Al die emoties die slopen je, dat weten wij maar al te goed. Veel sterkte... Congres bah... wel leuk dat je een praatje mag houden. Ben je nog in opleiding (promotie) of heb je zo'n intressant werkveld (en ben je dus geweldig in je werk)? Succes met het voorbereiden.