Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marjah, Nov 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hee Sikki,

Tja die LH en menopur, ik weet het ook niet, maar mijn gyn is nogal overtuigd van wat er wetenschappelijk is bewezen. Nou ja, wat je zegt, iedereen is anders en de ene keer is de andere keer niet. Zo blijkt maar weer uit jou punctie ;). Jeetje enorme broedkip... Ben jaloers... haha nee hoor, ik ga gewoon voor negen ;). 8 follikels, wat goed! Ik hoop voor je dat het 8 toppers uit 8 wordt, dan heb je weer een voorraadje in de vriezer :). Heel veel succes met wachten op hopelijk nog meer goed nieuws.

Laat de adrenaline/endorfine nog maar ff lekker door je lijf stuiteren!

Kus, Marjah

2. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Nog meer goed nieuws meiden!
    Van de 8 eicellen zijn er 6 bevrucht!!!
    Ongeloofelijk maar waar.
    Morgen tp van 2 emmy's en 4(!) in de vriezer!
    Ik leef echt in een droom...

Meiden, ik hoop zo dat jullie meegaan in deze flow! En dat we die nog heel lang vast blijven houden!

3. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Wow:):):):):):):):):D:D:D:D

Wat een goed nieuws Sikki. Gefeliciteerd met je 6 emmy's. 2 terug en 4 in de vriezer. Ik ben jaloers!! (hihi), maar gun het je écht van harte.

Ik reageer straks uitgebreider. Ga nu snel eten. Maar wilde je eerst feliciteren.

4. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Woh Sikki

Wat geweldig. Dit is echt boven verwachting, zeg. Droom lekker verder, en laten we hopen dat deze uitkomt :).

Ik ben echt zo ongelovelijk blij voor je. Op naar een perfecte TP en een mooie positieve test. Sjors en Sjimmie doe je best!

Liefs Marjah

5. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Marjah; zo leuk het voorbereiden van de grote dag. Geniet er maar volop van alvast. Voor je het weet is de grote dag daar. Veel voorpret gewenst.
    En wat fijn dat je bijna mag starten!!! Allemaal goed nieuws; daar wordt een mens vrolijk van.

En dan Sikki; nog veel meer goed nieuws. Meid wat fijn. Zoveel emmy's..... Helemaal goed.
    Ik ga duimen dat het helemaal goed gaat komen met deze 2. Deze moeten maar lekker blijven zitten waar ze zitten.
    Dan kun je mooi met een zwanger buikje door New York struinen en vast wat shoppen...... ooo helemaal leuk.
    Veel succes morgen met de TP.

Vrijdag is voor ons de punctie. Ik ben nog niet echt zenuwachtig, maar vind het wel weer een beetje spannend. De echo liet maar liefst 5 eitjes zien, dus ik hoop dat er ook echt 5 'geoogst' kunnen worden......

6. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hee Ieoor, gewoon Sikki achter na... 1-2 follikels en 8 oogsten... bij jou waren er al 5 te zien, dus wie weet! Al is 5 ook mooi hoor ;).

7. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Oh ja;

de gemeente: check :D
    de trouwlocatie: niet check :(
    de alernatieve trouwlocatie: check :)
    de feestlocatie: check :D
    de jurk is op tijd klaar?: check :D

nu nog:
    getuigen: nog niet check ;)
    band: nog bedenken: nog niet check;)

en dan de rest nog.;)

Joepie de poepie, het gaat nu hoogst waarschijnlijk door :D
    morgen nog even wat informeren, dan getuigen vragen en dan is het definitief.

8. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Marjah; leuk, leuk, leuk.......

Wil / kun je vertellen wanneer de grote dag is? Je maakt me namelijk nieuwsgierig......

Inderdaad is 5 al erg mooi. En zeker als er dan ook nog minimaal 2 mooie bevruchtingen zijn.... dan ben ik helemaal blij.

9. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ja... super snel! 12 mei wordt de dag :)

Je weet maar nooit hoe ver ik in welk deel van het traject zit. Hopelijk met een bolle buik, maar ja, ik heb het niet helemaal voor het zeggen. Maar stel je nu eens voor dat we het in september (of later) doen, dan kan ik hoog zwanger zijn... is ook niet handig.

Verder is vriendlief eigenlijk vanaf juni tot november niet van zijn werk af te weken... Dus dan wordt het echt winter: brrrr....

Dus vandaar deze snelle actie. Ben ook niet zo moeilijk, want ik heb nooit gedroomd van een droom huwelijk. Ik vind het nu gewoon wél leuk, maar perfect hoeft het niet te zijn. Als ik maar met mijn mannetjes kan zijn.

Gr. Marjah

P.S. Over het voor het zeggen hebben... die tut hola van een zwemster marleen veldhuis (of hoe ze ook mag heten), loopt gisteren lekker op tv te verkondigen dat ze een aardige planning heeft. Tja WK, even zwanger worden, rustig trainen en volgend seizoen kan ze weer mee doen om naar de olympische spelen te gaan. BEN WééR JALOERS!!!!!

10. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Ieoor, spannend vrijdag de punctie!!! Ik ga heel hard duimen dat er bij jou genoeg eitjes tevoorschijn komen. 5 zou al fantastisch zijn, maar meer is natuurlijk altijd goed :D
    Het moet gewoon goedkomen. December wordt onze maand!!!

Marjah, heerlijk om met de voorbereidingen van jullie huwelijk bezig te zijn. Ga daar lekker van genieten meid. En wat je zegt, samen zijn op die dag is waar het allemaal om draait. Dat maakt het perfect. Niet die jurk, locatie of wat dan ook (alhoewel het natuurlijk er wel een beetje bij helpt ;))

Tja, dat verhaal over die zwemster. Ik heb zo'n collega rondlopen.
    Nu in 3 jaar tijd zwanger van haar derde :$
    Sommige mensen.....
    Alhoewel ik zelf ook zo'n controlfreak planner was/ben. Maar ja, in de MMM leer je het vanzelf wel af (the hard way!).

11. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Yep, helemaal mee eens. December wordt onze maand!

Sikki: Tp morgen en over twee weken testen ;)
    Ieoor: vrijdag eerste FM en daarna hopelijk snel de punctie en de tp
    Ikke: nu lekker aan de provera en over ongeveer 2 weken beginnen met spuiten. Kom wel lekker met kerst/oud en nieuw uit :), maar ja, ik heb het er wel voor over ;)

Meiden allebei heel veel succes met alle stappen!

haha waar ken ik dit van? Oh ja, dat ben ik zelf ook ;)

12. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Sjors & Sjimmie zijn aan boord!!!
    De tp was deze keer minder een strijd dan de vorige keren. Wie weet is dat een goed voorteken?!?!

Ieoor, veel succes morgen!!!

13. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Oh wat fijn! Ja, die ukkies hebben alvast een goede start doorgemaakt, nu nog een goede landing ;) en het kan niet meer stuk.

Ja Ieoor, jij ook heel veel succes :).

Kus, Marjah

14. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Sikkie; gefeliciteerd met de twins aan board!!!

Bedankt voor de succeswensen. Ik kom morgen vertellen hoe de punctie gegaan is.

Liefs,

15. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Punctie is achter de rug.
    Er zijn 4 follikels aangeprikt. Mijn man is het nu wegbrengen naar Genk. Hij zal dan ook wel meteen horen of er ook daadwerkelijk 4 eitjes inzitten!!
    Dan kan het afwachten beginnen.

Ik ga lekker even slapen nu.

16. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Wow, mooie score Ieoor ;). Op naar mooie emmy's.
    En ja, na al dat harde gewerk, pijn (?), en drugs(!) mag je ook wel even lekker gaan slapen.

duim duim duim!

Kus, Marjah

17. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Spannend Ieoor!!!
    Ik duim voor minimaal 4 prachtige eitjes!

18. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Dank jullie wel meiden; lief!

Manlief belde me vanaf het ZH. Er zijn 3 eitjes gevonden. Nu gaan we heel hard duimen voor minimaal 2 mooie bevruchtingen. We laten (als ze er tenminste zijn) 2 emmy's terug plaatsen.
    Duim, duim, duim.

19. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    spannend, hoor! Wel fijn te horen dat je zo'n goede score had :)

Manlief heeft vast ook héél erg zijn best gedaan ;)

20. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Bwechhh, ik heb geen zin meer in leren...
    Dat zaad komt mijn neus uit ;)

Kus!

Share This Page