Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marjah, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ik ga iig proberen te slapen, maar na alle slaap van vanochtend en vanmiddag ben ik bang dat dat niet gaat lukken...

Hoe eerder ik slaap hoe eerder het vrijdag ochtend 10.00 uur is... dan horen we of er een tp komt :)

2. lente67

lente67 Niet meer actief

Marjah, mijn duimen draaien voor je en ik hoop op 4 mooie eskimootjes.

Ik doe ze idd. al een eindje van mijn navel vandaan. Daar zit meer vet hahahaha dus dat scheelt wel iets.

Hoe is het met jou follikels Ieoor. Weet je al iets meer?

Wannabmum wat is dit slopend voor je die onzekerheid en die :xtesten. Bah, een hele dikke knuffel en ik hoop dat je gauw of meer zekerheid hebt of weer verder mag. Sterkte!

Hier verder financiële problemen. Whaaah, een vette belastingaanslag, voor een groot deel geen salaris in de zomer omdat ik voor een deel uren vervang en dus niets daarvoor krijg in die 7 weken en nog een stapel rekeningen. Af en toe weet ik het echt niet meer hoe ik de maand door moet komen. Het wordt hoog tijd dat mijn huis verkocht is. Dan ben ik ineens van alle zorgen af. Vanmiddag naar de makelaar om (alweer) het bod te verlagen.
    Sorry, maar moet dit even kwijt:(

X
    Lente

3. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    He, getver Lente....
    Ik ken het, die stomme financiele zorgen en ik ben blij dat ik nu weer gewoon bij de supermarkt kan staan zonder bang te zijn dat ik mijn boodschapjes wel/niet mag meenemen. Het is jaren geleden, maar ik herinner het me nog als de dag van gisteren.

Vervelend dat je de vraagprijs weer bij moet stellen (dat bedoelde je toch met bod verlagen), of bedoelde je dat je een lger bod doet op een ander huis... Nu ik er over nadenk snap ik 'm ff niet meer.

Kom je door het verlagen niet in de problemen met je nieuwe huis?

Jammer ook dat je die uren er niet voor vast bij hebt gekregen. Ook dat zou het leven een stukje aangenamer kunnen maken. Okee, dan moet je, nu "mag" je.

Kus, Marjah

4. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Marjah,

Ja, we zitten nu in de supermarktfase:(
    Ben heel de dag bezig geweest met het invullen (en vooral zoeken naar papieren en gegevens) voor een verzoek tot uitstel van betaling voor de belastingaanslag. Poeh, hoop dat ik alles goed heb ingevuld. Is maar goed dat ik economie heb gestuurd anders was ik gillend gek het huis en Nederland uitgerend:D
    Maar... het is gelukt, alles is ingevuld en gevonden en nu nog naar Appie om te kopieëren en het voor 7 uur op de post doen dan is het 6 weken wachten op het antwoord.
    Ook de makelaar gebeld en een minimumbod ingesteld waarop potentiële kopers tot half juli op kunnen reageren. Staat morgen op de site. Volgende week is open huis en dan hopelijk komt er iemand op af. De vorige keer 3 kijkers maar niemand die het kocht.
    Ook dan is het gelukkig nog voldoende zodat we het huis waar we vanaf dit jaar inwonen kunnen blijven financiëren. Als het lukt zijn in een klap al onze financiële zorgen opgelost.
    Gelukkig kan ik in uiterste nood op een zus beroep doen maar dat schept ook weer verplichtingen en probeer natuurlijk mijn familie hier buiten te laten. Maar wel fijn dat ze het aanbiedt.

Weer genoeg over mij. Voor jou morgen een belangrijke dag. Hoop zo dat de bevruchtingen gelukt zijn.

Liefs,
    Lente

5. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Leuk! gezellig dingen voor de belastingdienst invullen (bwech....). Maar hgoed, alle beetjes helpen.

Ja morgen weer een grote dag :). Ben benieuwd.

Ik moet trouwens zeggen dat ik tot nu toe een hele andere ervaring heb met de "kut" pillen. Vorige keer vond ik ze echt zo ranzig!!!! De hele pot was vet (met witte brokjes) na het plassen. (SORRY!) GatverdegatverdeGatverdegatverdeGatverdegatverdeGatverdegatverde
    GatverdegatverdeGatverdegatverdeGatverdegatverdeGatverdegatverde
    nou ja, you get the point. En toen ik het op het forum vrtelde, kwam het niemand bekend voor :$. Dus... geen idee, maar nu vind ik de "kut" pillen dus een stuk minder erg. De vorige keer vond ik dat namelijk het ergste van de hele ivf (zelf het spuiten en de punctie waren peanuts, vergeleken met...).

Zo, jullie zij weer fijn op de hoogte ;). Haha

Goed, het leven van een IVF-er zit soms raar in elkaar ;). Ze maken wat mee :D:D:D. Jammer dat niet meer mensen deze ervaringen met ons kunnen/willen delen. Het is allemaal zo interessant, wat je mee maakt. Spuiten en slikken, enorme dildo's, kut-spuiten, kut-pillen, 18 man/vrouw die je doos zitten te begluren, ha.... en wat nog meer ;).

6. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    bah... ik ben hier gezellig met mijn eentje :(

7. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    #987 marjah, 18 jun 2010
    Laatst bewerkt: 18 jun 2010
    %&%#&*(())*^%$%&*(! Het spijt me als ik hier iemand mee kwets!

Maar $&*()(^&%$^&**(()_) van een enorme KUT-ZOOI. Gewoon geen delingen :(. Gewoon zoveel maanden gewacht en zoveel moeite voor gedaan en er is *(&%%^#$#$^&*((&^& niets gebeurd.

heb even wat woorden vervangen....

8. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Dat meen je niet, helemaal niks? Wat een ontzettende KUTZOOI, zo oneerlijk :x:x:x:x:x:x
    Dikke knuffel voor jou

9. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    weet het even niet meer....
    zit op mijn werk voor me uit te staren

10. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Jeetje zit je nu ook nog op het werk?? Ga toch naar huis, dit is zo'n klap en teleurstelling. Wat zei je man ervan??

11. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ik kon niet eens een normaal gesprek voeren.
    het was echt zo'n ja.... nee... oh ... gesprek.

Ik heb ook geen zin om naar huis te gaan, wat moet ik daar? de muren komen op me af. Vanmiddag sollicitatiebrieven doornemen. Dat moet eigenlijk vandaag, ik heb het al uitgesteld vw de IVF. Geeft misschien ook wat afleiding.

M

12. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Jeetje, wat een volkomen kutbericht zeg!
    MN M
    kan me voorstellen dat je daar na al die maanden sprakeloos van bent :(
    Pfff, wat zul je overdonderd zijn. Zou je niet inderdaad even tijd voor jezelf nemen?

13. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Weet je man het al?
    Tja, wat moet je dan zeggen aan de telefoon als je zoiets hoort... heb je nog een afspraak zodat je wel eventueel nog dingen kunt vragen/bespreken?

14. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Je moet natuurlijk doen waar je je zelf goed bij voelt, maar thuis kan je wel schreeuwen of huilen als je daar behoefte aan hebt. Wat een schok ook voor je man, heel veel sterkte voor jullie beiden.

15. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ja... ik weet het. Ik zie wel wat ik ga doen.

Maandag bellen met het zh, voor vervolg afspraak.

wat een kutzooi.

16. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Sterkte Marjah!

17. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    :), dank je

mannetje net gebeld... is helemaal van slag.
    Plan voor vanavond: boksbal kopen ;)

18. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Wat ben je weer dapper Marjah.
    Hele dikke knuffel!!

19. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    haha, dat zeg je nu...
    wacht maar weer een paar weken en dan krijg ik mijn: "het-gaat-nooit-meer-lukken-dip"

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    hahaha, ik bedoel ook NU.
    Maar de boosheid van het begin is ook beter ten verdragen dan het verdriet dat daarna komt!

Maar voor nu: ik vind je heeel dapper en voor straks is het je goed recht om een tijd in een mega "het-gaat-nooit-meer-lukken-dip" te bijven hangen!

Deel Deze Pagina