Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marjah, Nov 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    pfff ik kij nu al uit naar mijn "het-gaat-nooit-meer-lukken-dip" :)

over een kant ben ik er nu heel gelaten onder, maar aan de andere kant begin ik me nu al weer voor te bereiden op de volgende poging. Al zal het zh wel weer roet in het eten gooien... weer 4 maanden wachten en weer van die opbeurende gesprekken ofzo.

2. lente67

lente67 Niet meer actief

Lieve lieve lieve Marjah, wat een @%$*^^@@#^ :x
    Heb er gewoon geen woorden voor.
    Zat een paar keer aan je te denken vandaag en kon me amper inhouden om me thuis niet meteen op de laptop te storten. Ging er helemaal voor zitten en dan DIT:x

Zo oneerlijk:( 4 musketiers, optimistisch over de KUT balletjes en wat krijg je dan? Juist KUTZOOI:x.

Had dit niet zien aankomen laat staan hoe jullie je moeten voelen.
    Lekker op die boksbal rammen, met champagnekurken schieten, elkaar helemaal onder spuiten (met champagne) en je lekker helemaal laten gaan. Gooi al die ellende van je af.

Heel veel sterkte meid. Houdt elkaar vanavond maar goed vast.

Ik denk aan je

X
    Lente

3. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Marjah wat ontzettend KUT..... een ander woord is er vrees ik niet voor.
    Meis wat een teleurstelling voor jou en je man. Veel sterkte met het verwerken van weer zo'n klap.
    Neem er de tijd voor. Het is goed dat je al weer aan een volgende poging kunt denken. Maar jezelf even helemaal KUT voelen mag best. Daar heb je alle reden toe.
    Dikke knuffel voor jou.

Hier vandaag de punctie gehad; 4 follikels aangeprikt.
    Nu lekker op de bank.

4. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    2,957
    0
    0
    Ieoor; krijg je dan zondag te horen of er bevruchting/deling is?

5. lente67

lente67 Niet meer actief

Hoi Ieoor, wat goed dat er 4 follikels zijn aangeprikt. Spannend de komende dagen. Ik duim voor je! Blijf maar lekker op de bank hangen:D

x
    Lente

6. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Spannend ieoor! hoop voor jou dat alle energie die mijn eitjes missen naar jou eitjes is gevlogen :). Dan moet jij maar voor de 4 musketiers ;). Dus ook hier een voor allen, allen voor een... haha grappige tekst in dit geval... dus als het bij niet lukt, gaat het dus bij jou lukken. Go Ieoor :)

Haha lente grapjas, het was goed dat je tussen haakjes (champagne) had geschreven, anders had ik hele rare ideeen gekregen over hoe het er bij jullie aantoe gaat ;). hahaha

you make my day! ach dat vandaag gauw, maar toch bedankt!

7. lente67

lente67 Niet meer actief

@Marjah, daar zijn we toch voor om elkaar op te vrolijken
    Hoe meer ellende hoe meer humor;) Heb nog een doos vol:D
    Dat merk ik ook goed op mijn school, daar waar de "lastigste" kinderen zitten wordt er het meest gelachen.

Life sucks maar we bouwen er zelf een feestje van,

X
    Lente

8. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Stort maar leeg die doos :D.

ben er wel voor in ;)

was gisteren al geitig in het mei-juni IVF topic, maar het kan alleen maar beter/erger worden met mijn mede-ik-ben-zielig-want-ik-ben-in-de-overgang-dinnen.

9. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Zit ik hier te wachten op een doos vol humor... komt ie niet :(

anyway, ben ik hier toch bijna die kut-pillen vergeten :(

Je weet maar nooit...

10. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Zeg... gaat er morgen iemand voetbal kijken en woont een beetje in de buurt van alkmaar en heeft deze persoon dan zin om te daten?

Ik zit helemaal alleen!

11. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    2,957
    0
    0
    Ach lieverd, als ik ietsje dichter bij je in de buurt woonde stond ik direct op de stoep! :( Konden we even tegen elkaar aan mopperen!
    Maar heb zojuist afspraak om bij vrienden (130 km verderop) voetbal te gaan kijken afgezegd omdat ik zo'n ontzettende nare krampende pijn blijf voelen precies in mijn baarmoedermond, alsof het daar zit en er maar niet uit wil komen. Ben er gewoon misselijk en beroerd van. Dan hou ik het niet vol om de hele middag gezellig te gaan doen.
    Ik wil dat het nu gewoon eruit komt, Grrrr.
    Ben labiel, niet te genieten en wil in mijn fleece-vest op de bank blijven zitten en cocoonen...

12. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    PERSEN!!!!!

Ik was het ook belachelijk zat, die mk.
    Ik kom thuis uitn het zh, zet de compu aan om te zp-en (en mijn gal te spuwen), bedenk me dat ik het zat ben.... en ik heb al mijn agressie in de strijd gegooid.

Ik wilde het vruchtje tot dat moment met alle macht vasthouden, maar toen ik het kon laten gaan, toen ging het.

He bah, begin ik weer te zweven en goede adviezen te geven....

13. lente67

lente67 Niet meer actief

WannaBmum sterkte vandaag en ik hoop dat het snel (of wie weet nu al) voorbij is. Een dikke knuffel,

Hoe gaat het nu met je Marjah? De fles wijn soldaaat gemaakt;)
    Ik lag om half 10 al voor pampus op de bank (hormonen:() en ben na het spuiten meteen mijn bedje ingekropen.

x
    Lente

X
    Lente

14. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Viel mee, het was maar een halve fles, okeee ieieieieiets meer

Straks bellen of er een wonder heeft plaatsgevonden.

15. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    klote... ze zijn in gesprek :(

16. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Het ZH heeft gebeld. Er zaten 2 eitjes in de 4 follikels.
    Deze 2 hebben ze geinjecteerd; en 1 daarvan is nu bevrucht (godzijdank toch 1 bevruchting).

Maar; de lab mevrouw kon nog niet vertellen of deze emmy morgen goed genoeg doorgedeeld zal zijn.
    Op mijn vraag of ie er vandaag uitzag, zoals hij er uit behoorde te zien antwoordde ze dat dat wel het geval is. Maar ze weet natuurlijk niet of de deling doorgaat, zoals ie door zou moeten gaan.

Morgen rond 9 uur worden we gebeld ofdat er al dan niet een TP van onze emmy zal kunnen zijn.
    Als er een TP komt, dan is die maandag.

Ik heb maar een paar kaarsjes aangestoken.... Ik word een beetje boel onrustig van dit onzekere wachten.

Ik hoop zo dat onze emmy goed door gaat delen.......

17. lente67

lente67 Niet meer actief

Oew wat spannend Ieoor. Gelukkig één bevruchting en hopelijk blijft ie goed doordelen. Ik ga keihard voor je duimen. Deze MOET het gewoon gaan redden. Sterkte met wachten en maar veel afleiding gaan zoeken.

En.... Marjah? Al iets wijzer geworden? We gaan zo naar mijn oude huis. Klaar maken voor de open huis.
    En daarna voetbal kijken, hup holland hup:)

18. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ieoor, was jij die etterbak die me netvoor was, waardoo de telefoon in de vu in gesprek was? Mij een beetje in de zenuwen laten...

Goed, het wordt vandaag geen voetbal kijken, we missen zelfs de hele eerste helft, tweede helft misshien op de radio. Ik ga niet op kraamvisite en mijn husband gaat pas heel laat (of niet) naar indian summer fetival.

IK MOET OM 13.45 IN AMSTERDAM ZIJN!!!!!!! WAAAAAAAAAAHHHHHH:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

ook deze muts kon me niet vertellen hoe de emmy(s) eruit zien, zelfs niet hoeveel het er waren.

Heb net ff een potje zitten janken :)

19. Seth

Seth Niet meer actief

** breekt in **

marjah, heel veel succes toegewenst...
    Hoop dat de kwaliteit super is....

Ga heel hard aan je denken..... en duimen....

knuffel,

** breekt uit **

20. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    :)

je bent lief :)

Share This Page