Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marjah, Nov 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

Marjah wat een gave foto's en wat een leuke man heb jij!

Ieoor en Marjah, wat dapper dat jullieal verder kijken. Hoop zo dat het niet nodig is maar kan me voorstellen dat je verder kijkt.
    Heel stiekem (voordat ik met deze ronde was begonnen) dacht ik ook over ECD en ook wie ik daarvoor kan vragen maar weet niet of dit met mijn leeftijd haalbaar is. Voor adoptie ben ik sowieso te oud (tenzij je Madonna heet;) en ze zelf uit Afrika haalt:D) en ik zou eerlijk gezegd het geld er ook niet voor hebben dus dat zou ook afvallen. Pleegkinderen lijkt me wel heel dankbaar maar omdat ik ook al in het onderwijs werk zou dit misschien weer teveel moeder theresa zijn. Dus ... ivf MOET gewoon gaan lukken.

Vind het heel dapper van jullie en heb er veel respect voor,

X
    lente

2. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Marjah, wat een geweldige foto's!!!
    Jullie zien er erg gelukkig uit.
    Houd dat vast!!! ;)

Maar dus geen tweede streepje?
    Wanneer uitslag bloedtest?

Ik zou ook nog wel voor die laatste IVF gaan hoor!
    En je moet je wel afvragen of DD je iets extra's kan brengen tov jullie huidige ziekenhuis.

Ieoor, jullie gaan er nog een keer voor.
    Goed zo!
    Jullie hebben immers ook eens een tp gehad met een topemmy!
    Ik snap de gedachte we moeten nu alles doen, zodat we later geen spijt krijgen.
    Zo denken wij er ook over.

Wij zijn eind juli 1 week op vakantie en daarna hoop ik weer een poging te doen.
    Manlief slikt nu op aanraden van de arts extra Zink, Omega-3 en Vitamine D3.
    En nog een heleboel andere dingen :D
    We hopen dat dit het DNA iets doet verbeteren hierdoor.
    Maar we gaan toch in augustus voor een nieuwe poging.
    Ik wil niet nog weken cq maanden wachten en hopen op DNA verbetering. Mijn eierdoosje heeft die tijd namelijk niet.
    En als het nou niet is verbeterd zullen we toch wel een poging doen.
    Alleen al om het 'hadden we maar...' te vermijden.

Lente vandaag is DE dag.
    Spannend!!!
    Ik duim voor mooie emmy's.

WannaB, hoe is het nu met jou?

Joontje, wat heerlijk dat alles goed gaat!

3. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    zh gebeld en de uitslag is naar verwachting dus ook echt negatief.

op naar de volgende keer....

20 juli volgende afspraak. Heb nu ook alvast gevraagd voor de verwijsbrief naar utrecht. Maandag krijg ik daar resultaat van. Hopp ik, want de arts is nogal apart.

Kus...

4. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,811
    4,453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Boehoeee... :'(
    KLotekutzooi!!!!

Dikke megapletknuffel!!

5. lente67

lente67 Niet meer actief

:)Hoera, Sleepy en Happy zijn thuis gekomen. En ook de drie andere hebben zich goed ontwikkeld. De tp ging ook super en heb totaal geen last gehad. Ben benieuwd de komende weken. Zal ook nu niet te vaak online zijn om mijn gedachten ergens anders op te zetten.

Marjah ook vanaf hier een dikke knuffel.

Sikki, go for it girl! Eerst fijn vakantie en daarna fris van start.

X
    Lente

6. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Lente gefeliciteerd :)
    2 mooie emmy's is een prachtige score en als er nog cryo's zijn zou het helemaal mooi zijn. Ik zou het wel snel navragen, voordat je jezelf blij hebt gemaakt met een hele dooi mus. (sorry, zie vandaag alles even van de pessimistische kant).

Maar voor deze emmy's: zet 'm op sleepy en happy!!! make mama happy!

7. Joontje

Joontje Bekend lid

Mar 3, 2009
    523
    0
    0
    Marjah, wat ontzettend jammer :(:(:( Wat kan Utrecht nog meer voor je betekenen, daar had je toch nog een afspraak mee??
    Heb in de tussentijd nog even je trouwalbum bewonderd, mooie foto's, mooi bruidspaar:)

Lente, fijn dat je nu 2 emmy's aan boord hebt. Nu blijven plakken, zet em op!!!!!

Sikki, kan me voorstellen dat je door wilt gaan. Dus nu eerst genieten van een vakantie en dan weer met frisse moed verder :)

Kunnen jullie allemaal een beetje tegen de warmte?? Morgen 35 graden. Zit in de nachtdienst maar had het overdag zelfs een beetje koud in bed, haha ben niet goed wijs..

Liefs Joontje

8. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    #1108 marjah, Jul 1, 2010
    Last edited: Jul 1, 2010
    Sikki, hmmm een heleboel andere dingen en daarachter staat een :D...
    ben benieuwd ;), is het iets wat mannetje niet erg vind? :D

Lekker op vakantie hmmmm heerlijk. Lekker met z'n tweeen (hopelijk voor het laatst, maar ja dat zeg je zelf natuurlijk ook al jaren)

Dat je door gaat, kan ik volkomen in komen. Ik zou ook staan te trappelen. Nou ja, nu nog ff een goeie batch zaad produceren en dan ??? Maar ja, met al die lekker omega-3 moet het goed komen. Ik ben echt benieuwd wat dat doet met het zaad.
    Zal die DNA test in nederland vaak worden uitgevoerd? Ik had er nog niet eerder van gehoord. Zal misschien voor anderen ook wel een hoop verklaren als ze deze test iets vaker uitvoeren.

Misschoien moet mannetje ook maar preventief aan de vitamine D3, zink en omega-3... Kan vast geen kwaad :)
    D3 heb ik, nu de rest nog!

Joontje, ja ik kan goed tegen de warmte :D, ik had het namelijk vandaag echt koud 8). Nee echt waar, ik heb in de tuin gezeten met kippenvel.

Kus, Marjah

Morgen sollicitatiegesprek voeren (tweede ronde) en dan snel naar huis.

9. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Lente, wow 2 emmy's en nog 3 misschien op reserve!
    Gefeliciteerd meid.
    Geniet van deze overwinning. Weer een stap!
    En nu gewoon effe twee weekjes wachten...

Marjah, shitzooi!
    Tis dus toch echt mislukt.
    Dikke knuffel meid!!!
    Je klinkt heel sterk, maar gaat het wel goed met je?
    Zorg dat je niet weer zo in de put raakt als de vorige keer!!!

Manlief slikt op advies het volgende.
    foliumzuur 400 mcg
    zink 25-40 mg
    vitamine C 50-100 mg
    vitamine E 250 mg
    vitamine D 20 mcg / 400 IE
    Omega 3 1000 mg

En daarnaast gebruikt hij 2x per dag een zakje Proxeed.
    De arme schat is een wandelende vitamine en mineralenbom :D
    Maar hij wil het zelf!
    En hij heeft de koffie en alcohol laten staan en de GSM is uit de broekzak ontboden.

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    2,957
    0
    0
    Sikki: en natuurlijk boxershorts ipv een strakke slip en geen stoelverwarming in de auto (alsof je die aan zou doen met dit weer ;))

Marjah: wat balen meid! Oh, ik had het zo voor je gehoopt!

Ieoor: respect voor jullie doorzettingsvermogen zeg!

Lente: gefeliciteerd met het mooie resultaat. Spannende wachtweken nu!

Joontje; wat fijn dat jullie een mooie echo hebben gehad! wat een wondertje om te zien!

Hier zo zijn gangetje. Nu weer wachten hoe het met mijn cyclus gaat. Heb wel het gevoel dat het weer op gang komt. Maar met twee zwangerschappen achter elkaar (ook al gingen ze niet goed) heb ik het gevoel dat statistisch gezien de kans dat het deze cyclus raak zou zijn vrijwel nihil moet zijn (slaat nergens op, weet ik) Maar mijn hubbie klust niet zo goed op commando, dus het vergt de nodige creativiteit van mijn kant om hem iederen cyclus op het juiste moment zover te krijgen. Het pessemisme over onze kansen (en de warmte) en de angst dat het weer misgaat (en dat ik dat nu niet nog een keer zou trekken) maakt dat mijn motivatie om me uit te sloven mijn man te verleiden ook niet heel hoog is. En dat terwijl ik niets liever wil dan zwanger raken! Oempf, wat zit ik toch onlogisch in elkaar, maak het mezelf moeilijk.

11. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    haha dank je wel sikki, ik dacht natuurlijk weer aan heeeele andere dingen die ook goed ijn voor de zaad kwaliteit ;).

Ik probeer goed voor mezelf te zorgen en ik heb iig vannacht goed geslapen (oftewel net zo slecht als de afgelopen 2.5 jaar (niets te maken met mmm, maar misschien ook wel... overgang?))

Gelukkig zie ik niet weer zo'n akkefietje op mijn werk aankomen, aangezien het zomer is en we weinig deadlines hebben, allebei op vakantie gaan. Dus de kans dat het nu mis gaat op mijn werk is vrij klein. Dus gelukkig is ook de kans op instorten een stuk kleiner. Of er moet weer iets anders onverwachts gebeurt. Maar echt ik kan me zo opvreten over ruzies. En al helemaal die ik niet kan uitpraten, al ben ik ook weer geen uitprater... Ik probeer wel te polsen hoe de ander erin staat, boos of niet boos. En dat kon toen niet. Uitpraten hebben we pas weken later gedaan.

WannaB, tip: je schoonmoeder op bezoek vragen ??? is eerder gelukt ;). haha nou ja... succes... Vervelend he, al dat gewik en geweeg. zal ik wel zal ik niet, maar als ik niet dan zus en als ik dat dan zo etc...

12. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    2,957
    0
    0
    Hahaha, dat je dat nog weet! (Zo'n genante bedoening dat het kennelijk is blijven hangen :D )

13. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    2,957
    0
    0
    Nu pas aan je foto's toegekomen marjah, maar ze zijn echt heeeeel mooi! Wat zag je er prachtig uit!! Mooie strakke ringen.
    Sta je op een gegeven moment nou echt met je jurk in de modder??

14. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ehhh... moet ff de foto's terug kijken ;) Weet niet, misschien wel. Ach, ik ben toch al uit de klei getrokken ;)

Oh ja, nog aanvulling op eerder mailtje: dit keer overvalt de arts mee ook niet meer met de opmerking: je had een prut embryo, dat zal wel wee zo zijn, dus moet je maar gaan nadenken over de vervolgstappen. Die kwam ook hard aan in maart...

@hier: ben ongi (de poging is hierbij officieel gesloten), heb buikpijn, rugpijn en ben chaggie. Eerst heb je een overschot aan hormonen en ben je daardoor jankerig, nu mis ik mijn hormonen en ben ik weer jankerig. Rare dingen, die hormonen. Manlief is 'm gesmeerd tot 3 uur ;). Daarna gezellig naar mijn ouders, hoi! Foto's kijken! Ja meiden, jullie hadden werkelijk waar de primeur!

15. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    aha! nee het was geen bagger, maar een beetje ranzig stukje bestrating. Tja, je kunt niet alles hebben ;)

16. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Sikki of andere DD-babes!!

Wij gaan waarschijnlijk in augustus op vakantie, en we hebben nog niets geboekt. Doen we nooit, we pakken de tent in en gaan.
    Maar als we nu toch onderweg zijn, kunnen we natuurlijk proberen om even in DD aan te waaien. Misschien kunnen er alvast wat testjes gedaan worden. Nee heb ik, ja kan ik krijgen.

Kunnen jullie mij het adres/telefoonnummer ed geven?

@hier: heb zere (.)(.) :(, heb ik anders nooit.
    Nog iets wat ik nooit echt gezien heb (behalve bij de mk)... stolsels! hebben jullie dat ook altijd na een mislukte IVF?

17. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    2,957
    0
    0
    Marjah: heb je al naar DD gebeld om te kijken of je rond die tijd daar terecht kunt?

18. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Marjah, ik pb je even!

19. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ben sinds gisteren officieel een DD-babe!
    Iig is de eerste afspraak gemaakt en we mogen 26 augustus bij dr S op visite. Ga zo nog even alle info doorsturen en dan gaan we wachten tot en voorbereiden op alle afspraken.

20 juli MCA
    26 aug DD
    30 aug UMCU
    daarna....???? IVF3!!!

Meiden het gaat lekker. Ben lekker aan het werk en ik voel me echt goed. Ook mijn collega's zeggen dat ik er goed uit zie. Meestal zie je het heel snel als ik me beroerd voel.

Maar hoe is het met de dames hier?

20. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,811
    4,453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Goedzo Marjah!!
    Heel wijs!!! :)
    Hopelijk zal unsere Uber S. jullie een blijvende zwangerschap opleveren!!
    Jammer dat je zo'n poos moet wachten tot aan je afspraak maar dit moet het nu gewoon gaan worden!!! So!!!

Ik zit nu aan de pil. Ben na een kuurtje Primolut gisteren onwijs ranzig ongi geworden en moet nu pillen in de hoop dat mn cysten zullen krimpen.
    Hopelijk zal 21 juli blijken dat mn schildklierwaarden goed zullen zijn en dat we dan 22 juli ook nog eens cyste-technisch groen licht gaan krijgen en dan direct weer mogen starten met een nieuwe poging tot IVF.

Share This Page