Sikki, jammer dat je "afhaakt". Je bent een lieve meid, je verdient het om het geluk te vinden. Je droom werkelijkheid te laten worden. Maar helaas lijkt alles wel tegen te blijven zitten. Hoe oneerlijk... Je bent iemand waar ik met veel bewondering naar heb gekeken. Je vechtlust en relativeringsvermogen. Je bent een kanjer. Wie weet wat er allemaal de komende tijd gaat gebeuren. Ik hoop veel positieve dingen, maar zo niet... dan komt schijnt het licht wel weer wat later, maar het licht komt er zeker. Wat je ook gaat doen, wat je ook mee mag maken. Ik hoop dat we je af je toe weer hier mogen verwelkomen . Succes met het vervolg... Lieve lente... ik heb je in een ander topic al even gezegd dat ik met je meeleef... Heel veel sterkte. En die klimop! ach... die groeit vanzelf weer , moet ie maar geen klimop worden. Ook jij zal straks wer groeien, en hopelijk je reservespeler. Wie weet...
Lieve Sikki, ik wil je veel sterkte wensen en alle goeds voor de toekomst. Ik snap het helemaal dat je afstand neemt van het forum. Ik zal je missen en wie weet 'zien' we je nog eens langs komen. Een hele dikke Knuffel, Marjah, de klimop moet juist wegblijven. We zijn er sinds we hier wonen al mee bezig om hem weg te krijgen en hebben uiteindelijk de klimop vergiftigd. En nu hopen dat ie nooit meer terugkomt. Hier gaat een stuk beter vergeleken met gisteren. Schouders recht, borsten naar voren en we gaan er weer tegenaan. Lekker bijna 7 weken vrij8) X Lente
@Marjah, Vriendlief heeft vandaag onze biologische grasveld onderhanden genomen. Binnenkort niks biologisch maar een strak groen grasveld En we konden weer geintjes naar elkaar maken zelfs over mijn druppelgewijze chagarijn Geen berg te hoog, geen rivier te diep we zullen overwinnen x Lente
haha "round up" doet wonderen Goed idee als het bij ons de volgende keer weer mislukt . Hier!!!! Ik ben jarig Lekker taart zitten snoepen en vanavond wat familie. Misschien volgend weekend big party! Hoe is het weer bij jullie? hier begint het nu te betrekken. KUs, Marjah
Jeetje, wat is het rustig hier! Sikki: kan me ook goed voorstellen dat je afstand neemt. Door het forum bij te houden is het ook onmogelijk je gedachten te verzetten. Dikke knuffel! Lente: ook al zo'n dappere meid! Knap dat je weer met frisse moed er tegen aan gaat! Ik ben zojuist weer ongesteld geworden. Had helemaal geen verwachting van deze cyclus, dus gelukkig ook geen teleurstelling. Hadden wel geklust rond eisprong, maar ik wist om de één of andere reden dat ik er niets van hoefde te verwachten (statistisch leek het me ook onmogelijk om nu nòg een keer zwanger te raken). Afijn, voor het eerst in tijden echt wat rood bloed en ook krampen (afgezien van de miskramen dan) Dus ik hoop dat het betekent dat ik toch wat meer endometriumopbouw heb en dat er binnenkort een frummeltje blijft plakken! Het feit dat mijn cyclus toch heel aardig blijft en ik ook steeds wel ovuleer, doet me toch vermoeden dat eicelreserve bij mij op dit moment in ieder geval niet het grootste probleem is. Als jullie het niet erg vinden blijf ik toch met jullie meelezen en meeleven, oké?
Natuurlijk mag je hier blijven meeschrijven anders wordt het helemaal zo rustig! Hier weinig nieuws. Wachten op alle afspraken, waarvan dinsdag de eerste. Ik begrijp alleen dit keer mijn cyclus niet helemaal. Of... ik weet egenlijk niet of ik een cyclus heb, ik heb wel en enorme lading puisten. Goed teken??? Kus, Marjah
ZO! hoe krijg je iemand weer helemaal klaar voor de strijd? Nou, geef de patient in kwestie een verwijsbrief mee... Hmm ik weet alles wel, dus ik schrik niet van de inhoud. Maar het geeft mij echt een boost om ze het tegendeel te willen bewijzen. Okee, of het tegendeel te bewijzen valt is de vraag... Maar goed: wij zijn klaar voor de volgende strijd . Kus, Marjah
Zo dat zijn wel rake woorden in die brief van je gyn. Ze vermelden echter geen woord over je zwangerschap bij IVF 1, wat dus betekend dat het geen zinloze zaak is. Gelukkig trek je je er niks van aan. Gewoon doorgaan met je strijdlust. Wanneer start je ongeveer met IVF3?? Liefs Joontje
Oempf, dat is klare taal. Maar wat Joontje zegt, je bent wel degelijk zwanger geraakt bij de eerste IVF!
Tja, vond het ook raar dat er niets in stond over de eerste zwangerschap... In sptember staat poging 3 gepland , dus na DD en UMCU. Ben ik wel blij mee, maar ik probeer de afspraken in DD en UMCU wel iets te vervroegen, zodat we zo snel mogelijk door kunnen. Morgen ga ik bellen naar DD, dan zijn ze weer terug van vakantie. Groetjes, Marjah
YOEHOEEE!!! wILDE HET hier net spammen!!! Yes!!!! Thnx Marjah!!! Ik mag starten!! Heb nog wel 1 kreng er zitten, maar Uber S vond het niet nodig om dat af te wachten of kapot te prikken... Vind het wel eng om weer met een cyste te gaan starten, maar hij zei dat we desnoods die kant gewoon niet gebruiken en ons helemaal gaan richten op de verzameling mini-eitjes die daar al klaar liggen... Gisteren de laatste pil genomen, wss zaterdag ongi en dan maandag de eerste spuit er in!! TSJAKKKAAAAA!!! Beebje... Here I come!!
Nog ff dit: Ik zei gisteren tegen mn arts: best knap van iemand met mijn AMH-waarde dat ik zo'n mooi voorraadje nieuwe follikels alweer klaar heb liggen. Zei hij dat mijn lage AMH waarde er voor zorgt dat er geen rem meer zit op mn follikels dus dat ik sneller nu mn eitjes opmaak. Thuis gekomen begin ik te denken: Klinkt enerzijds best griezelig... Hoe lang gaat het nu dan nog duren voordat ik ook behoor tot de groep met slechts enkele eicellen per punctie?? Volgende keer maar eens vragen...
Hoeveel follies had je dan??? ben benieuwd hoe goed je eierdoosje het nog doet Nou ja, ik hoop dat je voorraadje nog voldoende is en dat ze dit keer lekker te stimuleren zijn Succes met "junky" spelen
meiden, wat is het hier enorm druk! Ik kan alles niet meer bijhouden Kan iemand me ff kort updaten??? hahaha Anyway, een korte update kan geen kwaad! Hoe is het met iedereen die gezellig in de overgang is, in de overgang denkt te zijn, of bang is gemaakt door de dokter om in de overgang te zijn? @hier: ik heb echt opvliegers! haha, ik herken ze nu pas! Lig ik in bed en ik heb het me toch warm. Deken eraf en ja hoor... twee minuten later deken er weer op. Had ik al verteld over mijn geweldige hardverknetterend moment?? Ja hoor... nog zo'n kwaal. Ik dacht altijd dat het een soort nachtmerries waren (wel s'nachts, terwijl ik niet sliep). Nou dat ik het weet, weet ik ook dat ik me geen zorgen om sommige dingen te maken. Ik kan er eigenlijk ook wel om lachen. Oh ja!!!!!! Ik denk dat ik weer ga aankomen . Ik ben al een paar honderd gram zwaarder, maar ik heb nu wel in eens weer trek in dingen . Joehoe!!!! Ennehhhh, ik mag een paar dagen eerder naar dr S . Yiiiihaaaaaa
Lief Marjaatje... Opvliegers.... Dat is vreselijk klote zeg Aankomen is voor veel mensen klote, maar voor jou hartstikke goed!! Dus ik zeg: goeso!!! Eten jij!!! (alias: vreten kreng *schatje* ) paar dagen eerder naar Uber S!! Yeah!!! Goedzooo!!!! Ben jij nu trouwens pilloos? Misschien handig om preventief aan de pil te gaan om FSH te laten dalen zodat je straks makkelijk door kunt gaan? of wil je ff rust en orde en vrede met en aan je lijf?? Btw, zeg wel makkelijk aan de pil, maar aan de pil is super kut... Dacht alleen ff een Sikki die aan de pil moest om de FSH te laten dalen... Anyway... Dikke SMAK!! Ik meen trouwens dat er een stuk of 8 follikels klaar lagen, maar weet het niet meer precies zeker. En dat was in 1 eierstok. In de andere stok zat alleen een bitch van een cyste. @t aankomen: ga ik ook doen denk ik Ik houd me namelijk niet in qua vreten waar ik zin in heb!! Ben en Jerry's ijs, bounty ijsjes, cornetto's... Ik neem elke avond wat lekkers De 2e spuit heb ik vanmorgen weer gezeg... Nog 3 nachtjes tot aan mn FM... Spannend!!
Maartje lieverd ben zo blij dat je toch bent mogen starten!!! Marjah lieverd hoe is het met jou? Jullie moeten snel volgen!!!!!!
8 aan één kant ! wauw, super score zeg. Nu die "vervelende" cyste ff tegenhouden en de super-8 enorm hard stimuleren Opvliegers!!! die heb ik ! maar Marjah snapt het lijffie nu veel beter, dus DAAR ben ik héél blij mee . Maar Dr S here we come !!! We gaan nog wel ff een IVF poginktje doen in september i.s.m. UMCU, dus ik ben nu pilloos. Maar bedankt voor de tip . Die K** pil, daar heb ik een hekel aan, grrrrrrr :x:x Maar ja, als uber-S dat straks nodig vind. Ik vond het echt vreselijk dat ik be-pilt mijn trouwdag door moest . Wat een eeeehh nare gewaardording! Ga zo ff zakje cho pinda's naar binnen gooien Goed idee van die bounty-ijsjes . al zijn gewone bounty's ook best te hachelen