He eLIEF!! Thnx!! Las dat je een jongentje krijgt *lief* maaaaar ghighgi straks is het toch een grapjurkje, net als Klingel haar beebje Fijn dat het goed met je zwangerschap gaat!! Ik ben heel hard aan het zwoegen om je zo te mogen volgen!! Marjaahtje!! 8 aan 1 kant klinkt idd geweldig, maar is het niet hoor... 8 aan 1 kant klaar liggen zonder ook maar 1 vorm van hormoonstimuatie... Mijn lijf is heel hard bezig met alles in recordtempo op te maken. En dat is verdrietig. Behoorlijk verdrietig. Maar oke, in een IVF is 8 aan 1 kant heel mooi... I know!! Dus mooi en stom tegelijk!! Pil is idd klotekutzooi. Pil op trouwdag is een uberklotekutzooi *knuffel* Jij dus ook al zo'n choce-vreetzak?? Uber S. is trouwens wel nogal van de pil ed. Ze houden er van om alles te plannen. En Uber S. houd ook van het positieve van de pil: bij overgangMMMeisjes kan de pil de FSH laten doen dalen waardoor overgangMMMeisjes beter op de hormonen gaan reageren... En dat is dan wel weer mooi van die rotpil!!
Hmm... 8 aan 1 kant zonder hormoonstimulatie... klinkt dus weer eens te mooi om waar te zijn. Hoe groot zijn die krengen dan al op dag 3? Ik weet dat je belachelijk snel bent , maar ik kan me niet voorstellen dat ze al >15 zijn of zo! Prut prut prut * Marja vind het prut! * Hoe moeilijk kan beebjes maken zijn? Waaaaaaaaah!!!! Wanneeeeeeeeer??? Grote K- K- K- K-zooi! Ik woon trouwens in een K-buurt! de buurvrouw heeft een K, de andere buurvrouw heeft een K en de buurvrouw daarnaast ook al.... Ford doet het goed hier... met al die Ka-tjes. ff lekker pillen is niet erg, maar ik heb er nu ff geen zin in. Ik had echt zo'n slecht gevoel voor de vorige IVF door die kl*** pil. Maar MCA doet niet per se aan pillen. Maar als de grote tovenaar in D'land mij wil laten pillen, dan doen we dat toch . Als het maar wat oplevert!!! Van die FSH zit wat in... We zien wel Chocolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh Ik kan bergen op! jum jum jum *water loopt door marjahs bekkie*
haha maartje je bent al weer lekker onderweg Al je vierde dag! Heeee, ben jij al te FM-en geweest? Zo, dat is een raar werkwoord...
Hoi hoi, ben ik ook weer eens. Alles goed met iedereen? Marjah jij gaat ook naar Dusseldorf? Maartje heb ik niet ergens gelezen dat jij vandaag de punctie hebt? Zo ja; succes! Ik lees over de pil en Uber S. Ik heb vorige week gebeld hierover. Irma heeft het nagevraagd bij S, en nee; de pil had geen meerwaarde!!! Snappen jullie dat nou? S belt me om half 12; ik heb een heleboel vragen... Wij gaan ook weer van start; eind augustus in Dusseldorf. Maar eerst vakantiel Dag meiden.
Ieoor, wat gezellig dat je er weer bent. En je mag weer bijna van start! Hoe gaat het met je? Je hebt al zoveel IUI's, ICSI's etc gehad... pffff... diep respect! Ik zag dat maartje de punctie heeft gehad (in haar onderschrift), maar jemig... 8 eicellen!!!! Ik hoop dat de ICSI zijn werk doet en de zaadjes super waren. Op naar eindelijk eens een enorm geslagde poging . Succes! Ja!!! ik ga nu toch ook eindelijk naar DD. Een hoop meidn hebben me al geprobeerd over te halen, en nu is het toch zo ver. Heb e zin in . Dus de 21 mag ik op audientie bij uber S. Kan ik ook eindelijk mee kletsen over Irma en haar dr S (??? ) Maar eerst lekker op vakantie . Waarheen?, Wanneer? Hoe lang? Hoe? (okee dat is wel bekend... met de auto + tent) Vanavond naar mijn pa, die is jarig... TAAAAAART!!!!
zie ik nou dat sikki stiekem de volgende poging gaat beginnen Succes meid OP naar weer een toppertje, die lekker lang blijft plakken. Maandje of 8 of zo
Hi!! Hier de uberbroedkip!! Ha!! Beetje stom eerst maar 2 follikels aanmaken, dan ineens a la de suprise show er 6 van maken... En dan als klappppperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr van de week er ineens 8 eicellen uit weet te persen!! Ben dr best een beetje behoorlijk heel erg veeeeeel trots op!! Ioor, de pil kan een meerwaarde hebben. Let op: kan, maar hoeft niet. Sikki heeft echter wel dankzij de pil de FSH waarde laten zakken waardoor er beter op de Menopur gereageerd kan worden. Tis niet zo dat de pil dit effect altijd heeft, maar het kan. Verder is dat plannen wel ideaal. Niets niet gestress over wel of niet optijd ongi oid. Nee gewoon starten als je mag starten! Marjah!! Taart eetse!! Van harte gefeliciteerd met je papa!! Enneh dokter S...? Wie is dat?? Ik ken alleen Uber S. DAT is zijn nickname!! Vind het heel fijn voor je dat het alweer bijna 21 augustus is!! Nou ja, bijna... Haha denk dat zodra ik mn embryo's in mn buik zal hebben ik wel anders piep. Dan duren die weken ineens erg lang Ben ook wel benieuwd naar de rest van de meiden. SMAK
whaaaaaaahhhh spannend!!! Maartje: morgen hoor je of/wanneer je voor tp mag? Oeeeeeh wat spannend . Maar ehhh, best een beetje trots mag je wel zijn. Ik zie ook dat je je onderschrift dus gelijk maar hebt aangepast en al die vreselijke andere IVF's even hebt verstopt. Nu iig 8 eggs . Op naar 8 emmy's van minimaal 8 cellen en dan 8 maanden later.... oh ja... taart was lekker
Heeeeeee meiden, even een kort berichtje van mij, Maartje fantastisch ik hoop dat je tp slaagt (en de 8 bevruchtingen) en dat je zwanger mag worden deze ronde! Hier geen nieuws. Financieel kl*t* omdat het onderwijs de vervangingsuren niet doorbetaald in de vakantie dus ruim 1000 euro minder en dat juist in de vakantie:x maar goed daar komen we ook wel weer door heen. Heb gelukkig veel uitstel van betalingen her en der gekregen maar leuk is het niet. K*t school:x Maar goed met de liefde is het des te beter En we zijn nog ruim 3 weken samen vrij en op de 1e vakantiedag in de eclipse mijn longen uit mijn lijf geschreeuwd. Whahahaha al mijn agressie en frustratie eruit en voel me herboren. Maar wat is dat eng om op 50 meter hoogte ondersteboven en van voor naar achteren en roets naar beneden met 90 km per uur. Dacht dat ik gek werd. Heb maar 2 sec. gekeken Als ik maandag pas mijn menstruatie heb (zal erom hangen) dan is deze maand de tp. Dus blijf maar lekker weg tot na het weekend of de komende 8 maanden dat is nog beter Marjah jij bent ook druk in de weer en bijna op vakantie. Veel plezier alvast en Sikki mocht je dit lezen en het is waar dat je een poging doet heel veel suc6 meid. We staan achter je Joontje hoe gaat het met je beeb in je buik? Alles goed hoop ik. En wannabmum hoe gaat het met jou? Zo ik ga er weer van tussen en verder met mijn vakantie. Weet niet wanneer ik weer kom posten want die forum stop bevalt me eigenlijk wel het enige jammere is dat ik jullie mis Veel liefs, Lente
Maartje ik zie nu je onderschrift pas. 3 bevruchtingen, nou er hoeft er maar eentje raak te zijn dus hupsakee doe je best kleintje(s). Ik weet namelijk niet of er 1 of 2 worden tp. Ik ben heel benieuwd en hoop over twee weken goed nieuws te lezen. Ik duim voor je X Lente
Lente, klote van het geld zeg!! Hoop voor je dat je deze maand gewoon een TP zult gaan hebben. We laten morgen 3 embryo's terugplaatsen.
Heel veel suc6 Maartje met de TP. Ik hoop zo dat jullie wens mag uitkomen. Ik ga verder met duimen. Tot over een paar weekjes en dan hopelijk een zwangere (of liefst nog meer) erbij. X Lente
Komt weer effe de hoek om. Dag lieve meiden! Af en toe lees ik nog mee, maar ik ben te weinig op ZP om dan ook nog alle topics bij te houden. Maar inderdaad, ik ben vandaag weer gestart met (de laatste?) poging! Lente, wat enorm vervelend met je werk enzo. Maar ik weet een goed tijdverdrijf wat weinig geld kost En met een beetje geluk heb je er een leven lang plezier van Maar nu nog eerst een TP. Succes! Marjah, jij nu dan toch ook naar DD? Jeetje, die man krijgt het druk daar! Ieoor, eerst nog lekker op vakantie en dan van start! Ik las dat je naar Aruba gaat. Heel veel plezier!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH Wat een KL*** streek van dat geweldige lab! Oeh, wat moet je chaggie zijn (geweest) ondanks de drie bevruchtingen. Weet je al of ze een beetje goed hebben gedeeld? Nou ja, adem in, adem uit... zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Succes met de TP! Ik hoop zo voor je dat het eens een keertje raak mag zijn. Sterkte in de komende weekjes... KNUFFEL Sikki, wat knap van je meid. Vind je zo enorm sterk! Diep diep diep respect (en buiging ). Is er in de tussentijd een "tussentijdse" sperma test gedaan op die fractionering, of is dit nog ff een enorme sprong in dat diepe water... Ik hoop zo dat mannetje zijn pietertjes helemaal zijn bijgetrokken. Op naar een mooie stimulatie, goede punctie en een toppertje van een TP. Knuffel! Lente, fijn zo'n baas... Maar ja, je hebt elkaar nog 8). 50meter is voor mij toch iets te veel hoor... zo'n 49 meter te veel. Heb ooit wel een "pamperjump" gedaan. Van een 7,5 meter hoge paal naar een trapeze springen en dan intussen je doel proberen te visualiseren... mijn geval... een kindje @hier: kat heeft in de kamer opgesloten gezeten... je raad het al ... Kon haar vanochtend al niet vinden! Ik te roep, fluiten, zoeken in huis. Dus ik dacht dat ze naar buiten was gegaan met manlief. NIET DUS! Maar straks lekker BBQ-en met de buurtjes .
Ja, was er flink van overstuur. Gelukkig heb ik dat weten weg te zetten en ZENNNN te worden voor TP... Welke ik overigs vanmorgen al gehad heb: Zie mijn album voor de foto's van ons prachtige Dusseltrio!!!
Wauw!!!! mooie foto's Hee ik zag in een ander topic iets over vitamine C.... niet goed ivm auto immuunziektes, ga het wel even navragen. Ik slik namelijk bergen vitamine C vanwege blaasontstekingen.
Maartje allereerst gefeliciteerd met je 3 emmy's; helemaal geweldig. Maar behalve dat 3 emmy's een goede/perfecte score is; is het toch verrekte K*T dat ze IVF hebben gedaan ipv ICSI; want dan heb ik het toch goed begrepen uit je onderschrift. Toch? Hoe kwamen jullie erachter? Hebben ze jullie gebeld? En wat gaan ze eraan doen? Krijgen jullie een financiele tegemoetkoming, of een gratis nieuwe poging? Maar laten we hopen dat je die niet nodig hebt, en dan je op zijn minst een pracht van een tweeling gaat krijgen!!!! (drieling is ook erg leuk!!). Sikki; veel succes meis; met je nieuwe poging. Wie weet is dit keer het geluk met jullie. Lente; effe forumvakantie! Ik herken het wel hoor. Ik wil er ook echt even wat minder mee bezig zijn. marjah; ook naar dusseldorf. de 21ste de intake! Spannend. Meiden ondanks dat ik er niet vaak ben; ik denk echt met grote regelmaat aan jullie. Ik wens jullie alle goeds toe, en natuurlijk een fijne vakantie. Tot snel. liefs,