Thnx voor de felicitatie. We kwamen er achter doordat ik hevig terleurgesteld was in slechts 3 van 8 eieren bevrucht waren en ik de embryoloog ging bellen om te vragen waar dit aan godsnaam aan kon liggen. De vorige x hadden we met IVF namelijk 9 eicellen en daar kwamen 5 embryo's uit... Dan is 3 uit 8 met ICSI een terleurstelling. De embryoloog vertelde dat het lab een fout had gemaakt. We wilden het vandaag na de TP met de arts bespreken, maar hij was nog niet op de hoogte gebracht door de embryoloog (de embryoloog zou de arts gisteren op de hoogte brengen, maar dit is dus klaarblijkelijk niet gebeurt). De arts vind het feit dat er IVF is uitgevoerd ipv ICSI niet zon schokkend omdat het zaad geweldig is en hij 8 eicellen niet eens zo matig vond. Maar goed, afgesproken is afgesproken in onze ogen en hij gaat komende week met het lab de fout bespreken. Ik wil me nu eerst op Kwik, Kwek en Kwak concentreren. Eventuele schadevergoeding in de vorm van een gratis IVF of ICSI bespreek ik wel als deze IVF mislukt is...
Maartje je hebt helemaal gelijk hoor meid. Al jullie positieve energie nu stoppen in jullie 3 emmy's. Hopenlijk blijven ze nog lang zitten, en hoef je niet eens meer na te denken over een gesprek met Dusseldorf over de fout! Succes.
He meiden, Sorry dat ik een tijdje niets van me heb laten horen. Ben gewoon waanzinnig druk geweest op mijn werk en dan lukt het niet helemaal het forum bij te houden. Maartje; wat een gedoe zeg! En als je zelf niet had gebeld was je daar dus nooit achter gekomen? maar je hebt gelijk, nu focussen op je emmy's! Ieoor: fijne vakantie en veel succes eind augustus! Marjah: jij ook fijne vakantie em succes in DD Lente; pfff, dat is een gat in je inkomen zeg! Wel dubbel zuur omdat je vakantie hebt maar geen geld om leuke dingen te doen. heeft je menstruatie al doorgezet? Sikki: ook alweer aan de slag met je volgende ICSI. Jij ook succes! Zit weer op het wachtbankje maar heb om één of andere reden het idee dat het me voorlopig niet opnieuw lukt om weer zwanger te raken (twee keer achter elkaar vond ik al fenomenaal) Maar ik hoop dat ik het mis heb. Afgelopen week bij mijn tweelingzusje op bezoek en die liet me een positieve zwangerschapstest zien!! Ik ben zo blij voor haar! (Zij zijn nu anderhalf jaar bezig (clomid en duphaston) en ze stond op het punt een fertiloscopie te krijgen). Ze is nu bijna 5 weken. heeft nog geen klachten, dus het is nog wel spannend.
oehhh wannaB wat fijn voor je zus. Lijkt me wel moeilijk, vooral omdat het je tweelingzus betreft. Ook al gun je het haar nog zo veel, ... Meiden! fijne zondag. Zo lekker eten bij de mexicaan ! Heerlijk!
Hee meiden, Wat lief dat jullie met mijn financiële sores meeleven Tja, na 17 jaar in het onderwijs is dit mijn eerste baan wegens vervanging en heb nooit geweten dat dit zo K*t geregeld is. De volgende keer ga ik keihard onderhandelen want als ik dit van te voren geweten had had ik het heel anders aangepakt. Maar ja, het is niet anders dus we moeten roeien met de riemen die we hebben. Komt goed Hier een heeeeeeeeeeeel klein beetje bloedverlies. Mag geen naam hebben dus morgen waarschijnlijk mijn eerste cyclusdag en wie weet deze maand de tp. Dinsdag maar eens bellen. Oew, spannend! Maartje wat een superleuke banner. Komt helemaal goed Sikki, go for it! Wannabmum gefeliciteerd met je tweelingzusje haar zwangerschap. Hoop dat het goed blijft gaan. Spannend! En bij jou lukt het ook wel weer hoor! Ieoor ook rustig aan op het forum. Mij geeft het in ieder geval rust. Marjah in sept. ivf 3. Wow nog een kleine maand. Joepie! Nou dit was een korte groet en fijn om te lezen hoe het met iedereen gaat. Kom over 1,5 week weer even spieken. Nu weer verder met mijn low-budget vakantie hahahaha Woensdag lekker een eind fietsen en donderdag komen er drie familieleden op bezoek. Mochten jullie nog een lekker recept weten voor een maaltijdsoep een pb'tje is welkom Dag lieverds het ga jullie goed, X Lente
Maartje; inderdaad leuke banner! Marjah: hoe was de mexicaan? Nou, heb mijn weekenddienst er weer opzitten, van vrijdagochtend tot vanavond non-stop bereikbaar (mag 's nachts gelukkig wel in mijn eigen bedje slapen, maar wordt wel wakker gebeld voor overleg) Altijd blij als dat er weer voor een paar weken op zit! Vanavond lekker vroeg naar bedje!
zo... ben er al een tijd niet geweest De mexicaan was zondag errruuug lekker Hoe ist verder met de mmmeisjes? 2Hier: vakantie 8)(oh nee... geen 8), want het regent) Kus, marjah
Hier weer wachten wachten wachten. Mijn temp is wat aan het zakken en had vanmiddag wat spotting. Hoop niet dat het doorzet, want dan zou ik weer net als begin van het jaar op een LF van 9 dagen zitten.
WAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!! de boekjes en de data van de VIA (adoptie-voorlichting) zijn BINNNEN WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!! Toch voor november , nu ik da data zie, ben ik daar errug blij mee. WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!
WannaB, en .... ben je echt ongi :x, hoop van niet 1) je bent zwanger 2) je hebt een redelijk normale cyclus Kus en knuffel
Marjah: wat spannend zeg! Weer een stap. Ik zie dat je eind deze week naar DD mag. Veel succes. Ik ben ongi geworden Ach, had eigenlijk ook niet anders verwacht hoor. Mogen in november weer bij de FA komen als ik dan niet zwanger ben. Laten we hopen dat dat niet nodig is
Hoi Hoi, hoe gaat het hier? Ben niet zo actief meer op het forum en een tijdje afwezig geweest. Las dat Iejoor en Marjah hun kansen wagen in Duitsland?? Lente een terugplaatsing gehad deze maand? WannaBmum hoe gaat het? Hier inmiddels 20 weken zwanger. Zit op dit moment in de lappenmand, vorige week acuut pijnklachten en dat bleken galstenen te zijn. Uiteindelijk geopereerd, was erg spannend en was erg bang om het kindje te verliezen maar alles is goed gegaan. Nu verder herstellen van de OK. Voor de Ok aan moest er nog een uitgebreide echo gemaakt worden van de baby om te kijken of alles goed is en zo zijn we er ook achter gekomen dat we een zoon krijgen De 20 weken echo heeft het inmiddels ook bevestigd. Realiseer me wel dat we heel veel geluk hebben gehad dat we gelijk bij de eerste ICSI zwanger zijn geworden. Wens jullie veel goeds en hoop dat jullie snel positief mogen testen. Liefs Joontje
Joontje: wat heftig allemaal zeg! Helaas een bekend verschijnsel dat galstenen gaan opspelen tijdens een zwangerschap! Fijn dat het ondanks alles toch goed is verlopen. Ik beem aan dat je voorlopig wel even rustig aan moet doen. Wat leuk dat jullie een zoon krijgen! (Had je zelf een voorgevoel?) Hier weer aan het toeleven naar de volgende eisprong en hopen dat ik mijn man zover krijg om het allemaal goed te timen, niet altijd even makkelijk. Mijn zusje heeft vorige week een echo gehad bij 6 weken en een kloppend hartje gezien! Ik ben heel erg blij voor ze, maar... ik wil ook!!!!
Oe Joontje wat vervelend allemaal. Maar wel fijn dat je al weer mag gaan herstellen van je OK. Ik hoop dat alles goed gat met jou een beeb! Wat leuk zeg, een jongen!!! Woehoee WannaB, weer fijn aan het timen... Ik hoop zo dat je je zus mag volgen @hier: ben in DD geweest en we hebben een goed gesprek gehad. Uber S stelde voor om aan de pil te gaan, want dan kan ik deze maand nog van start. Verder geen metingen gedaan, ook geen AMH! Tja, je stimulatieschema's zeggen al genoeg (zoals mijn MCA arts zei). Maar wat nu? Ik moet in alkmaar nu gaan melden dat ik aan de pil zit en dat ik twijfel of in alkmaar verder ga. Zijn ze niet blij mee, de vorige keer was arts erg negatief. Nou ja, mochten we toch nog voor nederland gaan (na gesprek van volgende week maandag in UMCU met dr. B), dan zal ik in alkmaar open kaart moeten spelen. Maar misschien valt dat gesprek wel erg tegen en gaan we gelijk door voor duitsland. Nou ja, ik heb iig een fijne minivakantie gehad. Dinsdag op een feest gebruld dat vrienden van ons wel mee mochten... kom ik thuis, krijg ik een sms... komen twee bevriende koppels gezellig met ons kampern in d'land . Wij gingen van woensdag tot zondag en zij van donderdag tot zaterdag. Errug gezellig, alleen geen internet contact!
Rustig hier weer... zijn er geen andere dames met POF/POI, of gewoon weinig eicellen, (vervroegd) in de overgang oid?
Hahaha, dat krijg je dan met je grote mond! Leuk dat je een fijne mini-vakantie hebt gehad. Inderdaad lastig om straks in Alkmaar te melden dat je aan de pil bent in overleg met DD. Eerst maar eens UMCU afwachten. DD is nou niet bepaald naast de duer voor jullie en dat speelt ook wel mee toch? Hier verder geen nieuws. Nog twee weekjes en dan heb ik vakantie!!
Ikke??? grote mond? Je hebt gelijk, eerst utrecht afwachten. (wat je zegt: DD ligt niet naast de deur , sooooo jammer he! het is maar 3,5 uur )
Ben benieuwd wat ze in Utrecht zeggen. Ben het even kwijt, maar was je nou al eens eerder in UMCU geweest, of ben je tot nu toe alleen in MCA geweest?