Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marjah, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mar: Ik neem aan dat ze gaan kijken naar antistoffen (antifosfolipiden enzo?)

Lente; wat spannend weer!! Goed dat je je ei van deze cyclus ook goed gebruikt hebt. Wist niet dat dat kon/mocht in een tp-cyclus.

Mij eisprong zit er weer aan te komen. (Komend weekend schat ik) Nu maar proberen in een zo ontspannen mogelijke sfeer mijn man over te halen. Hebben helaas druk weekend voor de boeg, dus impuls-klussen midden op de dag zit er niet in ;)

2. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    hhihi... Succes van het weekend ;)

wist ook niet dat je kon/mocht knutslelen in een tp cyclus!

3. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Lente, wat spannend een terugplaatsing. Nu hopen dat deze lekker 9 maanden blijft plakken.

WannBmum, ik zou niks aan mn man vertellen en dan hem gewoon even snel bespringen dit weekend, vind ie vast wel leuk ;) (die van mij kan ook slecht presteren als hij weet dat het moet)

Marjah, jij nog even wachten tot je volgende gesprek, waar hangt het voor jou vanaf ivm het kiezen voor NL of DD??

Maartje, wat ontzettend jammer dat het niet gelukt is, veel sterkte.

Sikki, hoop dat het voor jou deze ronde raak is, zet em op!!

4. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hai meisjes!

Jullie hier ook weer druk in de weer!

Marjah, ik hoop dat je een goede beslissing kunt nemen waar je de volgende poging doet.

Lente, spannend zaterdag!
    Duimen dat de cryo goed ontdooit!

WannaB, veel plezier dit weekend :D

Joontje, wat ga je hard!

Hier aan het borden ja op 3 emmy's.
    De arts in DD durfde het, gezien onze weinig succesvolle geschiedenis, wel aan om er 3 terug te plaatsen.
    Meer emmy's waren er ook niet, dus alles is ingezet op deze 3 jongens!
    Gelukkig zijn er 2 perfect en 1 goed, dus aan de kwaliteit zal het niet liggen.
    Maar ja, we hebben altijd topkwaliteit gehad, maar nog weinig succes.

5. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Super gefeliciteerd meid! Ik hoop zo dat er iig 1 blijft plakken. Zou toch wel een heel mooi kadootje zijn :). Ik gun het jullie ook zo! Hoe voel je je tijdens het lekker "pre-zwangeren"??? De tijd gaat evengoed alweer snel, want over een kleine week mag je alweer testen, toch? Okee, voor jou duurt het eeeeeeeeuwen!

Uber S is blijkbaar steeds meer van de 3 terugplaatsen. Bij ons was hij al aan het twijfelen of ie het ZOU doen, mocht het zo ver komen. We zullen zien.

6. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Joontje... 7 uur rijden voor 10 minuten een staaf in je doos! Daar ligt het aan ;).

Als ze in Utrecht nu
    * weer alleen maar puregon willen doen en niet verder kijken dan hun neus lang is.
    * ook zo belachelijk negatief zijn als in Alkmaar
    * geen goed (of helemaal geen) verhaal hebben waarom puregon en decapeptyl dé oplossing is voor ons

Dan gaan we voor DD, mochten ze wel eens wild willen doen... dan gaat onze voorkeur toch uit naar Utrecht (voor deze poging)

Dus: Als ze maar iets anders willen proberen

Ik weet nog niet helemaal hoe ik het logistiek zou gaan aanpakken, maar dat zien we tegen die tijd wel.

Nu eerst dus Utrecht!

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hij heeft het bij mij tot nu toe altijd afgeraden.
    Uber S zelf adviseerde het ook niet, maar Unterhose van het lab stelde het voor.

Morgen zit de eerste week er op.
    Aangezien ik nu én Utrogestan én Pregnyl (op dag 0, 3, 6 en 9 na tp) gebruik kan ik ook niet eerder gaan testen.
    Veels te bang voor een vals positieve test.

8. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    whooooh dat is weer een hele andere zaak! Tjonge jonge nu ook ng eens ff lekker pregnylen :), misschien is dit de truc! zou zooooo mooi zijn :)

9. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Marjah, je kunt anders toch op zoek gaan naar een zh in de buurt die wel alleen de echo's voor de FM's wil doen?
    Dan hoef je alleen naar naar DD voor het plan, de punctie en tp.

Ik had bij mijn eerste behandeling alleen Pregnyl na de tp.
    Dat was me erg goed bevallen en ik werd ook pas 17 dagen na de punctie ongi.
    Wel had ik vlak voordat ik ongi werd licht positieve testen (5 en 6 dagen na de laatste Pregnyl 1500 EH).
    Ik denk dat het valse uitslagen waren van de Pregnyl.

Daarna altijd de bollen gehad, maar werd ik wel altijd eerder ongi.
    Dus ik wilde nu wel weer terug naar de Pregnyl.
    Minder gedoen en misschien beter voor mij.

Maar S wilde niet alleen de Pregnyl, dus ik mocht het er bij gebruiken, maar moest ook de bollen nlijven gebruiken.
    Vandaar allebei en het geeft me wel een bepaalde zekerheid en dat is natuurlijk nooit verkeerd!

10. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Goed idee, misschien gaan we dan wel op zoek naar een ander zh. Ik heb niet zo'n goed gevoel bij alkmaar... hoe ze eerst reageerden op het idee alleen al dat er mensen naar duitsland gingen! pffff Nou jaa komt tijd, komt raad. Misschien wil hoorn, den helder of purmerend oid.

Wauw, ja... lijkt me ook wel wat hoor om beide te gebruiken. Alleen al voor "mentale ondersteuning"! Kunnen we wel gebruiken :). Groot gelijk dat je dit zo hebt geregeld :)

11. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hee meiden

S had het over een neusspray, hebben jullie enig idee wat de naam is van dat middel?

Marjah

12. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Dat is Suprefact.
    Dat heb ik de vorige poging ook gehad icm Utrogestan.

Toen werd ik dus helemaal niet ongi tot dat ik stopte met dat spul.

13. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Ik probeer het altijd wel geheim te houden, maar volgens mij voelt hij al nattigheid (niet letterlijk bedoeld :D )

14. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ik bedenk me net een nieuw naampje voor ons "de POFfertjes" haha

15. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hou meer van pannenkoeken :p

16. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
  17. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hey POFfertje! Dan lig ik lekker op mijn badhandoekje in de zon op Mallorca :D

18. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee meiden,

Even een kort berichtje. Hier zit onze gezamelijke vakantie er bijna op. Morgen de laatste dag en dan meteen de tp. Maar geloof het pas als de cryo erin zit. De assistente had wel eens meegemaakt dat er een tweeling was na 1 tp. Bleek er ook een normale bevruchting te hebben plaatsgevonden. We zagen bij de echo een mooie follikel en ook al zit er een eileider dicht en is er een erg nauw we hebben natuurlijk de kans niet laten gaan. En we wisten door de pregnyl wanneer de eisprong zou plaatsvinden dus dat was een makkie met opsporen;) Ach niet geschoten altijd mis. En... voor de rest geen hormonen dus in de vakantie niet de stress met hormonen meenemen of op tijd naar huis of bed maar gewoon alles doen wat god verboden heeft (inclusief achtbanen ed), bijna geen ziekenhuis (slechts 1 keer en morgen dan) dus dit heeft ons alletwee erg goed gedaan en daarna is het afwachten tot 10 sept. :)
    Financieel was soms erg moeilijk maar 2 zussen hebben spontaan geld geleend en dat was onze redding. Ook nog een zieke kat (gelukkig heeft ie het gered) en gisteren mijn vriend door zijn rug maar voor de rest een fijne vakantie8)

Sikki wat spannend! Hoop zo dat het lukt:)

Joontje al over de 20 weken. Wauw wat fantastisch!

WannaBmum een vluggertje Of twee doet wonderen:p

Marjah nog even geduld en dan gaat het voor jou ook beginnen

Maartje wachten op de uitslag en hopelijk kan je weer verder in de toekomst.

Ieoor hoe ist ie met jou? Long time no see.

Meiden ik ga er weer vandoor. Morgen 11 uur is het zover en dan zondag mijn vriend weer aan het werk. Zal dan zo af en toe weer langs wippen:D

Fijn weekend
    Lente

19. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ff snel:

woehaaaaa!!!! we stappen zo in de auto naar Utrecht :$

Kus