Begin 30 en verouderde eierstokken/lage eicelreserve?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marjah, Nov 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    e-mail gestuurd :)

2. lente67

lente67 Niet meer actief

Vandaag een flink eind gefietst (bij elkaar zo'n kleine 20 km) en net bij afvegen weer roze. De rest van de dag niet.
    Was dit bij jou ook zo Wannabmum:(. Dit is nu al de derde dag en slechts 1 keer per dag wat roze bij afvegen. De vorige keer had ik dit toen mijn ivf werd afgebroken en had ik slechts een cyclus van 20 dagen maar nu is het in mijn natuurlijke cyclus terug geplaatst. Ik zit nu op dag 8 dpo.

X
    Lente

3. lente67

lente67 Niet meer actief

go Marjah go :D

4. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    pfff lente.. geen idee!!! Lullig om te zeggen, maar "rustig" wachten tot de testdatum of ongi...

5. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    manlief is zielig en ligt te sippen in bad! door zijn rug gegaan (zegt ie.... kan gewoon lopen, zitten en adijvie prakken... weet niet wat rugpijn is de idioot, maar goed... het is een vent... hij is ff zielig (OwKee!))

6. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    2,957
    0
    0
    Lente; ik heb het twee dagen achter elkaar gehad.
    Spannend hoor! Mijn duimpjes draaien nog steeds overuren!

7. lente67

lente67 Niet meer actief

Meiden, gek wordt ik ervan. Had ik gisteren pas 's avonds last van spotting vanochtend meteen bij het opstaan en meer dan de voorgaande dagen:( Zit nu op dag 24 en heb regelmatig een cyclus van 25 dagen gehad maar het laatste half jaar 28. Begin nu toch wel bang te worden dat het miscchien niet goed zit. Eigenlijk wil ik dit niet opschrijven maar moet er wat mee. Help!
    Sorry dat ik er zo over door zeur maar ja tegen wie moet ik anders zeuren:D

X
    Lente

8. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    2,957
    0
    0
    Lente; dat is toch helemaal niet zeuren! Het is niet meer dan logisch dat je gek wordt van de twijfel en onzekerheid! En daar zijn wij ook voor!
    Natuurlijk wil ik ook niet doemdenken, maar het is wel goed dat je er rekening mee te houdt dat het niet goed zou zijn. al is het maar uit zelfbescherming. Aan de andere kant is het ook zo dat veel vrouwen in het begin wel wat bloed verliezen.
    Hou je taai meid!

9. Joontje

Joontje Bekend lid

Mar 3, 2009
    523
    0
    0
    Lente, wat een spanning. Hoop dat het allemaal goed komt en dat je zwanger bent.

Marjah, zit je bij Menzis?? Ik heb destijds gewoon een formulier voor buitenland zorg gedownload, ingevuld en met een begeleidende brief opgestuurd. Werd allemaal geaccepteerd.

10. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee mieden, Ben toch bang dat mijn ongi eraan komt. Het bloedverlies neemt steeds meer toe en is nu helderrood bij het afvegen en nu toch echt wel een inlegkruisje nodig:( Gatver...

11. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Lente!!! zeuren doe je hier niet! je moet het blijkbaar kwijt.
    Wat vervelend dat je denkt dat je ongi eraan komt. Dikke knuffel

Joontje: ja ik zit bij menzis. Ik heb alleen f de brieven nodig en dan ga ik het opsturen. Het schijnt alleen dat uber S er wel eens lang over kan doen.

@hier: vandaag MCA, en ze willen geen FMs doen :(, maar ze waren wel lief en meegaand. Alles behalve de FM willen ze mee helpen. Dus verwijsbrief, alle resultaten van bloedonderzoek voor utrecht, operatierapporten. De nazorg bij een eventuele zwangerschap :). En ons helpen bij ECD. Oftewel, ze hebben ons niet in de pan gehakt.
    Maaar ik heb wel een zh gevonden die de fm's gaat doen :). ff verder maar niet onwijs.

12. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    2,957
    0
    0
    Marjah: O, day is wel goed nieuws! alles beter dan voor FM naar DD te moeten :) had je al een datum genoemd wanneer je mag beginnen of heb ik daar overheen gelezen?

13. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden, ik breek even in.

Wij hebben het tegenover gestelde probleem, mijn man heeft zijn zaad. Wij worden geholpen door een zaaddonor.

Voorheen wist ik nieteens hoe alles in zijn werk gaat maar nu zijn we in 2 maanden bij afgestudeerde gynecealogen..

Omdat wij geholpen worden door een donor, heb ik liggen nadenken. Mijn schoonzusje heeft namelijk ook 5 jaar lang gevochten voor het kindje wat nu in haar buik zit ( ze is 41) omdat ze verouderde eierstokken heeft.

Zodra onze kinderwens is vervult ga ik eicellen doneren. Dit zal pas over een paar jaar zijn maar toch.

Petje af voor jullie meiden! Ik weet wat jullie meemaken!

Mijn motto: (ik begin bijna overal reclame te maken voor roosvicee :p): Komt wel goed schatjes!!!!

14. lente67

lente67 Niet meer actief

Meiden, helaas is de menstruatie nu echt doorgebroken. Nu maar een cyclus gehad van 23 dagen ipv 28. En dan volgende week die bloedprik:x Wat heeft dat eigenlijk nog voor zin:x
    Maar goed hoort bij de procedure en dan een evaluatiegesprek en dan hopelijk in oktober de volgende ivf ronde. Gelukkig heb ik dit nog in de vakantie gedaan zodat die spanning niet meteen tijdens mijn eerste maand van mijn nieuwe schooljaar is. Vrijdag wel twee uurtjes uitval maar dat is de eerste week dus dat valt bijna niet op.

Marjah wat fijn dat je een zkh hebt gevonden.

Wendyenrichard, wat lief dat je inbreekt en ons een hart onder de riem steekt en in de toekomst eiceldonatie wil doen. Ik hoor zelf ook tot de oudere en heb nu mijn eerste ivf achter de rug. Hopelijk lukt het mij ook alleen heb ik geen 5 jaar de tijd. Zit nu op 2 jaar en heb maar tot mijn 45e tijd. Tenminste als het nodig is;) Jij ook heel veel suc6 met zwanger worden.

Zo, en nu ga ik mijn boek uitlezen en kom ik vanavond pas online.
    Even mijn hoofd op iets anders.

X
    Lente

15. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @lente, ik word immer ook geholpen door iemand, en gun dit andere vrouwen ook! Gewoon omdat ik weet hoe het voelt om slecht nieuws te krijgen. Door mijn verhaal heb ik nog een aantal meiden zo ver gekregen dat ze gaan doneren later..

Mijn schoonzus heeft een eerdere miskraam gehad helaas na een ivf poging. Zij was onder behandeling in Belgie omdat ze in NL al niet meer werd geholpen. Ze is nu zwanger van haar 2de.. ( 1ste was de miskraam na 6 mnd)

16. lente67

lente67 Niet meer actief

Wat verdrietig voor je schoonzus dat ze een miskraam kreeg. Gaat het nu goed met de zwangerschap. Gelukkig deden ze bij mij niet moeilijk over mijn leeftijd in Breda. Ik was al 42 toen ik daar kwam en inmiddels al 43,5. Wie weet brent ivf2 mij ook geluk.

X
    Lente

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Ik hoop het voor je meid!! Ik duim voor je!
    Fijn dat ze niet moeilijk deden!

heel veel succes met zwanger worden meiden!

18. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    wendyenrichard: pfffff whaaaaahhhh!! zucht steun kreun piep snik!!! Je bent lief :). Gelukkig hebben wij nog een paar pogigngen en voor daarna hebben we misschien een donor, maar als dat niet goed mag uitpakeen!!! Dan houd ik me van harte aanbevolen ;). Nee voor nu ga ik er vanuit dat het op een een of andere manier wel gaat lukken. Nog een paar keer IVF en dan??? Het is trouwens nog al wat, hoor... Dus dat je het al in overweging neemt vind ik fantastisch! Maar ja, je hebt van dichtbij meegemaakt wat IVF is. Ik hoop trouwens dat jij niet hoeft mee te maken wat IVF (ICSI) is, totdat je een ander persoontje heeeeel gelukkig kan maken. Iig geval bedankt dat je aan ons denkt :), hier wordt de POF-fer (prematuur ovarieel falen) blij van :)

HOOP!! het beste wat er is... Okee een beeb in mijn armen (van mezelf) is beter ;)

Lente: heh baaaaah :(. Dat moest niet :(.
    Meis hoe voel je je? Jeempie ben weer eens ff stil...
    Ik hoop dat oktober een betere maand is :)

19. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    wendyenrichard: hoe oud ben jij eigenlijk?
    Dit vraag ik in het geval dat je echt van plan bent om ooit te doneren en dat je er dan achter komt dat je "te oud" bent. Zou zo'n teleurstelling kunnen zijn.

20. Sikki

Sikki VIP lid

Oct 20, 2008
    5,050
    15
    38
    Female
    in het ooooooosten
    Lente, is het echt over?
    Zo snel al?
    Kan het niet een innestelingsbloeding zijn?

Dikke knuffel!!!

Share This Page