Hoi meiden, ff snel want ik heb visite (vriendin met ex-frontaal overgewicht, het resultaat ligt nu te krijsen op een kleedje). 1x11 en 1x 20... duzzz wat nu? ik fdenk nog 1 dag doorspuiten en dan toch gokken op IVF. Kus
OOOOOOHHH lastig lastig lastig!!! En KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! MOK!!! :x:x:x:x:x:x:x:x Heb je al met Uber S. overleg gepleegd?? ben nu ook wel bang voor mijn FM. Ben wel hormonaal (lees: janken om de folder van de supermarkt... Mijn supermarkt heeft de 1e prijs als bloemensupermarkt gewonnen... ) maar verder valt het denk ik nog een beetje mee.... Betekend dat dan ook lege (eier)doos?? SNIK... Heb je vriendin al naar buiten gegooid?? SMAK
wat een moeilijke keuze marjah! Wat Maartje ook aangeeft dat je het het beste met Uber S hierover moet praten. Follikel van 11 is nog niet groot die moet nog wel even straks gaat die niet meedoen.... of die grote gaat al springen of spuit je inmiddels ook cetroide(zo heet dat toch) Wanneer heb jij follikelmeting Maartje? Ik heb al hele weekend vreselijke buikpijn zo erg nog nooit gehad. Ben bang dat de menstruatie er aan gaat komen had ook niet anders verwacht maar toch heb je altijd dat hele kleine beetje hoop! Gebruik nog 3 keer daags utrogestan dus menstruatie zal nog wel even op zich laten wachten denk ik. Morgen vroeg heb ik telefonisch gesprek met Uber S dus ben benieuwd of hij nog iets voor mij in petto heeft! xxx
Hoi Ja ik spuit al cetrotide, dus springen doet ie nog niet. De vorige keer was de grootste follikel 2,4 en de kleinste 13. Dus als ik nog maar 1 dagje door mag spuiten... dan zouden het mogelijk 2 kunnen zijn. De vorige keer was ie met 13 ook mooi, rijp en bruikbaar. Zucht, ze hebben nog niet teruggebeld, maar wsc krijg ik Irma alleen te spreken . Dus geen uber S. Maartje, ik las gisteren al dat de supermarkt folder een diepe indruk had achter gelaten, hahha, maar dat ie nog steeds van invloed is Ik hoop dat je straks enorm emo/boos wordt , zodat je weer gerustgesteld kan worden. Quinty, wat vervelend dat je een beetje krampjes hebt , ik hoop dat de ongi weg blijft voor een hele lange tijd. Kus! wordt vervolgd dus...
Irma zei trouwens net dat S wsc niet nog een dag door wil spuiten , dus daar werd ik niet blij van. Maar om voor een verder te gaan??? okee in de tussentijd heeft Irma gebeld en ik heb alweer overlegd met mijn husband. We gaan het doorzetten voor 1 klote eicel . Duzzzz... Nu ga ik daar niet meer over mopperen: IK GA VOOR PUNCTIE, ICSI EN AH! SOoooo Het kan me geen reet meer schelen ik zal een beeb krijgen. dus: 22.30 pregnyl (beter tijdstip dan de vorige keer ) 20e om 9.30 punctie 22e om 12.55 eventueel de tp. Maartje hoe laat moest jij in DD zijn? kunnen we misschien niet met elkaar meerijden, maar wel ff beppen Kus We hebben ook net besproken dat we desnoods nog een poging doen en dat we het geld wel bij elkaar krijgen, wordt wel heel creatief doen, maar dat lukt wel.
O schattepetatje... Voor 1 follikel... Ik ben trots op JOE!!! Ik moet er een half uur nadat jij punctie hebt zijn!!! 10 uur dus Wij gaan weeeer meeten!!!! Geen narcose, ofwel dan bij slechts 1 follikel zou ik denk ik 230 euro besparen en bikkelen!!! Ofnie dan?? Je zou bijna carpoolen overwegen SMAK
zie mijn eerdere berichtje (ik was net voor je) Je moet sowieso 230 euries betalen, of je nu lekker gaat slapen of niet.
AenO hostel/hotel. Wel via Hotel.com boeken, dan is het net iets goedkoper. Als je dan mazzel hebt heb je dan hotel voor hostelprijs. Ik zoek het zo wel ff voor je op. Dat is raar als je geen narcose krijgt en wel 230 moet dokken... Hoest dat so??
A en O: Duesseldorf - A&O Hostels Duesseldorf - stay cheep Hotels.com: http://nl.hotels.com/hotel/details.html?pa=11&pn=1&ps=11&?reviewOrder=date_newest_first&roomno=1&departureDate=21-10-2010&destinationId=383887&rooms[0].numberOfAdults=2&tab=description&arrivalDate=20-10-2010&hotelId=311620&validate=false Heb trouwens een kortingscode voor hen... if you need... dan ff per PB
denk denk... Weet niet!! Ehh, ik had de eerste keer wel op de dag van de pregnyl nog cetrotide en de tweede keer weet ik niet meer...
goedemorgen dames, Net gesproken met Uber S: hij had zowaar de tijd voor mij. Hij begreep dat ik de vorige poging had afgebroken omdat ik de laaste keer 7 eicellen had. Nu krijg ik as vrijdag eerst een eiblaastelling in heerenveen heb met uber S besloten dat wanneer er maar weinig klaarliggen ik niet ga starten met een nieuwe behandeling ik wil toch wel erg graag wachten tot een juiste maand.Ook mij heeft hij Femara voorgeschreven. Hoelang duurde het bij jullie voordat de apotheek het in huis had? Mijn eigen apotheek is nl vreselijk en wil echt alles weten enz voordat ze de grote hoeveelheden meegeven. Ben weer errg benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren... XXX
ik heb af en toe zooooo'n hekel aan zp , nu is mijn berichtje alweer weg. het ging over femara. De apotheek doet wsch niet moeilijk over het aantal (maar 5 pillen), maar wel over de werkzame stof. Nou, dan moeten ze maar met Uber S bellen... Verder: wij waren ook van plan om pas te gaan starten als ik meer follikels had liggen. Maar ik heb me toch over laten halen. Ik weet ook niet of ik ooit meer follies heb bij uitgangsecho. de eerste keer 2 en een hoop rommel (toch 6 eicellen), de tweede keer 6 follies (4 eicellen) en nu dus 2x achter elkaar maar 4. Dus ja... wanneer vind je het dan goed genoeg? Ik ben me aan het klaar maken voor de rit naar DD. We gaan rond 5 uur rijden en we blijven daar slapen. Niet in het hotel van Maartje, want die was vol . Nu wel een ander hotelletje gevonden. Ik ben benieuwd. spulletjes zijn gepakt en het huis is een beeeeetje opgeruimd, zodat we morgen niet thuis komen in een enorme chaos. Straks nog even slapen en dan gaan we. Hopelijk nog ff lekker een hapje eten, want ja... dat mag nu nog Kus, M
(((((knufffelllll)))))) voor Marjah!!! Ik dacht bij de eerste punctie ook dat ze gesprongen waren, was mn lijf mij mooi aan het foppen!!! Bij jou ook!! Ut moet!! @t hotel: das jammer @t eten: tas mahal is the bom!!!!
Was bij de apotheek en ze hadden femara op voorraad. Wel rar dat als je de bijsluiter leest dat het alleen gebruikt mag worden door vrouwen die al in de overgang zijn geweest. Heeft Uber S jullie precies uitgelegd wat dit middel doet in onze situatie? Maartje jij ook succes morgen hopelijk heb je veel eitjes! XX