Jaaaaah ben terug!!! Heb net nog even geSMAKt met Maartje in de wachtkamer . Met maartje gaat het ook goed , maar dat komt ze vast zelf wel vertellen. @hier: het waren er..... DRIE!!!!3!!!!DRIE!!!!!!3!!!!DRIE!!!!!!3!!! DRIE!!!!!!3!!!!DRIE!!!!!!3!!!!DRIE!!!!!!3!!!!DRIE!!!!!!3!!!!DRIE!!!!!!3!!!! DRIE!!!!!!3!!!!DRIE!!!!!!3!!!!DRIE!!!!!!3!!!!DRIE!!!!!!3!!!!DRIE!!!!!!3!!!! DRIE!!!!!!3!!!!DRIE!!!!!!3!!!!DRIE!!!!!!3!!!!DRIE!!!!!!3!!!!DRIE!!!!!!3!!!! DRIE!!! SO!!! Ik heb S wel ff stom aan staan kijken... Maar goed, we weten natuurlijk niet of ze rijp zijn. Maar dat weten we morgen ochtend al . Duzzzz misschien vrijdag toch naar DD. Ik heb mijn hoop gevestigd op DIE ENE!!!!! en die andere zijn kadootjes . Ben soooo benieuwd. Ik was echt heel snel klaar daar... ik was om ongeveer 9.45 aan de beurt en S liet ff lekker lang op zich wachten, dus ik denk dat ik rond 10.00 pas geholpen werd. Leg je daar lekker met de bienen wijd. Maar goed, ik heb een hele lichte roes gehad. Dus volgens mij... ja was nog niet helemaal bij... heb ik zelf het stuk gewandeld naar de uitslaapbedjes. En ik had om 10.15 mijn eerste halve liter water weggewerkt , om half 11 had ik alweer enorme praatjes, was aan het smsen met maartje en ik was grapjes met de uitslaapkamermevrouw met de donkere krullen over mijn jeukneus. Had ik de vorige keer en dat wist ze nog. Nu wist ik dat Maartje bij haar bekend staat als de chocoladedame... dus ik had het met haar over de chocoladedame gehad. Paar minuten later komt ze me vertellen dat de chocoladedame ook in de wachtkamer zit . Haha dat wist IK nog niet *smst vrolijk verder met Maartje*. Ze lag helemaal dubbel dat wij elkaar kenden. Dus om 10.45 was ik alweer op pad naar huis , eerst ff langs de wachtkamer om ff lekker enthousiast te doen . De assistente lag volgens mij helemaal dubbel. Waaaat DRIEHIE??? waaaaaaaaahhhhh / Ik had er ..... (aantal volgt nog)... waaaaaaaaaahhhhh Duzzz. M&D zijn happy, de zon scheen onderweg naar huis 8) Nu nog ff een topTP
Wat gaaf marjah!waar kwam die derde nu ineens vandaan?ga nu hard voor je duimen dat je een tp krijgt.ze gaan nu toch wel icsi doen?dikke knuffel en geniet lekker van je avond.hier nog steeds buikpijn dus zal binnenkort wel gaan doorbreken.waarschijnlijk dit weekend en dan starten met femara. Maartje hoeveel follikels waren er?
geen idee waar die derde vandaan kwam piepen... ik hoop alleen dat dat niet komt omdat die ene grote er stiekem 2 waren. Er leek namelijk een tussenschotje te zitten, maar dat was de vorige keer ook zo en toen was het er stiekem 1. Dus...
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! SCHMACK fur MARJAH met dr toch wel stiekem uberfanatieke eierstokjes voor een stokoude eierstok!!! Ben zo TROTS op joe!!! Ben ook heel erg moe, dus voor de lieve meelezeressen ff mijn voorlopige score (want jij weet het allang!! ): Ik heb aan de ene kant 5 en aan de andere kant 1!! Heb aan die remy-kant nog wel wat klein grut maar volgens uber S. gaan die ECHT niet meer meedoen... Maar dat dachten we de vorige keer ook.... en toen had ik uit 6 fliekels ineens 8 eicellen!!! Straks zijn we nog saamn SWANG!!!
heuh... ik was blijkbaar toch ff lekker suf Ik had begrepen dat je er "maar" 5 had . Woehaaaaa ik ben lekker dan twee dagen langer swang dan jij!! na-na-nana-naaaaaahhh *marjah kijkt heel triolifantelijk* kus Hersooooo is marjah nageltjes aan het bijten 8) Sie joe soooo
ik dacht dat ze tussen 10 en 11 zouden bellen... waaaaaahhhh of heb ik ook hier met mijn suffe-narcose-hoofd het verkeerd opgeslagen?
heee, telkens als ik te snel een bercht stuur, dan zegt ie dat ik moet wachten en nu giong ie in een keer verder, dus heb ik gelogen. Vorig bericht was 3 minuten. NU wel 4 minuten