hij dacht het ook... Quinty, weet jij het? anyway, ik weet het niet hoor. Zo heb ik een goed gevoel en zo een bagger gevoel Ben wel bang om teleurgesteld te worden
Dat kan ik goed begrijpen lieverd, Anders gewoon bellen heb ik toen bij die laatste cryo tp ook gedaan omdat ik het te lang vond duren. Waren die nog niet begonnen toen pfff. Dus gewoon proberen en netjes uitleggen dat je het niet meer wist of zij belden of jij moest bellen
Dat kan toch niet heh Ik snap het echt niet hoe kan dat nou? Je bent potverdomme zwanger geweest in December/ januari !!! Ik ben er sprakeloos van lieverd Vind het zo erg
vorige keer knappe eieren en die stommelingen hebben IVF gedaan ipv ICSI, nu waren de eieren klote en dus geen ICSI mogelijk %^%%$##^%&*(*&^%$#@#$%^&*()*&^%$#$%^&*
Nogmaals vind het zo erg voor jullie!wou dat ik iets voor je kon doen was Irma wel aardig of ging het allemaal snel. Xxx
ik kan me soms al irriteren aan Irma vanwege haar psychologische gelul. Maar ze was wel lief en ze nam ff de tijd.
Kan me zo goed voorstellen dat die keuze moeilijk is wij staan voor hetzelfde.als je eens wilt kletsen dan weet je me te vinden.als ik jou was zou ik nog een gesprek aangaan met uberS wat hij vind.denk dat zowel voor jou als voor mij ecd de oplossing is!