Bedoel je hoe mijn gevoel is? Weet niet wil er niet teveel gevoel meer bij hebben ik gaat steeds die teleurstellingen.morgen heb ik einlaasjes telling.als het minder dan vijf zijn ga ik niet starten heb ik besloten.anders moet je missch je fsh weer eens laten prikken en amh.ga ik binnenkort ook weer eens doen.heb je vandaag wel steun van iemand? Xxx
zou gaan lunchen met vriendinnetje, maar heb het afgezegd. Ze wilde nu langskomen, maar dat zie ik ook niet zitten. Manlief komt zo thuis eten
Lieve Marjah... Weet niet wat te zeggen, behalve hier een hele hoop te gaan vloeken!! (*^&$%#@%^&*()*^&$%#@$%^&*()*^&$%#%^*()*%^$#$%^&*()&*$%#@$%^&*()*^$@#$%^&*()*%^&#$@%^&*()_(^$#%^&*_*@#$%^&*(&%^#$@%^&*()&%^QWE$%^&*()&*%^#$%^&*()*%^#$%^&*()&$%#@%^&*()&*%^#$@%^&*()^&$%@#$%^&*()&%^#$@%^&*(&%^#$@$%^&*(&$%@#%^&*(^&$%@#$%^&*(^&$%@#%^&*(&^$%@#%^&*(^&%$ Wat een ontzettende oneerlijke klotekutzooi!!! Jij een manlief die zo graag liefdevol emmy's wilden ophalen, na al die kutzooi van het spuiten en gedoe!! Ben er even helemaal naar van!! Ik ga je zo maar ff bellen. Dikke knuffel en SMAK van mij
Dat is idd heel erg dubbel Marjah Ik weet niet welke keuze jullie het beste kunnen maken. Ik wil je wel nogmaals zeggen ,dat wanneer je eindelijk zwanger bent je niet meer in je hoofd zit met het woord donor. Al is het bij ons allebei op een andere manier. Je snapt wat ik bedoel. Vind het ook zo kl*te
weet ik, het is alleen weer afscheid nemen van deze stap en ons klaar maken voor de laatste stap om ooit zwanger te raken.
Dat snap ik heel goed meid, En jullie waren nog korterbij deze stap als wij toen. Je moet ook zelf ff aanvoelen hoe snel je eraan toe bent. Jullie beiden natuurlijk. Het is zeker iets opgeven en op gaan voor iets anders. En dat gaat niet altijd over rozen, dat herinner je je vast ook nog over alle discussies, woorden en verdriet wij daar ook over hebben gehad. Laat het ff op je inwerken xxxxxxx
yep... weet ik nog wij staan er beide achter en het voelt niet als falen oid. Het is meer de angst om nooit zwanger te raken.
Ik geloof er wel in Ken een meisje die na 7 jaar en als laatste de ecd zwanger is geraakt en volgende maand moet bevallen van haar dochtertje
op een een of andere manier lijken dat alrijd wel de verhalen van anderen, maar nooit jezelf... Lief dat je het zegt, maar ik kan er even niets mee
En een goede borrel drinken! Laat je me even weten of dat boek iets is misschien moet ik hem dan ook maar eens bestellen. Neem voorlopig even de tijd om alles te laten bezinken egrijp zo goed dat het een naar iidee is om aan een volg de stap te gaan beginnen wij stellen het ook steeds uit. Dikke knuffel
* kom even inbreken* Marjah, lees net het verschrikkelijke nieuws. Wil je alleen even heel stevig vastpakken en knuffelen............. Pffffffff, wat is het toch oneerlijk. Sterkte!
, lieverd! mijn amh is trouwens een maand geleden nog getest (in nederland) en was 0,39. Daarnaast vormen mijn eicellen geen goede embryos'en nu dus zelfs helemaal geen embryo's meer. Ik bedoelde of jij nog hoop hebt om ooit een 100% eigen kindje te krijgen. Of dat je denkt dat het een wanhoopspogings is; wel zien waar het schip strandt, om maar het idee te hebben dat je er alles aan gedaan hebt. Ik ebn net begonnen, het laat een aantal acceptrices aan het woord (zowel ECD van een "bekende" als ECD via spanje), daarnaast een aantal donoren (nederlandse "bekende" donoren en een spaanse Ƥnonieme" donor) en een aantal aartsen etc. Ik zal het je laten weten of het iets is. Ik hoop zo op een mooie telling morgen