tja die laatste poging is echt om het gevoel te hebben dat ik er alles aan heb gedaan.had in mei zo'n mooie opbrengst dus ergens natuurlijk nog wel hoop. Toen de vorige poging werd afgeblazen baalde ik wel even maar ergens ook opgelucht dat ik niet weer naar DD hoefde niet op uitslagen hoefde te wachten enz... Ben eigenlijk ook wel toe aan iets nieuws wij hebben zoveel meer kans dat het lukt bij ecd ons probleem ligt natuurlijk bij die kloten eicellen van ons! Het moeilijkste vind ik dat je er geen grip op hebt en dat je er ook niks aan kan doen eigenlijk gewoon een van de ergste scenario's vind ik.... Ga je gezellig met manlief uiteten vanavond? Hopelijk kun je een klein beetje genieten. wat dei borrel betreft proost alvast!! Dikke knuffel!
Dat uber S er zo lang tussen heeft laten zitten? mei en dan pas september... bij mij zei hij dat we door moesten en dat gevoel hadden we zelf ook.
Valt mee hoor heb ook nog twee keer cryo tp gehad.toen vakantie en toen trouwerij kon dus niet anders.uit het verleden blijkt dat het bij mij per maand heel erg wisselend kan zijn.eerstekeer IVF met 300 puregon maar 1 eicel bijna jaar later met 300 menopur zeven.vandaar dat wij ook per maand kijken wat een goed uitgangspunt is. Xxx
Marjah, wat lees ik nou.... Eicellen niet goed genoeg? BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH BAH wat een kutzooi!!!! Zo oneerlijk!!! Nu verder met ECD? Blijft oneerlijk, zo ben je zwanger en zo willen je eitjes niet meer meewerken. Hoop toch met mn hele hart dat jullie wens ooit in vervulling gaat. Sterkte, ook voor Marjah-man. Dikke knuffel van Joontje
dank je wel Joontje! Ik denk dat we het ECD traject gaan starten met de kanttekeing dat ALS we in eens toch een enorme berg aan follikels hebben op dag 3 dat we toch nog 1 maal ICSI proberen... Want DAT hebben we nu nog niet kunnen proberen. Lief dat je ff bent komen buurten Hoe gaat ie met je?
Marjah man brulde vanmiddag dat als ie een normale baan had gehad, dat ie vanmiddag ziek zou zijn geweest. Helaas heeft ie een eigen bedrijf en geen mogelijkheid om het werk nu neer te gooien. Kus
Begrijp ik dan goed dat je nog eens wilt gaan stimuleren en dan kijken hoeveel eicellen dat oplevert?? Vraagje: meten ze bij jou ook bij iedere follikelmeting de hormoonwaardes in het bloed? Dat deden ze bij mij in Leer nl wel en aan de hand daarvan gingen we ook verder met stimuleren (dus aan de hand van de labwaardes en niet echo beelden) Wellicht dat ze bij jou dan ook beter kunnen "timen". Hier gaan we rustig verder. Afgelopen dinsdag controle gehad en een hoge bloeddruk geconstateerd. Nu aan de medicijnen en morgen weer voor controle. We wachten af, beebje doet het verder goed dus we mogen niet klagen.
Marjah ik moet dus morgen naar zh in Heerenveen voor uitgangsecho en de telling zei uber S maar wordt pas het weekend ongesteld.kan dat wel denk je?
Hoi Quinty, Uber S heeft bij mij nu al twee keer nog voor ik ongesteld werd (1x op de dag zelf en 1x de dag tevoren) een eiblaastelling gedaan. Ik zou gewoon gaan en het er duidelijk bijzeggen tegen Irma, zodat S een goede beslissing kan maken. Ik zou wel deze vraag nogmaals stellen aan Irma (en dus uber S), gewoon voor de zekerheid. Oei Joontje, hoge bloeddruk... Ik hoop dat je 'm lekker onder controle kunt houden de komende zoveel weken. Tja, bij mij ligt het geloof ik echt aan mijn follikelcount, want in mei was mijn FSH nog 9!!! dus dat was heel goed. (AMH is wel 0,39) Maar op basis van de follikelcount wil ik gaan stimuleren. Dat was dus afgelopen keer ook de bedoeling, maar ik heb me door uber S over laten halen.
Het probleem bij fsh is dat het per maand kan wisselen het werd toen ik bij de privekliniek liep elke maand geprikt de ene maand was fsh 6, maand later 12, daarna weer 8 en ook al een keer 16 dus 1 keer prikken Zegt niet zoveel.heb ook wel gehoord dat iemand met fsh van 20 nog prima te stimuleren is en een ander weer niet kwaliteit is soms wel belangrijker en tja die laat bij ons ook meestal te wensen over.
ff over uit eten gaan.. Maartje wij hebben zelfs 2 restaurants en 1 chinees restaurant en een pizzeria in het dorp. Over borrel drinken: Maartje we hebben wel 4 hele cafe's in het dorp Sooo en nu jij weer ... en 2 x per week de visboer
Hi lieverd, Hoestienou??Achdommevraag,nogsteedsontzettendklotekutzooi!! Heb het zo met je te doen. Nee, geen medelijden, maar medeleven. Klotekutzooi!! Het leek verdorie zo mooi gisteren!!!! :x Heb echt zin om te gaan mokken en stampen en gillen en krijsen van boosheid van die mafprutter (als die bestaat) dat hij zo hoop geeft van 3 eicellen en dan??? :x:x Ben wel heel blij voor je dat jouw dorp zoveel aan horeca heeft. Ik denk dat wij zo ongeveer 5 of 6 chinese restaurants hebben, ongeveer 35 restaurantjes en 5 pizzeria's. Visboer?? Hebben we denk ik ook wel, maar die mijd ik altijd. Maar ben blij dat jouw visboer jou kan opvrolijken!! En vier restaurants... Doe maar ruig!!! Je zou bijna denken dat het echt een metropool is, dat dorpje van jou SMAK
en een snackbar... die was ik vergeten oh ja en heb ik het al gehad over de srv-man (melkboer), die hier (pèp pèp, tingeling) 3 x per week voorbij rijdt. verder 2 bloemenzaken, 3 slagers, nu nog maar 1 bakker (maar ook een rijdende bakker ), een sigaren winkel, een kinderkledingzaak (welke debiel start er nu en kinderkledingzaak in het dorp waar marjah woont?) een kado winkel een fietsenzaak, 3 hele kledingwinkels, 1 tuincentrum!!!, maar wel veel werkgelegenheid (groentesnijderij van appiehappie en een van de grootste familiebedrijven in de piep (censuur) van nederland (je weet wel wat ik bedoel, ze zwemmen bij jouw husband hard en die van mij zwemmen minder... maar dan anders)) sorry, pb me maar als je dit niet snapt... anyway; het is gewoon en klo** K** zoooi ondanks dat ik in een metrolpool woon (zei mijn leraar nederlands ook ooit na het schrijven van een opstel over `mijn woonplaats`' oh ja en duivensport vereniging, zwemclub, schilderclub, volleybal, badminton, tafeltennis, voetbal, 2 fitnessclubs, 2 kerken (?) (ook een club), wel 3 lagere scholen en de markt op vrijdag middag. SOOOO
hee maartje ik zag dat klingeldinges een beeb heeft (oeghhh, wat een k-wijf 8)) hoe heet die frummel? pb ff
Een mafprutter is eigenlijk een mafpruttel Ik heb een beetje een typgebrek, kan ik ook niets aan doen, ondanks dat je vast in mijn woonplaats bij minstens 23 bedrijven een typcursus kunt doen.... Woon ik dan ook een beetje in een metropool?? Vanavond pizza gegeten, ff op gehaald bij New York Pizza. Heb jij afgezien van de stokbroden een beetje kunnen eten?
oh ja... en voor de laatste keer vanavond... happie was lekker kippie met geit, beeeeehhhhhh en een wijntje toe