Ik vluchten?? Nee hoor!! Ben net wel ff naar de Appie gevlucht voor chocolat fur morgen!! Maar dat was om even voor 22.00 uur!! Jaja, in mijn metropool kan dat zo laat nog ECDvriendinnetje is handig, maar hoop dat mijn doosnogaleierig zal zijn... En dat vriendin dr eieren bij zichzelf mag houden. Bovendien heeft ze nog geen kids. Maar goed.
1) Zal de groeten doen van die andere lange muts 2) Half 12 punktion dus kwart voor 7 in de auto, voor het geval we file hebben. 3) Doe maar zaad van winterpenen (IEWKSSS zei ik dat??) 4) ehh vergeten. SMAK
Komt omdat jij minder aso bent dan dat ikke ben *kijkt trots om zich heen* Wilde je zondag naar het feestje?? Of meer in mokkenopdebankzin?
ik bedoel, hij/zij moet er ook nog uit.... of wil je een 18 ponder? we doen ook wedstrijden voor de grootste... ehhhh pb me maar ff als je dit niet snapt. Je mag ook alles in 1 pb vragen hoor, voor alle nieuwsgierigen
ik dinnesdag in DD al outfits zitten verzinnen. Ik heb 1 heule gafe/gave (=supergaaf) en dat heb ik al bijna een half aar niet aangehad. Ben alleen bang dat ik een heule blote buik krijg , maar wel glam en onderstel is rock of.... onderstel roch en bovenstel apart... op heule hoge, nog slungelulungelige hakken
welke psychose? ik zie ze vliegen de fruitvliegjes bedoel ik.... manlief had iets op het aanrecht laten staan