Hi meiden, Jaaaa 11 eicellen... Hoe is hetmogelijk??? Ehh gewoon stiekemdoktertje spelen Ben er heel blij mee, toen ik wakker werd moest ik huilen en werd ik boos. Ze zou wel bij de verkeerde hebben gekeken... Die lieve Spaanse duitse (die ene, Joe know who Marjah) ging het speciaal opnieuw checken. Ook heeft ze in de papieren gecheckt op er wel ICSI stond EN ze is naar het lab gelopen om te kijken hoe het daar in de computer stond... Ben dus heel blij, maar toch... Toch zit erwel een domper in de feestvreugde. Ben dolblij voor mezelf, maar het voelt ook zo dubbel nu met Marjah haar klotekutnieuws... Ti's niet eerlijk... Maar Maartjeman zei: ja hallo!!! Zo ken ik er nog wel een paar! Tis ook niet eerlijk dat jij hier ligt pijn te hebben terwijl een ander genot ligt te hebben tijdens het verwekken... heeft hij gelijk in.. Maar toch, het voelt nu eenbeetje ongepast. Smakje
hmmm ben ff met elif aan het chatten, kom later ff op terug. *kijkt wel jaloers* maar gunt het je wel... een beetje stoute marjah Wat heb je dan zelf gedoktert? toch ff een spuitje extra?
Haha Joontje kan het niet helemaal meer volgen, helemaal niet als mn internet er steeds afvliegt :x K#T KPN Maar euh wat heb je nou met kippie gedaan? Die is van schrik zekers snel op stok gegaan. Maartje wat een mooie score, niet schuldig voelen. 1 keer slecht nieuws is al erg genoeg... Hoop dat je mooie bevruchtingen krijgt en dat er een paar eskimo's de vriezer ingaan. Gaat het weer een beetje Marjah??
gaat goed hoor, af en toe wat opstandig maar verder... heb net met maartje gebeld en dat was ook wel weer ff lekker ben maartje fan geeft niet dat je onze enorme conversatie van gisteren niet hebt kunnen volgen... t was ook wel heel ernstig . Maar Maartje en ik hebben al zoveel met elkaar gesproken, dat we ook al een heleboel inside info hebben van elkaar. Dus dat kletst soms wel heul erg makkelijk. Kippie zit op stok, ik heb haar verjaagd... jammer, zou het wel gezellig hebben gevonden als er nog iemand zo debiel was als wij gisteravond.
Hi!!! Nou, Marjahscheetje, je hebt al live antwoord via de cam gehad Hi Joontje!! Dankje!! Marjah een Maartje fan?? Ik zal snel Maartje broodtrommels in de maak gooien. Want dan wordt het tijd om je bassie en adriaan broodtrommel te gaan inruilen voor je nieuwste GROTE voorbeeld-broodtrommel!! Ook een melkbeker erbij voor als je met het zaad in de weer gaat?? *als mensen dit niet snappen, dat kan * SMAK
whahahaha ik wil wel zo'n broodtrommeltje en zo'n mooie beker. Vooral gevuld met ZAAD! wat was het ook alweer, winterpenen? Vanavond: Keezen Ik ga enorm Keezen het is een soort mens-erger-je-niet met kaarten. Je speelt het twee tegen twee en bv de boer is pionnen wisselen, de 4 is 4 achteruit etc. Een heel geinig spel, en ja ik ga ook eens mee doen. AL jaren weet ik onder dit soort avondjes uit te komen, maar nu gaat het toch echt gebeuren. Morgen horen jullie het resultaat
haha inwendig tupperware altijd gezellig Het potje kezen was erg gezellig, maar ik heb me een partij verloren Tja geluk is not my middle name... Elke keer op het randje, wat liep het goed en dan sloeg het noodlot toe... iemand zat ons dwars ook al the story of my life (op dit moment) lekker zitten pilsen hips!
Verder was het echt heel gezellig en ik ben heel posi hoor... zat ff mijn berichtje terug te lezen en toen dacht ik "gloeps wat moeten ze wel niet van me denken met zoveel s"
Slecht nieuws. Van de 11 waren er 7 geschikt voor ICSI. En daar zijn slechts 2 van bevrucht. Geloof niet dat er een TP gaat komen, dezen redden het nooit tot aan dag 5. Ben kapot.
Maartje wat een !@#$%^&*()_!@#$%^&*()!@#$%^&*()!@#$% ^&*@#$%^&*(!@#$%^&*(@#$%^&*@#$%^&*(@#$%^&*()! @#$%^&*()@#$%^&*()!@#$%^&*()!@#$%^&*()@#$%^&*(! @#$%^&*()!@#$%^&*()_!@#$%^&*()!@#$%^&*()!@#$% ^&*@#$%^&*(!@#$%^&*(@#$%^&*@#$%^&*(@#$%^&*()! @#$%^&*()@#$%^&*()!@#$%^&*()!@#$%^&*()@#$%^&*(! @#$%^&*()!@#$%^&*()_!@#$%^&*()!@#$%^&*()!@#$% ^&*@#$%^&*(!@#$%^&*(@#$%^&*@#$%^&*(@#$%^&*()! @#$%^&*()@#$%^&*()!@#$%^&*()!@#$%^&*()@#$%^&*(! @#$%^&*()!@#$%^&*()_!@#$%^&*()!@#$%^&*()!@#$% ^&*@#$%^&*(!@#$%^&*(@#$%^&*@#$%^&*(@#$%^&*()! @#$%^&*()@#$%^&*()!@#$%^&*()!@#$%^&*()@#$%^&*(! @#$%^&*()!@#$%^&*()_!@#$%^&*()!@#$%^&*()!@#$% ^&*@#$%^&*(!@#$%^&*(@#$%^&*@#$%^&*(@#$%^&*()! @#$%^&*()@#$%^&*()!@#$%^&*()!@#$%^&*()@#$%^&*(! @#$%^&*() zooi Het zag er zoooo mooi uit Okee van de 11 wren het niet allemaal mooie eitjes dus om ze alle 11 te laten ICSI-en was misschien iets teveel gevraagd... MAAR 2!!!! Dat is toch wel heul naadje. Sooooo... dat had ik ff niet verwacht. Ben een beetje boel ondersteboven. Jij zo happydepeppie van de week, ik had het je soooooo gegund. Maar waarom denken ze dat die 2 lieverds het niet gaan halen tot dag 5??? zien ze er nu al crappy uit dan? Oh... ik hoop zo dat je het verkeerd begrepen hebt. Maar ook naadje omdat je zo'n gezellig weekend gepland had met leuke feestjes en andere opkalefaterdingen. zou je sooo goed gedaan hebben en nu zit je te pruilen. Kusje knuffel en een bloemetje . Maartje, mag ik je zo ff bellen/msn-en oid? Kan niet nu, want ( heel ernstig) ik zit nu in bad te zp-en... how low can you go Gelukig heb ik geen webcam... dus eventeel kunnen we wel bellen Sjorrie, moest dit geneuzel ff kwijt. Maar of je er om moet lachen...
Thnx meid!! Ja ff skypen oid is wel fijn denk ik. Maar ga jij eerst maar ff lekker badderen!!! KloteKutZooiSMAK
Wat een klotenzooi Maartje!Dat verwacht je niet als ze 11 eicellen hebben gevonden. Laat je die andere twee nu zowiezo tot dag 5 liggen of gaan ze wel eerder terug? Je moet de hoop niet verliezen hoor ik blijf duimen voor die andere twee. dikke knuffel van mij. Hoe gaat het met jou Marjah lekker aan de borrel geweest gisteren? Ik ben gisteren naar de film geweest eat pray and love geen aanrader erg langdradig ik viel bijna in slaap. Daarna nog even lekker de kroeg in geweest en vanavond weer heb er zin in! XXX
Quinty: Maartje hangt op de bank, met de houtkachel aan en een kleedje boven op haar. Laptop op schoot en eigenlijk hebben we eerst een uur gesnarkt en nu over onzinnigheden aan het praten... de ahh-bra bijvoorbeeld. Okee en over ECD, iets serieuzer... Ja lekker geborreld, maar ik woon in een plaats waar overmatig drankgebruik de normaalste zaak van de wereld is.... ik heb de ober moeten afremmen. Bierviltje lag de halve avond op mijn glas. Want ik ken mezelf, glas vol = glas leeg en de ober denkt... glas leeg = glas vol. Beetje een cirkelredenatie vind je niet??? Film, bah... jammer dat ie niet leuk was. Hebben jullie de verrotte eiestokkenfilm van samantha (ja maartje niet amanda... ik heb geleerd ) in Sex and the City gezien? Is ie echt zo leuk als je bijna in de overgang zit? (Sex in the city mag ook )
Alweer terug uit de kroeg...zat er ook al vanaf vijf uur.nu beetje tipsie ha ha was wel erg gezellig.weer een voordeel van geen kinderen hebben kan lekker doen en laten waar ik zin in heb!kunnen we niet een keer met elkaar de kroeg ingaan? Mmm nu maar lekker m'n bedje in! Xxx