Stelletje kletskousen!!! Waarom kletst iedereen zo veel?? Hoe moet ik dan iedereen in alle topics netjes bijhouden?? Morgen weer een dag!! SCHMACK fur alle!!
Ja maartje-muts! ook hier reagado-en... Is Koos vandaag nog "te werk" geweest? Of was ie bekaf na gisteren? Lin-Quinty-Joontje jullie hebben ook genoeg gemeen jullie kennen iig elkaars gynaecologen... of heb ik het nu mis??? dat schept toch een band Kus kus Ow jaa.... Ik stond gisteren in de Hennes en Mauritz... KRIJG IK ME DAAR EEN OPVLIEGER!!!! Lekker is dat Quinty: ik had HELEMAAL geen last van Femara Ben je vandaag begonnen? Alweer Kus kus
Dat lukt je toch aardig Marjah om het allemaal bij te houden. Hoeveel Femara heb jij gebruikt Marjah ? IN combi met? Of puur alleen de Femara. Zijn jullie nu allemaal in DD? Prettige dag allemaal. Mag eerst werken tot 13:30 uur. Vandaag een luxe paard . De meeste heerlijke dienst om te werken vind.
Goedemorgen, Inderdaad Marjah ook het internet wereldje kan klein zijn Maareh hoe ken jij die gyn Quinty? Hier verder niet veel bijzonders, hebben gisteren definitief het geboortekaartje uitgezocht. Zal kijken of ik wat energie heb om de studeerkamer op te ruimen en dan morgen weer voor controle. Fijne dag allemaal, liefs
ik ken de gyn uit martini omdat ik daar mijn iui's heb gehad. Vond haar toen al vreselijk! heb niet zoveel tijd dus misschien tot later! XX
Heeft zij ook in het martini gewerkt? Zullen ze vast blij zijn dat ze daar weg is. Hier weer klaar met werken. Komt zo een collega op bezoek, die heeft na 23 weken zwanger zijn haar kindje verloren. Zal wel heftig worden .
Las de berichtjes terug en volgens mij hadden jullie het over een andere gyn.heb niet goed gelezen. Marjah wat gaan jullie nu doen gelijk voor een nieuwe poging of voorlopig even wachten? Maartje spannend morgen!zal gard voor je duimen. Xxx
Hee meiden tja Maartje heeft me de hele zaterdag bezig gehouden hahaha of ik haar , nou ja we hebben elkaar bezig gehouden (lees van 11 uur tot een uur of 5 hebben we echt geneuzeld over eeeehh niks. Daarna visite, daarna slapen, daarna op stap met Maartje en daarna slapen en daarna werken en daarna schilderen en daarna dus weer werken... Dus vandaar een beetje radio-stilte maar goed, nu heb ik weer tijd om jullie echt te gaan vervelen @Femara: het was een combi dag 1-5 Femara 1 tablet dag 3-10 Menopur 450 IU dag 12 punctie dag 14..... geen tp @en wat nu? aan de progynova, als Irma reageert op e-mail of als ik niet vergeet te bellen omdat Irma niet reageert op e-mail... voor 3 weekjes vanaf dag 1 van de cyclus (samen met 1 tabletje uruzgan voor beginners ... ze mogen oraal ) Daarna kijken bij de uitgangsecho hoeveel er klaar ligt, om vervolgens te beginnen met poging 5 . Of niet... Beetje zoals bij Quinty. Ik ben nog steeds zen, niet wanhopig, niet bang, licht frusti over IVF-ICSI actie van vorige keer. Heb gisteren mijn ECD-partner gesproken. Hij vind het allemaal zo erg voor ons. Maar wil natuurlijk ook wel weten wat we gaan doen. Heb dus verteld over poging 5 (geeft hun ook weer wat rust), heb vertelt over onze intake bij het AMC voor ECD. En over de wachttijd voor IVF bij het AMC (half jaar ). Dus ik verwacht geen ECD voor september volgend jaar... Heb vertelt over de boekjes: te jong voor de overgang en eiceldonatie een overtreffende trap. Heb vertelt dat ik zo bang ben dat we er niet uit kunnen komen, omdat de wet verplicht om de donorgegevens op te slaan en te verstrekken op 16 jarige leeftijd als het kind er om vraagt. Dus.... Verder komen er echt geen gekke dingen voor in de familie, behalve hardhorendheid (of oost-indisch doof... zou ook kunnen ). Dus wat dat aan gaat zitten we wel goed bij deze donor. Ze is zooooooo ideaal!!! Ik kans dat ik haar tegenkom is echt minimaal. Ze woont wel op een afstand dat je makkelijk af kunt spreken voor eventuele zh bezoeken. Is gewoon leuk, lief, heeft een leuke kop, is gezellig, ik heb me nog niet kunnen betrappen op enige irritatie (wel handig als je met 50% haar DNA in 1 huis moet leven voor de komende tig jaar) heeft lichte aanleg om aan te komen (niet dik) (en als dat het enige is....) heeft hele leuke kindjes , niet alleen mooi, maar ook heel grappig en lief. WAT WIL IK NOG MEER????? WOEHAAAAAAAAA IK BEN EIGENLIJK GEWOON DE ALLERGELUKKIGSTE ACCEPTRICE die er is Nu nog ff alles overeenkomen, de artsen moeten meewerken en de IVF moet lukken... Als dát alles is , nou dan komt het wel goed. @luxe paard; DAT doet maar @geboortekaartje *kijkt jaloers*... ik HAD het geboorte kaartje vedorie al een maand geleden moeten versturen... *slik* Ohhh meid geniet van dit moment , weer een stapje dichter bij mama-zijn. Wie had dat nou kunnen denken, zoveel maanden geleden. Meis, slinger je nog wat hcg over de schutting? @morgen controle: SUCCES Geniet ervan @collega die met 23 weken kindje heeft verloren... *zie je het kan altijd erger*... Wat moet die zich ehhhhh naadje voelen. Ik hoop dat je er toch een ontspannen middag van hebt kunnen maken. @bijna zwangere: Succes Maartje!!! vanaf morgen ben je 2 weken en 5 dagen zwanger . Wat kan jou het schelen dat er nog geen hcg gemeten kan worden . Je hebt straks toch genoeg (en ben je er helemaal klaar mee (BARF)) @mijn film debuut: heb een hele leuke middag gehad, maar het was wel moeilijk. Er is trouwens vandaag aan me gevraagd: maar dit heb je vast vaker gedaan. Je bent vast model (geweest)? Was ook een model die nu bij de filmploeg werkt en voor een bekend modellenbureau/modellenscout van Monique Sluyter heeft gewerkt. Hahahaha HEB IK DAT... Voelde me ook best vereerd Ik heb wel het figuur, maar dát hoofd van me . Okee ze kunnen heel wat wegpoetsen en opschmincken Nou ja, dat was het wel weer... SJUUTREUDJARA-JHARED-BIEST whatever... ben nu mijn foenetisch tekst alweer kwijt van mijn geweldige optreden WHA-ASSITHE BLA BLA HOTA TJAI ZDJONZE DAIGOEN LIENJIE FEMJANG, BEE iets met veel B's en G's en dan BEEBEE (die kon ik wel onthouden )
Whahaha jij met je Hindi en Chinees!! Maar ehh!! Jij ook al model??? Ik wil geen rare dingen over je leuke hoofd horen!!! Als ik te horen krijg van modellenbureau eigenaresse dat zij MIJ MIJ MIJJJJ wil... Dan weet ik zeker dat ze JOU JOU JOUUUUU ook willen!!! Mag geen lange slungel united zeggen van dat ene dinnetje van mij... Maaaaar... Lange modelslungels united!!! Sttt niet tegen mn dinnetje zeggen he!! @t Irma moet een mail beantwoorden: volgens mij heeft ze vakantie. Ik werd namelijk vandaag door een Deutsche an geruft. OOOHHHHHHWWWWWWWWWWW wat hoop ik toch op minstens 5 fliekeltjes bij JOE bij de uitgangsecho!! Ut Mot En ut Sal!! @t donor: GEWELDIG!! @t Luxepaard: mag ook wel!! @t geboortekaartje: *huil* @t morgen 2 week en 5 dagen zwanger: ohhhh was het maar zo!!!!
@Irma: Lekker is dat... zet dan je afwezigheids wizzard aan of laat je mail lezen door een een of andere duitse muts. Nu weet ik dus gelukkig door jou dat ik echt moet bellen... Raar trouwens, Uber S zei zaterdag dat ik maandag/dinsdag Irma moest bellen. Hoe kan dat nou als ze vrij is @hoofd: Ik heb gewoon een maf hoofd, althans ik kan hele rare hoofde trekken . @model: Dit was niet MS zelf he, ik had gewoon een gesprek met een heel ander gewoon meisje. Dus eeeeh ben niet ontdekt op straat of in een kroeg. Ik ben helemaal niet ontdekt... @ lange slungels united. Dat mag wel van dinnetje (ik weet lekker meer dan jij). Je mag er niet bij pruilen! Je moet gewoon nog hogere hakken kopen (ze ook aan doen), (.)(.) naar voor, kont in en zeggen: ICH BIN EINE LANGE SCHLUNGEL , EINE SEHR SCHONE LANGE SCHLUNGEL Wat is mijn duits toch weer geweldig, whahahahahaha @ Yep.... Het IS zo
Quinty, denk dat je gelijk hebt. Deze gyn werkt in Winschoten en dat al minstens 10 jaar Marjah, toch fijn dat je al een donor op de achterhand hebt en ook dat je er zo'n goed gevoel bij hebt. Maar ga er eerst nog vanuit dat jullie een beebje van jullie 2-en krijgen. Maartje, heel veel succes morgen, hoop dat je morgen om deze tijd 2 pracht emmy's aan boord hebt. Gooit naar jullie allemaal liters HCG zodat jullie snel zwanger mogen zijn!!
geweldige schrijfstijl dames. Luxepaard morgen weer een luxe dienstje ............. Ikke duim voor jullie en wil ook wel HCG over schutting zien dwarrelen ! Hoopt voor jullie dat het toch een eigen fabrikaatje word, maar eicel op achterhand altijd een veilig idee lijkt mij. Wil alleen nu nog maar goede berichten horen. Joontje ik vind het een vreselijke dame Mevr..........oor en met mij meerdere.
Heee... anders moet je je honkbalhandschoen aantrekken en achter die zelfde schutting gaan staan om de hcg op te vangen . Wel gezellig aan deze kant van de schutting Leuke schrijfstijl??? WIJ? MOet je eens wat andere topics bekijken!!! Dan piep je wel anders Woehaaaahahaha We schrijven nog net niet over piemelina enzo. Hier ook weinig geplette knufs (of plettende knufs), duzzzzz Het kan beterrrrrrr, doe je mee? Went vanzelf dit gebrabbel
whahahahahahahaha zal proberen maar wel ubernetjes mee te praten alleen hoop ik straks mijn zinnen met alee af te sluiten. Op zijne belgische he.
jazeker und dus bist nou in mijn freundenlijstje. Maare hoe lang is lange slungel. Wel nuttige info voor achter de schutting? Anders doek mn HH aan. Of ICH BEN langere slungel .
eeeeeeeeehhhh ik zeg VOOR! Nou ja deuze slungel is volgens het UMCU 187 centimetertjes Maartje ook al maar die vind ik veeeeeeeel langer. Ik moet bijna omhoog kijken . Wie lange sind Sie