wel eindje rijden voor mij....maar marjah jij woont over de dijk en maartje dan? Heb een auto dus voor mij geen probleem waar het is! wat een kloten weer is het....het regent hier echt heel erg hard. heb nog even twee foto's van mezelf in fotoboek gezet natuurlijk van de trouwerij!
Hahaha hier is het droog Tja, voor mij is Friesland ook al een tering end rijden... Al is het naar Maartje nog veel erger. Maartje kan redelijk makkelijk naar friesland, maar hoe lang zij er over doet, dat weet ik niet. Oe ga zo ff kijken
tering eind = meer dan een uur en misschien ff niet deze maand (rekeningen enzo), maar wel alvast vooruit plannen zodat iedereen kan.
wat gezellig! Sneek is voor mij ook ongeveer een uur! kunnen we niet aan de wijn! Zorgen gewoon dat we zo vreselijk swang zijn dan!
maartje doet je hand het alweer of ben je bezig met een vreselijk lang verhaal! mooie foto van je blasto wat voor cijfer kreeg die eigenlijk?
Hi!! Uit eten lijkt me superrrr!! Alleen niet ff voordat ik het geld van de ICSI weer terug heb van mn vriendjes van Menzis want anders moet ik vragen of ik de afwas mag doen Ik zeg liever niet waar ik woon, maar Joure is ondanks een tering-end wel te doen. RSI hand ging beter, totdat Marjah en ik per MSN gingen leuteren.... Schade fur hand
Denk dat ik dan maar een poosje tegen mezelf ga aanlullen kan ook best leuk zijn om zo'n regenachtige middag. overmezelf dan nog maar even ben 36 (oud vind ik zelf maar voel me zo niet) maartje jij bent nog jong tenminste.heb broertje van 32 en hij wordt vader in maart tja geen last van verrotte eierstokken! ben jaloers! maar vind het ook wel weer leuk om een neefje te krijgen ja het wordt een jongetje.Bij hun gewoon in 1 keer raak niet te geloven toch? wat is het toch allemaal oneerlijk verdeeld op deze wereld. Moet ook de positieve dingen blijven zien: Ben gezond Heb een hele lieve man lieve vrienden een hele lieve kat van alweer bijna 9 jaar! lieve ouders (helaas wel gescheiden) lieve schoonouders al met al is dat allemaal heel erg leuk maar ik wil gewoon een KIND!So dat is eruit!
Ben er ook nog hoor!! Ik spring alleen steeds tussen de verschillende topics door Maar laat je echt niet alleen hoor
Ja was ff wat ander geneuzel aan het doen... moet ook wel eens gebeuren Ik net de afwasmachine uitgeruimd en weer vieze troep erin gepleurd. ff gezwaaid naar mijn buurman (niet interessant). Heb mijn tas in de gang gezet ipv midden op tafel en een zak chips erbij gepakt. Een mens moet per slot van rekening toch ook nog lunchen... Ik kon jou niet vinden met msn, mar misschien jij mij wel??? Misschien ook eens proberen? Kus, M
Goed idee van lunchen met chips. Zal ik dan nog maar ff lunchen met afbakpopcorn?? Nadeel: het hele huis stinkt er dan zo naar en dan kan ik dus niet zeggen dat ik niet gesnaaid heb
Q, sorry dat ik ineens weg was van MSN. Vriendje wist nog niets van solly verhaal dus moest hem ff bijpraten, maar nu zijt gij afwezig?? SMAK