Ben net thuis van een hele dag zwemmen met nichten, neven, schoonzus, mams, tante, kind en miezelf. Men wat kunnen jullie kletsen. Kom morgen uitgebreid terug, nu eerst met manlief op de bank.
hahahah jaaaah erg rustig hier... ik was ff op bezoek bij mijn oompje en tantetje. Dik in de 80 en enorm krakkemikig. Keel kanker gehad en nu super zielig en zwaar aan het aftakelen. Nu heeft ie ook al enorme hoofdpijn, dus hoe lang dat nog duurt. Hij wil dus ook alles nog ff snel geregeld hebben, voordat ie met slappe oren gaat. Oei... niet netjes . Mijn oom kan wel wat hebben, hij is zelf ook zo cynisch als wat. Verder geen nieuws... ben vandaag weer op de foto gegaan voor het bedrijfsblad. Leuk joh... nou kom ik er waarschijnlijk 2x in. Dit stukje was omdat een collega vond dat onze afdeling te weinig bekend was. Nou!!! Vanaf nu niet meer Dus 1x zit ik "op de stoel" en de andere keer gaat over mijn vloeibare talenkennis, van van de week Hoest met U
Goeiemochel!!! Werken om 17 over 6??? Wss ook een zorgkipje Meiden... Ik wordt GEKKK van de krampjes in mn buik!! Probeer het echt te negeren, hoor!! Maar het is lastig!! Uiteraard weet ik dat krampjes NIETS hoeft te zeggen. Sterker nog: eigenlijk zou ik me juist druk moeten maken om het feit DAT ik krampjes voel, want de andere keren voelde ik dat ook en toen was ik helaas pindakaas ook niet zwanger... Maar toch doen die krampjes weer het 1 en het ander met mijn psyche... Rationeel gezien weet ik ook wel dat de meerderheid van de krampjes van mn darmen afkomstig is (jaja ik kan echt knetteren als een weet ik veel ) maar daarnaast voel ik zo nu en dan wat andere krampjes... Aaaaghhhh!! Maar goed, in het kader van positiviteit and it isn't over till its over: Ben vandaag 3 week en 1 dag zwanger.... Onder voorbehoud want heb uiteraard nog geen test gedaan. Hoest met de andere dames??
meiden, ik moet ff wat kwijt... ik zit hier bijna te kokhalzen. Ik kan er nog niet overuit, over wat ik zo (lees vandaag) moet doen. Echt, ik zit ernaar te kijken en denk echt: NEEEEEEHHHHH worden jullie al nieuwsgierig?? hahaha ik houdt jullie nog ff in spanning. Het gaat in ieder geval ove medicijnen. ff hak op de tak: ik heb mijn progynova, die ik vandaag moet gaan slikken nog niet :x Ik heb met moeite een recept laten faxen naar de apotheek in s.....l en toen vroeg ik of ik het op mocht halen in marjah(metropool)-city (de dichtst bijzijnde depotheek, geen apotheek, maar depotheek). Zegt de dame hoe schrijf je ophalen? met 2 aa's... Nou ja dus ik spellen. Vervolgens spel ik de debiele naam van ons dorp, zegt ze jaaaa... dat hoeft niet, dat KEN ik. Wahahahahahaha anyway, dit was weer van bok op jasper, ik heb verdorie een pincode, ik met deze pincode naar de kluis (ja de depotheek gaat met z'n tijd mee en heeft zowaar 24 uurs openstelling dmv een kluis met pincode (soort flappentap voor medicijnen)), EN NU DOET DIE PINCODE HET NIET :x. Dus nu moet ik op een draf straks naar het andere dorp (7km verder op) naar de apotheek, die maar een heel half uur open is op zaterdag En maar hopen dat ik de progynova krijg. Zijn jullie al nieuwsgierig? Vooruit met de geit: ik moet zo de kut-pillen nemen. Jaaaaah en nu ben je er eindelijk aan gewend dat je ze in je doos moet stoppen (na veel gegrom en gemok), NEEEE nu moet ik de kutpillen in mijn mons stoppen. Ik heb echt net naar die ballen zitten kijken en alle ranzige details van de inlegkruisjes vol vette-vieze-witte drab komt boven. Laat staan wat er met je wc gebeurd als je de batch gebruikt die ik in december heb gebruikt (die ws namelijk het meest ranzigststststs). WAAAAAAAAAAAHHHH Zo jullie zijn weer op de hoogte Bellen net mijn logeetjes van vanavond op... die zijn er al over een uur . Ze sneppen het niet he... dit is mijn weekend, ik moet ook nog dingen doen. Maar nee, voor hen is het een uitje (ze komen uit het oooooosten, drinken coooooooola, en vinden het niet leuk als ik mijn oud-collega nadoe (die enorm dronken was en ook uit het oosten kwam) die het zoooooo leujk vond om met de oooooolifant op de foooooto te gaaan). Ga dus boskippen halen...
Ach Marjah-liefschatje... Kutbollen horen idd niet in de mond.... Als je straks maar niet ook witte afscheiding uit je mond gaat krijgen!!! Wel doorslikken die bende he!! Niet het in je mond laten zitten totdat je wangetjes de inhoud hebben geabsorbeerd terwijl dat de rest weer linea directa als een plakkerige witte bende er weer uit komt... En anders... Anders gewoon een monddoekje dragen zodat niet iedereen de witte drap kan zien.... Wahahaha!!! Solly!! Eigenlijk is het helemaal niet grappig, maaaaaar: Het is eigenlijk ontzettend ranzig, die bollen in je mond, maaaaar ik moet er stiekem wel een beetje om lachen!! Mocht je trouwens vandaag niet de Progynova kunnen krijgen.... Ik heb uiteraard in mijn huisapotheek (je weet wel die doorzichtige plastic bak...) en je weet waar mijn huis woont!! Joehoeeee!!! Visite uit het Oooooooooosten!!! Yeah!!! Wel een beetje lief voor hen zijn he!! Is het nog gelukt met de boskippen?? SCHMACK
Klopt een lange slungel zorgkip hier die om 06:17 uur bijna aan het werk gaat.............. Spannend Maartje klinkt goed. ikke duim me een eelt duim. Juk Marjah kwil me er geen beeld bij vormen. Och mevr er zit iets wits op uw lip............ Kijk je uit dat ze het raam niet los zetten . Hier rode duivels tijd. EN omg ik heb een krampen en ben zo lek als een mandje.
Hahaha Maartje, ik maak jou aan het lachen... whahahhaah Nou ja, die huisapo heb ik niet nodig. Ze hebben vanaf de apotheek naar de drogist (jahaaaa ook die hebben we hier ) naast de depotheek gebeld en zij hebben blijkbaar de sleutel voor de kluis . Dus de meds lagen klaar bij de drogist De bollen zijn wel raar om in je mond te stoppen, maar ik heb no geen opmerking over vieze witte ranzige vette druppels langs mijn kin gehad . Visite zit hier nog steeds (althans), de jongen is samen met manlief stoere mannendingen aan het doen... de winterbanden erop... Want ja: We moeten nou eenmaal af en toe naar duitsland. Meiden zijn meiden dingen aan het doen: opruimen, schoonmaken, zp-en, douchen, druk aan het afwassen (truus) intussen met de tv aan en chocopepernoten (scrabble?) aan het eten. Wat kan het en puinhoop worden als je meerdere mensen voor langere tijd over de vloer hebt. Met koffie drinken op zaterdag avond (mannetje of 6 tot 15, ligt aan de animo), kan het ook zo zijn, maar dat blijft beperkt tot een paar uur van rommel. Gelukkig roken ze nu allemaal buiten, want soms lag er een hele baal shag verspreid op de grond. Ik ben een schoonmaak miep. Ik hou helemaal niet van schoonmaken, maar ik hou ook niet van rommel. Dus echt super schoon is het niet in huis, maar als ze onverwachts foto's willen maken, dan kan dat bijna altijd. Behalve boven (zolder) oehhhh daar kan het een bende zijn... wasmachine, waslijn, strijkplank, kledingkast, schoenen, kattenbak, katten, kattenkleedjes, krabpaal, bakje, 2 stoeltjes en dan nog alle onnodige troep. anyway, vanmiddag nog gezellig op verjaardag bij een 1 jarige... vorig jaar hebben we op de week af te horen gekregen dat ik gezellig (en zeker weten) in de overgang ben. alle geboortes van vorig jaar heb ik geblokt.
even kort: vanmorgen toch maar testje gedaan maar natuurlijk negatief nu gelukkig stoppen met utrogestan. Blijkt bij mij dat mijn menstruatie niet door utrogestan heen breekt. Kreeg beetje hoop op wonder zo drie weken na de IUI maar helaas. Nu lekker filmpje kijken op bank gisteren teveel wijntjes gehad en voel me niet topfit! Denk morgen of overmorgen starten met Femara! Marjah waarom krijg jij nu utrogestan enzo eerder wat is de achterliggende gedachte? Maartje hoe gaat het nu met de krampjes enzo? XXXX
Hmmm same here, de utrogestan houdt alles lekker tegen. Zo weet je nog niets, totdat je stopt of test. Progynova en utrogestan zijn om mijn cyclus na te bootsen (eigenlijk de pil dus). Ik wordt uit mezelf tovh niet ongesteld in een ovulatoire cyclus (alleen anovulatoir). Dus vandaar. Anders had ik over 2 weken bloed moeten laten prikken en aan de provera gemoeten. Wijntjes: hier viel het wel mee. Ik heb op de hele avond 2 pilsjes gedronken. Dus ik ben nu niet dus van de alcohol, alleen van vermoeidheid. Nu dus gezellig op verjaardag . M
meiden ik ben KAPOT. VRESLIJK die stomme trotse ouders van die allemaal geweldige kindjes die zulke leuke dingen doen (terwijl ze eigenlijk oervervelend zijn, chips van tafel af pakken etc). Ik kan er erg slecht tegen, maar husband voelde zich net zo ongelukkig. Bwech, stomme somme stomme stomme stomme stomme KL*** ouders , stomme k** kinderen, stomme K**-opa's en oma's, stomme kl*** ooms en tantes, vrienden en vriendinnen, stomme K** zwangere vriendinnen die over hun stomme K** buiken zitten te wrijven omdat ze zo zielig zijn en te vertellen dat wel 5 van haar beste vriendinnen tegelijk zwanger zijn en bijna tegelijk zijn uitgerekend, stomme klote vriendin die ze kent van zwangerschaps gym. Stomme stomme stomme stomme k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** k** zooi