Hier een avonddienst en even aan de huishouding gewerkt. Beterschap voor de bijholte ellende. Woensdag hang ik hier de hele dag weer lekker rond. Dan kletsen we echt helemaal bij hoor.
Word helemaal gek nu zaterdagavond laatste utrogestan bolletjes gebruikt en nu nog niet ongesteld hoe lang kan het duren.... Wil gewoon beginnen met nieuwe poging ik haat wachten!Inmiddels meer dan 3 weken na IUI. Hoe gaat het met iedereen? Maartje is het wachten vol te houden? En marjah hoe is het bij jou?
ehhhhh Quinty: testje???? en Lin heb je een lekker dagje gehad? en nu morgen de hele dag vrij hmmmm Helaas ben ik morgen gewoon weer "te werk", donderdag ben ik weer vrij Maartje: jaaaaaaah hoeistie? nog maar een paar dagen tot een verlossend antwoord. SUPERRRRRTOPPERRRRRR Wanneer is Sikki eigenlijk weer terug? WannaB en Lente: joehoe????!!!!
Marjah: testje had ik zondag al gedaan die bleef spierwit!! vandaag gesproken met ziekenhuis en als het er vrijdag nog niet is dan moet ik langskomen. Begin nu we heel erg buikpijn te krijgen dus denk dat het morgen wel doorbreekt en kan ik met femara beginnen.Ga nu even naar een vriendinnetje. fijne avond allemaal!Marjah donderdag even msnen? XXX
hmmm... dat was ook zo vreemd dat je nog niet ongi bent geworden. OP naar poging zoveel ;s @hier: 19 nov gesprek en FM in DD.
Marjah!!! Super dat je nu concreten afspraken met DD hebt staan. Goeso!! Hoe gaat het verder met je?? Quinty, is je ongi al in aantocht? Lin!! Waar ben je?? Je zou vandaag de hele dag hier rondhangen?? Meiden, totdat de test het tegendeel zegt zeg ik: vandaag 3 week en 5 dagen zwanger Brrrrrrrr ik ben zo zenuwachtig voor de test!!! Ik denk zaterdag te gaan testen, maar straks blijk ik dan niet zwanger te zijn... bRRRRR
Gek word ik ervan nog steeds niet ongi...ook maar weer test gedaan had het kunnen weten zonde van het geld spierwit bleef die weer.nu aan het werk. Xxx
Zwaait met armen.......Hier ben ik, klopt ben er ook wel maar stiekum niet. Ben aan het naaien . Spannend hoor Maartje. Voel je niets of stiekum toch?? Vreemd en balen Quinty, O ja even over mijzelf. Ben mama van een dochterje van 3. Sinds 17-09 getrouwd. Werk op een revalidatie afdeling voor 24 uur per week. Ruim 2 jaar pil vrij. 2 x zwanger geweest waarvan 1 x hele vroege MK met 5,5 . En afgelopen januari een MA bij bijna 16 weken zwangerschap waarbij ons kindje gestopt is met groeien toen ik 14 weken zwanger was. Enne mijn pincode is ...................
sorry meiden dat ik jullie heb verwaarloosd! En lief dat je toch elders hebt gelezen hoe het gaat Marjah! ik post hier ook niet te vaak omdat ik me kan voorstellen dat het moeilijk kan zijn als er weer een zwangere tuthola langs komt Hier dus nog op en top zenuwen, omdat ik telkens bloedverlies heb. Vandaag dus ook weer krampen en bloed en op de wc ineens een bruin 8 mm boonvormig fliebertje, waar ik me de pleures van schrok. Kan er geen vorm aan ontdekken, dus zal wel niks zijn, maar de schrik zit er wel weer in. Volgende week mag ik voor een nieuwe echo. Maartje; ik duim voor je!!! Lin: wat heftig om met ruim 15 weken erachter te komen dat je kindje niet meer leeft! ik heb met 13 weken een MA gehad, dat vond ik al verschrikkelijk, maar na het eerste trimester verwacht je zoiets gewoon niet! had ik nou eerder gelezen dat bij jou geen AMH was bepaald? Bij mij namelijk in eerste instantie ook niet, maar later wel n.a.v. mijn hoge FSH. Achteraf blijk ik dus een normaal AMH te hebben en ovuleer ik nog wel. Wel heb ik erg lage oestrogeenspiegels en bouw ik daardoor nauwelijks endometrium op. De gyn dacht dat het mogelijk een mutatie in de FSH receptor kon zijn, ook niet ideaal, maar toch beter dan verouderde eierstokken. Misschien toch eens naar vragen?
MIjn gyn vind het niet nodig om dit te bepalen omdat ik ook nog een eisprong heb en ik reageer op hormonen zoals Femara en puregon. Vandaar dat hij ook zo snel mogelijk wil beginnen. Kan me voorstellen dat je iedere keer schrikt met bloedverlies en krampen wanna. Duim voor je dat je een goede echo hebt. Klopt is ook erg heftig geweest en soms nog steeds hoor. Maandag heb ik wat rommels opgeruimd en kwam de test van MvM tegen die ik vorig jaar heb gedaan. Dat geeft tranen.
Jemig wat een verhalen hier... WannaB: wat vervelend dat je zo in spanning moet zitten Quinty: ben je al ongi? Lin: knuffel
Maartje; hoe istie? 3 weken en 6 dagen... ben je al ongi of mag je "lekker" wachten tot zaterdag voor een testje. Ik hoop het laatste
Nog niet ongi heb dit nognooit gehad vind het heel vervelend.morgen na ziekenhuis dus ben benieuwd of ze weten waar het aan ligt.misschien toch de overgang?lijkt me raar in een behandeling.hoe gaat het met jou marjah?jij gaat 19 nov naar dd las ik is dat dan voor een telling of heb je dan ook al weer hormonen gebruikt?vanmiddag tijd voor msn?
Zit nu aan de Progynova/Utrogestan en de 19e is een uitgangsecho (eiblaastelling). Wie weet... We zitten nu op een 8 sporen beleid ofzo, maar ik maak me eigenlijk gewoon meer zorgen om het bedrijf van manlief. MMM-sores 1) IVF 5 2) uitstel van IVF5 3) ECD 4) start VIA 5) pleegzorg (weekendopvang?) het is een 5 sporen beleid dus.... Bedrijf-sores: 1) manlief moet een plan opstellen 2) manlief is bang om een plan op te stellen 3) manlief ziet 38000 beren 4) manlief maakt van alle 46000 muggen een enorme olifant 5) manlief durft geen keuzes te maken 6) manlief durft niet rood te staan 7) manlief heeft het te druk met eigen werk 8) manlief heeft meer moeite met mmm dan marjah etc...
Quinty, ik ga ff uitloggen, maar je weet me te vinden he? als je straks zin hebt om te teuten Jahaaaaaa!! ik ga aan het werk op mijn vrije dag. Lekker functioneringsgesprekken voorbereiden joepie!!!! Okee , ik ga de uren wel schrijven hoor
Kijk wel even of je vanmiddag online bent.ben rond drie uur thuis nu nog in de winkel aan het werk. Xxx
Uber S. moet volgende week volgens mij weer tanken en zn hypotheek betalen, want de rekeningen zijn weer de deur uit
Ben net ongesteld geworden! eindelijk! Vraagje begonnen jullie met femara vanaf moment dat je helderrood bloed hebt? Marjah heb je nog niet gezien op msn....druk aan het werk?