Ik lees net dat jij ter ondersteuning nog visolie, vitamine B supplement en vitamine D gebruikt , doe je dit op advies van DD of ???
Haaallooooo meisjes Ich bin wieder da ZP lag er niet uit... neeheeeeee heul internet deed ut nie meer Ook bij de buurtjes was het scherm van internet op ziets van "ikke kan de pagina niet vinduh" Maarrrr hij doet ut weer Maartje update heb ik gehad , lang leve sms Quinty, rare eierstokken hebben we... ja klo** zooi, nu heb je nog geen zekerheid of je door mag/gaat. Hoeveel follies had je liggen? Zwangere beebs: hoe gaat ie? Lin: ... ehhhh hoe gaat ie? Gent toch? heb je al contact gehad? @hier: 2 verjaardagen en een hoop snaaierij verder ik merk dat ik me meer thuis voel bij de 50+ generatie... Tante J. had het over (heul zielig) dat de overgang ook zo naar was. Maar tante J.: ik ZIT in de overgang... Tante J: Heuh? heb je opvliegers? Marjah: Ja en ik slaap zo slecht Tante J: had ik oooooook Marjah: en ik ben vaak zo moe Tante J.: jaaaaah en dat begrijpen ze niet als ze niet in de overgang zitten Marjah: hehe... eindelijk weer eens iemand die me begrijpt... (behalve jullie) Ga slaaaaaapen. Moet morgen weer vroeg op want maartje gaat testje doen
Nou, ik dus vroeg op en zit hier al uren te wachten! Waar ben je Maartje? Marjah: ik zie het helemaal voor me, jij op verjaardag in de hoek met de dames met steunkousen babbelen over de overgang en welke kleurspoeling de beste grijsdekking geeft Fijn dat je internet het weer doet! Hier alles goed hoor. Dat wil zeggen, nog steeds elke dag klein beetje (oud) bloed. Gister dan ineens totaal niet misselijk, en dan slaan de zenuwen wel even toe (zeker omdat ik al eens een MA bij 12 weken heb gehad). Afijn, nog twee nachtjes slapen en dan weet ik meer. Fijne zondag allemaal!
hahaha ik zat ook al om 7.50 met mijn telefoon onder de dekens ... hahahaha en dat ging niet om de vibreer stand nee wachtend op sms/zp-nieuws (via wifi, ik heb geen internet abonnement, want dat vond ik toen niet nodig). MAAAAAAAAAARRRRRRRTJUUUUUUUUHHHHHH wo bist du? zenuwlappig/happydepeppie/chaggie? oeeeeeeeh spannund: knuf
Joeeeehoeeeeeee Dat is een vette dikke tweede streep!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zie nu ineens je banner dat je al op dik 31 weken zit! Wat is dat alweer snel gegaan! Gaat alles verder goed?
Hey GoingtoBmum Ja we hebben de 31 weken alweer gehad, eindstreep is in zicht, kan niet wachten Sinds 2 weken gestopt met werken, bloeddruk was te hoog. Nu aan de medicijnen en rustig aan. Baby doet het verder goed, we hebben extra groei echo's gehad en het is een actief mannetje.. Gyn wou een meting van de doorbloeding van de navelstreng doen alleen toen was hij er wel een beetje zat van. Gevolg: schoppen ter hoogte van de echokop, meting wou niet meer lukken en moeders had een beetje plaatsvervangende schaamte Maar jij hebt ook al een kloppend hartje gezien, geweldig!! Gaat het verder goed? Geen bloedverlies meer gehad?? Je bent nu toch nog spontaan zwanger geworden toch?? Mooi nieuws Nu Maartje ook nog zwanger dus Marjah, Linn en Quinty moeten ook snel volgen!!!!!!!!!!!! Fijn weekend allemaal. LIEFS
jahoeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Helemaal super, geweldig, machtig, prachtige, te gek , te wauw Maartje en Maartjeman. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Nu hopen dat iedereen snel mag volgen.