Moet je het wel zeggen met een gijns op je gezicht en denken (jawel, hebben jullie wel eens yoga gehad???) ergens boven je hoofd staat een zon, met daarachter een nog grotere zon...
Ook geen prettig verhaal voor jou, en dan een miskraam op 15,5 half week .... dat is wel echt vreselijk heftig, zo naar ..... jeetje meiden wat pittig allemaal hè .... Alvast bedankt voor jullie tips en ervaringen en ik laat vrijdag zeker weten hoe het bij het ZH is afgelopen! (heb er nu al slapeloze nachten van bbbrrrrr) liefs
Heel veel succes vrijdag. Ik heb het ook met een mega grijns op mijn gezicht gezegd Marjah. Ja ik heb wel ooit eens yoga gedaan.
Marjah: bij minimaal 4 follikels na het stimuleren ga ik weer voor ICSI. Heb vanorgen met uber S gesproken ik moet vrijdag weer voor echo naar Heerenveen en hem dan bellen en dan nieuw behandelplan. Hij vertelde dat dat die follikel op dag 1 er al zat ivm overgang dat mijn hormonen deze maand erg hoog waren dus inderdaad wat maartje zei de boel is even op hol geslagen!Ook nog gehad over donatie maar daar moet ik even een nieuwe afspraak voor maken. Dus Marjah als je vrijdag heen gaat zou ik als ik jou was daar zowiezo over gaan beginnen. Hij vertelde dat dat allemaal snel kan. Wij hebben besloten om dit in Maart te gaan doen. December en evt januari stimuleren en kijken of icsi nog mogelijk is zoniet dan daarna naar Spanje. Wanneer heb jij je eerste bijeenkomst voor adoptie ergens deze week toch? Maartje: al veel zwangerschapsklachten? las dat je HCG goed gestegen was super! Morgen ga ik lekker een dagje naar de sauna (hoop dat vriendinnetje niet afzegt! haha)veel zin in even lekker ontspannen. XXXX
Quinty: goed plan, ik zal het vrijdag vragen... als we hem niet al de oren van zijn hoofd/hemd van zijn lijf hebben gevraagd over de huidige behandeling Morgen is de eerste VIA, dus dat is spannend. Ik ben benieuwd wat we daar allemaal te horen krijgen. Volgens mij hebben we er allebei wel zin in. Veel plezier in de sauna * kijkt heul jaloers* jt: succes vrijdag , maak je nog geen zorgen, eerst alle metingen. Okee, makkelijker gezegd dan gedaan.... Lin: en werkt het??? ik lach al twee dagen en voel me goed
Raak ik hier in de stress omdat maartje geen banner meer heeft Dus heb ff zp doogespit, maar het gaat (uiteraard) goed
Sorry, wilde het hier niet inwrijven dus klikte ik hier op niet handtekening showen Maar om jou uit de stress te helpen:
He meiden, ik moet me helaas bij jullie aansluiten! Gisteren naar Dusseldorf geweest en mijn AMH is 0,27... compleet bagger dus Lin71, wij hebben elkaar wel eens "gesproken" in het puregon topic. Balen dat het bij jou ook niet gaat zoals het moet. Heb mijn med schema gekregen: dag 1t/m5 Femara, daarna 's ochtends en 's avonds 225 menopur (450 totaal). Officieel moet ik 450 spuiten, maar ik ga er een ampul meer bij prakken. Overstimulatie kan tenslotte niet Nu maar hopen dat er reactie komt op de meds...bij de 1e IVF in Nederland groeide er maar 1 eicel en is de poging afgebroken. Ik wilde niet wachten tot een nieuwe poging (zou pas in januari mogen...) vandaar dat we meteen naar Dusseldorf zijn gegaan.
Toe maar wel maartje, wees een voorbeeld voor ons allemaal. Grrrrr Wil ook naar Sauna. Hee Brigges ik vroeg me al een paar keer af hoe of het met jou zou gaan, en helaas jullie ook al een beroerde uitslag.
Hahaha brigges, hoezo we spelen zelf doktertje in dusseldorf . Zelf heb ik nog geen afwijkende dingen gedaan, maar als ik de meesten zo lees MAAAR!!!! AMH van 0.27 WOW, jij bent echt uber-POFfertje! *marja buigt (maar om de "verkeerde"/teleurstellende redenen)* Jemig, dat moet schrikken zijn geweest. Ik hoop dat je superstimulatieschema werkt! Had de arts in nederland al gezegd dat je mogelijk in de overgang was, of ben je op eigen houtje naar DD gegaan om van Uber S het trieste nieuws te vernemen? Wanneer mag je beginnen? Kus en een enorm vette knuffel DD-POWERRRRRRRRRR en POFfertjes UNITED!
Hoi, ik ben ff te moe om te reageren, maar we zijn beiden heel posi over de 1e VIA. Het lijkt een leuke groep en het is erg interessant. Mannetje was gisteren erg opstandig, maar vandaag was ie wat bijgetrokken, ook al zijn zijn angsten niet afgenomen. Hij had vandaag meer de "we zullen nog wel eens zien" stemming.
Een Uberpoffer! hahahaha... ben ik tenminste nog ergens goed in!! De eerste stimulatie in het ziekenhuis in NL ging al slecht. Die poging was in augustus..en we mochten het pas opnieuw proberen in januari... Dat vond ik al helemaal belachelijk. Zo lang wachten. Vandaar dus dat we naar Dusseldorf zijn gegaan en daar heb ik gisteren dus het nieuws gekregen... Voelde me meteen een oud lijk...kadaver... zucht. Maar goed, het is niet anders...we pakken wat we pakken kunnen en maar hopen dat het lukt he... en ja..dus ook zelf doktertje spelen LOL We hebben wel al een zoon, wat op zich al een wonder was dat hij er is gekomen volgens Dr. S. Op naar de tig eitjes maar he!
* ik heb de eierstokken van een 20 jarige* * ik heb de eierstokken van een 20 jarige* * ik heb de eierstokken van een 20 jarige* * ik heb de eierstokken van een 20 jarige* * ik heb de eierstokken van een 20 jarige* * ik heb de eierstokken van een 20 jarige* * ik heb de eierstokken van een 20 jarige* * ik heb de eierstokken van een 20 jarige*
Miss uberpoffer: dan zijn we allemaal oude lijkjes.... wordt dan wel een gerimpelde boel hier... Nee: nog strak in het velletje hoor. op een fronsrimpel na
Zeg uber poffer brigges, vertel eens wat over jezelf? regio leeftijd haarkleur woonstijl huisdieren werk pincode van je bankpas lievelingseten pincode van je creditcard bijbehorende kaartnummers en 3-cijferige code husband(s) kids
ff heel snel hoor, heb afgesproken met een vriendin. regio Noord Holland leeftijd bij jullie vergeleken al heeeel oud... 41 haarkleur donkerblond woonstijl landelijk huisdieren 2 chihuahua's en 1 kat en een half dood hamstertje werk management assistente pincode van je bankpas hahahahaha lievelingseten Sushi! pincode van je creditcard bijbehorende kaartnummers en 3-cijferige code ik ben dyslectisch LOL husband(s) ja... 1 ex en een huidige kids ja, 1 zoon van bijna 12. 1 vroeggeboorte met 22 weken, 1 vroeggeboorte met 32 weken, 1 miskraam met 10 weken en 1 miskraam met 4w2 Da's ff gauw mijn verhaal. Als ik te oud ben voor dit topic ban je me maar LOL
Tering.... ik lees even met verbazing je stukkie over kids... pfffff *marjah is stil* gebeurt niet vaak lesdictisch zijn is wel lastig.... Husband wil compie... Kussie 41.... hmmmm niet begin 30, maar je mag blijven
Welkom Brigges!wat een heftig verhaal zeg! Marjah:heel veel succes morgen in DD!laat je even weten hoe het is gegaan?ben niet heel actief deze week op zp beetje druk en elke avond wat! Maartje waar zit jij? Je wilt hier toch nog wel komen schrijven? Dikke knuffel!
Hi!! ja hoor, wil hier nog wel schrijven, maar ben ff sowieso niet zo actief Vandaag een dagje weggeweest en ben steeds behoorlijk moe. Helaas, welkom Brigges!!