Dank je wel Quinty. Echo morgen is om 10.35 uur!! Hoorde het 1 en het ander van Marjah per MSN, jammer.
Das ist schon lieb!! Haben sie die Spaniesch Deutsche frau gesprocken??? Sie konnen die frau sagen das ich swangert bin!
Hoi Meiden, Ik heb zojuist bloeduitslagen gekregen van de gyn.. Kunnen jullie me laten weten of deze akkoord zijn? FSH is 7.6 progesteron; 31 Bij de andere bloeduitslagen zijn geen afwijkingen gevonden, dus alles was ok. Nu vraag ik me dus af of bovenstaande uitslagen ok zijn.. Kunnen jullie me dit laten wetne? Alvast bedankt, Groetjjes, Linnieke
een FSh van 7,6 is prima hoor! Ik weet alleen dat een FSH in mijn geval niet zoveel zegt hij is de ene maand 6,8 maand later 8,4 en soms ook 12,9(dit is veel te hoog) Het kan per maand wisselen. Zeker wanneer je in de overgang komt. Het beste kom j eerachter hoe je reactie op de hormonen is en eventueel je AMH laten prikken. Amh zegt wat over eicelvoorraad. Niet elk ziekenhuis in nederland doet dat. Mijn arts zegt altijd dat een progesteron rond de 30 oke is! XXX
Het feest is hier begonnen hoor. De 19e gestart met de Femara en gisterochtend begonnen met de Menopur. Vrijdag de 26e de eerste FM en pfffff ik sch**t 7 kleuren voor die allereerste FM. Zul je net zien dat er niks groeit, of maar 1 ei...we hebben nou al zoveel tegenslagen gehad dat het erg moeilijk is om positief te blijven. (of is dit nu een menstruatie/menopur dipje) Lin71, hoe is het met jou? al nieuws uit Gent? Marjah, wat goed dat je een combi mag doen...ik reageerde heel goed op de puregon bij de IUI's. Had drie eiblaasjes bij belachelijk weinig eenheden (82,5) Wanneer gaat bij jou het feest weer beginnen?
Maartje bericht!! Joehoeeeee!!! *kloppende hartje alarm* Huil... Hartje klopt als een malle!! 120 slagen per minuut!!! Beebje zit op goede plek, volgens arts 80 procent kans dat het goed blijft gaan, 20 procent dat het misgaat... Ik ga Genieten!!! Zitten nu in stad taartje te eten, maar moest jullie ff op de hoogte brengen!!! We hebben zojuist bij de drogist een papa is the best speentje gekocht.... We hebben een echo foto mee en we hebben een filmpje van de hartslag gemaakt!!!
Hoi Meiden met eierstokken van 20 jarigen en jonger, Hier vandaag telefoon gehad van onze gyn, deze heeft bericht gehad van mijn zorgverzekering dat zij nog meer aanvullende informatie willen hebben. Hoe hebben jullie het geregelt met je zorgverzekering omdat jullie allemaal naar DD gaan. Welke zorgverzekering hebben jullie? Baal er wel van, pffffffffffff.
Wauuuwwww maartje wat hartstikke goed zeg! Gefeliciteerd meid! Nu maar volop genieten, je hebt er zo voor moeten vechten!! @Lin. Ik moet de aanvraag zelfs nog indienen.... Na zoveel tegenslag wou ik gewoon gaan beginnen of het nu wel of niet vergoed wordt. Wij zijn bij Stad Holland verzekerd, en a.s. vrijdag hoop ik de benodigde brief met kostenplaatje en behandelplan te hebben. Dat stuur ik door naar de verzekering en dan hoop ik dat ik voor vergoeding in aanmerking kom.
Jaaaaaaah Maartje gefeliciteerd!!! Nu genieten!!!!! Lin, ik zit bij Menzis in pakket 4 voor de dubbele buitenland vergoeding. Ik heb destijds het formulier voor buitenland vergoedingen ingevuld en daarbij een begeleidende brief geschreven. Volgens mij heb ik ook nog brieven van het ziekenhuis toegevoegd. Had toen vooraf toestemming voor de ICSI en het declareren naderhand was ook geen probleem.Succes!!
Heb net gebeld met mijn zorgverzekering want ik het papier wat er ingevuld moest worden door onze gyn en door mij ( moet invullen wanneer de eerste poging is die ik nog niet weet omdat wij afwachten wat de zorgverzekering doet en dit moets ik dan ondertekenen. ) Nu belt mijn zorgverzekering mij terug omdat het verhaal duidelijk is . En ook zij snappen niet waarom ik een aanvraagformulier moet invullen terwijl mijn gyn zelf de aanvraag bij CZ heeft gedaan. Kortom heb er koppijn van.
Kwam even checken hoe Maartjes echo was: geweldig nieuws! Nu goed blijven plakken hè!! Wanneer mag je weer? Ik mag morgen, nu 10 weken, begin er zowaar in te geloven
Heb Maartje al gefeli'd over de sms, maar ook bij deze: GEFELICITEERD!!!!! Hoe groot iestie? en loopt ie volgens schema???? oeeeeeehhh ben benieuwd Brigges: lekker hoor, je bent begonnen!!!! Je hebt gewoon straks een pracht aantal follikels! Wacht maar af. Maartje is nu zo met de posi-powerrrr bezig, dat het gewoon moet. WannaB: waaaaaaauuuuuuuw Joontje @hier: nog niet ongi....
Maartje:gefeliciteerd!wat fijn dit nieuws nu kun je echt genieten! Wanneer moet je weer heen? Marjah:dus je weet nog niet wanneer je nu naar DD moet.viel je wel dat het elk moment gaat komen?spannend allemaal weer. Ik volg volgende week zal morgen even bellen voor nieuwe medicatie schema. Brigges succes blijf erin geloven! Xxx