Solly Marjah! Heb vandaag sowieso weinig geinternet, mn RSI armpje speelt helaas weer op. Echt een ramp voor iemand als ik. Heb ik ook nog wel vakantie Lijkt je ongi al te komen? Quinty en Wannabemom, niet aankomende maandag, maar die week erop mag ik weer zwaaien naar de kleine mini me
ook al rsi-achtige klachten? hmmm hebben we nog meer gemeen Maaar eeehhhh mijn vraag was of ie goed op schema lag?
ohhh bij de weg ik ben nog steeds niet ongi, terwijl mijn darmpjes al een paar dagen aangeven dat het er aan komt heb ik dat; wil ik niet ongi worden, dan wordt ik het en wil ik ongi worden, wordt ik het niet.
Gemene (wegblijf) ongi!! Hoop dat je over pakweg 4 weken kunt zeggen dat we nog meer gemeen hebben... Dat we dan beiden zwangerrrrr zijn!! Gun het iedereen die het zo graag wil, maar jou wel heeeeeeeeeeeeeeel veeel boel!! Op schema: hartje klopte 120 slagen per minuut= mooi!! Maar qua grote kon de gyn er nog weinig van zeggen. Moest over 2 a 3 week terugkomen, maar die 3 vond ik te lang weg klinken dus over 2 weekjes weer een echo. De gyn gaat dan kijken of het formaat klopt enzo, maar best kans dat het dan nog te klein is om goed te beoordelen en dan moet ik een week later weer terug voor echo Mocht je het niet te pijnlijk vinden, in mn album staat een foto. Heb ook een filmpje op mail staan. Mocht je jezelf heel erg willen kwellen dan wil ik je die wel sturen, maar snap ook dat je dat liever niet doet. SMAK
Maartje: ikke zag tot mijn schrik dat ik je vriendje nog niet ben en ikke wil zo graag je echo zien!!? Hier vandaag termijnecho gehad. Was goed maar ben een hele week (!) vooruit gezet Kan volgens mij echt niet kloppen en moet dan ook onbevlekte ontvangenis zijn Maar goed, verloskundige hield voet bij stuk, dus heb er bonusweek bij gekregen, nu 11w2d!
Goeso van niet kwellen van hartje luisteren. Hoop dat je over 6 weken jouw beebs hartje kunnen vergelijken met die van mijn beebje!! SO!! Kwellen van foto loeren, lief, voor sichtig an jij!! Marjah, volgende week vrijdag weer vrij?? Misschien tijd en zin voor een etentje??? Wannabe, we zijn nu wel vriendjes!! Vreemd dat je een week vooruitgezet bent, maar dat komt vast omdat jij onbevlekt ontvangen bent Wij onbevlekte meiden maken de meest gekke dingen mee Kijk bijv. maar naar Klingel, ook al zo'n (ex)zwangere maagd
pffff volgende week vrijdag vrij??? dat is toch ff te ver vooruit plannen Ik weet niet eens of ik overmorgen of zaterdag naar DD mag. Als dat zo is, dan mag ik volgende week vrijdag misschien naar DD voor FM1. Dus wat afspreken gaat wat moeilijk. Verder werk ik me te pletter aangezien ik elke keer "even" weg moet naar DD of de VIA ofzo. WannaB wat gek??? nou ja een weekje kado is altijd fijn. Als ie te klein is, dan is het vervelender (dreigende MK). Dat betekent ook dat je een weekje eerder mama wordt
Rustig hier!wij gaan aankomende maand geen nieuwe poging starten hebben we besloten.ga genieten van de december maand!Jan 2011 nieuwe ronde! Hoe gaat het met iedereen?marjah al ongesteld inmiddels? Xxx
Hier gisteren groen licht gekregen van CZ. Ga in december beginnen met de pil en dan verdere schema die ik nog krijg en dan in febr punctie en tp. Gefeliciteerd WannaB, altijd prettig een week erbij. Marjah weet je ondertussen al meer? Maartje hoe voel je je?? Brigges hoest bij jou??
pffff neeeeeeeeeehhhhh ben nog niet ongi... heb scholtes intussen gemaild (en geen antwoord ontvangen)
zie ik gisteren wat in mijn broekkie.... ik denk joepie... zet het niet door. heb intussen wel al een afspraak voor maandag staan, want ik dacht dat het door zou gaan zetten. en uber S wilde nu weer dat ik op dag 3 zou komen als het van het weekend ging gebeuren. Wel moet ik op dag 1 starten met de Femara????!!! Owkeeee???? Nou ja we zien wel. Het is hier wel rustig hoor meiden! Lin het gaat nu echt beginnen!!!! Brigges, hoesistie? je hebt de eerste FM al gehad, toch Quinty: lekker feesten in december Maartje: en joe, hoe gaat ie WannaB en Joontje hoe voelen jullie je? JT of Linniekie wie had welke afspraak ook alweer? een van jullie had gisteren de uitslag van de testen... toch?
He schatje, Nog niet ongi?? je zou er bijna wat van denken, maar tis gewoon stom!! Ik doe de ongi dans voor joe!! Met mij gaat het goed, qua BIB (beeb in buik). Nog steeds niets van rood gezien dus heppie de peppie. Maar mn mn arm gaat het niet zo goed, heb behoorlijk last van mn RSI dus ik hier weinig te vinden. Kussie!!
jammer voor joe dat je arm zo slecht is. Stomme vraag, maar ik heb de afgelopen tijd mee gemaakt dat mijn RSI-achtige klachten erger werden door hormoonschommelingen (fijn als je in de overgang zit). Kan het zijn dat je swang-zijn dit verergert?
Heb daar zelf idd ook al aan gedacht, schijnt dat alles wat weker word in lijf van swang zijn... Dus idd wss daar door. Merk dat rust voor arm goed is dus heeeeeeel weinig gezellig online Maartman vroeg tijdens eten nog naar joe.
Maartman is wel lief Marjah is chaggie vanwege geen-ongi Marjah heeft vanavond visite, maar gaat nu eerst broekie loeren en dan daarna koffie zetten en dan opzitten en pootjes geven. Kus