Wel lief lachen en niet grommen tijdens pootje geven he!! En niet je visite en in het kruis snuffelen of aan de voeten likken he SMAK op joe en we moeten snel maar weer eens een dagje Skypen of nog beter.... uit eten gaan!! Ik ga zo ook pootjes geven en op verjaardag.... Snurkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
hijg hijg hijg (nee hoor ben geen hond... ik kom net van zolder) Goed... nog geen ongi enige bruin wat te zien is is gewoon de koffie in de koffiepot Anyway... uit eten Gaan er nog anderen mee?? Ik zit dus de eerste twee weken nog wat moeilijk (als de IVF door gaat), en dan is het bijna kerst. heb jij een idee? M
Oude hijgster!!! @t anderen mee: gezwelly, maar ook zonder anderen gezwelly!! Ik heb btw ook weinig vrije tijd tot aan kerst maar misschien weten we toch een eetdeeeeeeet te fixen. Over twee weken zit ik trouwens lastig ivm met kont op zon overgoten eiland te zitten... Iche gehe jetzt!! SCHMACKKK
tja, kont op zonnig eiland DAT GAAT VOOOOOOOOOOOOOR Nou ja, ik kom binnenkort niet in (joe noo)-city, dus ik kan niet ff langs komen. Volgend weekend zitten we misschien ook wel in DD, dus gaat misschien ook niet. hmmmm donderdag ook al niet vrij ivm DD op maandag voorstel graag!
Vrijdag 3 dec. 's avonds etentje??? Donderdag 9 dec. 's avonds etentje???? Vrijdag 10 dec. 's avonds etentje???? Zaterdag 11 dec. 's avonds etentje??? Vanaf 16 december niet 's avonds etentje tenzij je etentje komt doen op zon overgoten eiland???
zonovergoten eiland hmmmmmm zit ik te bibberen na een geweldige fietstocht pizzeria webpagina is niet te raadplegen (onderhoud), dus hoe moet ik nou kiezen welke pizza ik wil??? Nou ja... heb je enig idee waar te eten? de plaats met een H (en 4 andere letters kan) (zie kaart en de route planner naar mij toe) is een mogelijkheid, het is "maar" een half uur-3 kwartier. Anders de plaats met een H en heel veel andere letters (zie routeplanner) of anders de plaats waar ik woon??? geen idee of er iets vegetarisch er te krijgen is... vast wel hoe was je verjaardag (opzitten en pootjes geven?)
Tering typhus takke zooi! Had bedacht dat ik vandaag niet naar DD hoefde, want ik ben toch nog niet ongi... had ik vanochtend Irma aan de telefoon, moest ik toch nog met een noodgang naar DD . Dus zo was ik op mijn werk, zo kreeg een telefoonntje terug van I die S had gesproken, en kon ik hubbie bellen dat ie NU naar huis moest komen. Dus binnen 20 minuten waren we op weg (ontbost en wel). Nou ja... Kom ik daar vraagt S of ik op dag 1 kom??? NEEEEEEEEEHHHH ik ben die miep die maar niet ongi wordt... Vraagt ie "ohhhh zit de cyste er nog?" hahaha nou ik dacht het wel hoor!!! Oftewel een mooi zwart vlak aan de rechterkant. Maarrrrrrrrr links (tromgeroffel) zaten er wel (nog meer tromgeroffel) nul hele follikels. nul.... nul nakkes nada noppes none niks geen als in 0 stuks. Oftewel de cystepunctie ging niet door, want dat heeft toch geen zin als je niet door gaat. Stelt ie voor om aan de progynova (2 stuks) + utrogestan (2 stuks) te gaan , WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH Ja dahaaaaaaaaag echt niet! Niet weer 1) ik was chaggie, 2) ik had hartkloppingen, 3) slapen ho maar, 4) ik had een cyste!!! Oftewel gezellig aan de pil: 2 maanden lang . Lekker hoor, ik baal dus als een stekker. Ik had zo graag het IVF traject willen afsluiten (met of zonder beeb) zodat we fris het nieuwe jaar in konden gaan. Nu: NIET DUS! ik zet hier een 3 letterige afkorting neer, die ik gelijk maar weer verwijderd heb . Anyway, vakantie gaat zo ook naar de knoppen. Maar ik denk nu dat ik misschien wel een weekje langer kan pillen. 42 dagen of toch nog een paar dagen meer... moet kunnen. Nou ja jullie horen het nog wel. Duzzzzzz... hoest hier? Bij de weg, ik heb nu tijd zat: etentje het maakt geloof ik nu meer uit wanneer. Maar dan blijft de vraag... waar wil jij Maartje?
Hi schattepettatje, Jeetje, ben de hele dag aan het denken geweest over je sms. Echt wat een godsgruwelijkeklotekutzooi is het toch Ben er echt naar van, dus dan denk ik als ik me er al zo over voel, hoe zal jij je dan wel niet voelen Had echt gehoopt dat etentje wegens succesvolle punctie niet door zou gaan en niet omdat ik geen zin zou hebben in eten met superleukegezelligeMarjah, maar omdat jij dan zou liggen te genieten van punctie met de eicellen van een twintigjarige... Levensgrote MOK!! Heb ff moeten google MAPPEN en toen snapte ik de Htjes. Vind de Htjes wel een goed idee, maar de lalalaH ook wel een optie! Ben wel benieuwd naar jouw metropool!! Vrijdag 3 december staat nog open....
Wat een klotenzooi marjah! Begrijp ik het goed dat je nu twee maanden aan de pil moet?en wat zei S hoe dit nou kwam?begrijp het niet zo goed. Hoop dat je het over een tijdje van je af kunt zetten en ook probeert te genieten van de december maand.misschien maar samen kroeg in? Xxx
Marjah, wat een ongelofelijke k*tzooi en teleurstelling. Dus nu in 2011 verder.. Dat je niet ongesteld bent geworden is geen probleem en je gaat gelijk verder met de pil?? Hoop dan maar dat 2011 je alleen maar goeds (lees babys) gaat brengen. Liefs Joontje
We hebben het niet gehad over hoe en waarom... Maar ja ik moet nu 2 maanden an de pil. Dus tot begin januari zit ik gezellig niet aan kindjes te denken 8) Dus ja borrelen kan altijd , enorm veul borrelen, zo veel borrelen zodat we net doen of we zwanger zijn (barf).SO! Tot kerst heb ik ehhhh 1) etentje, 2) sinterklaas, 3) de VIA op woensdag, 4) schilderes op maandag (wat vandaag niet door ging vanwege de gladheid), 5) ehhhh niks Dussshhhhh kom maar op! Jammer dat je zo'n takke eind weg woont.
Wat ongelovelijk klote Marjah....Hoeveel kan een mens hebben he!!! Wij waren gisteren ook in DD (en als jij diegene bent die in de wachtruimte met iemand aan het praten was over een cyste (ik ving het woord cyste op en dacht al kut klinkt welbekend) dan weet ik wie je bent Afgelopen vrijdag hadden we de eerste FM en daar waren er een aantal kleintjes te zien en 2 wat grotere...ik was al helemaal in de gloria want zover was ik nog nooit gekomen. Gisteren weer een echo en rechts zit er nog steeds 1 en links 2 grotere en een paar kleintjes. Morgenochtend om 09:30 de punctie en om 09:00 uur moeten we er al zijn dus we gaan hier rond 5:00 - 5:30 rijden. voor de planning moesten we eerst ff langs Irma en daar ter plekke hebben we besloten dat we voor ICSI-PICSI gaan i.p.v. IVF. Als het geld kost dan maar goed Ook meteen gevraagd voor de neusspray voor naar de terugplaatsing dat zou ze gaan vragen aan Dr. S en onderweg in de auto kreeg ik het telefoontje dat ze het had doorgefaxt naar de apotheek. Onderweg kreeg ik de ingeving dat ik helemaal geen recept had gehad voor de mutsenbollen.... Eenmaal thuis als een bezetene naar de pc om nog ff gauw te mailen naar Irma voor een recept van de mutsenbollen. Gisteravond de pregnyl gezet en laat het dan maar gauw morgenochtend zijn. Hoop toch echt dat ze wel wat vinden en dat er een goeie bevruchting plaatsvind etc etc.. Hoop dat die eierstokken van mij iets moois gebrouwseld hebben...
Wat een enorme K*T zooi Marjah met de hoofdletter K. Dit is niet wat we willen ......... Gaat ook mee naar de kroeg , zetten het op een zuipen en voelen we ons de volgende dag zo beroerd alsof het lijkt dat we swang zijn oke.................. Brigges spannend allemaal , duim voor je. Laat je snel iets weten . Maartje hoe is het met jou????
Nu was mijn FSH 8,4 eigenlijk raar dat je dan al bijna niet meer reageerd op hormonen. Is al maanden onder de tien. Ach na ja doe deze maand toch geen behandeling dus maakt eigenlijk niks uit. XXX
Hahahah brigges... ik ben gespot! Waar zat jij? Ik stond te beppen met een stel waarbij het fout ging bij de innesteling . Ik had een skinny jeans aan met een zwart giletje en een ijsblauw shirt eronder. Ik ben lang en slungelig. Haar in een klem, maar dat zag er niet uit! het zat heul woest. Misschien had ik mijn vieze trui met capuchon aan, bedenk ik me nu? Maar eeeeehhhh zie mijn foto's (mocht je ze niet kunnen zien, dan moet je ff vriendjes met me worden). Zo jammer dat ik niet beter had opgelet . Had ik je ook ff kunnen bewonderen !!!! Had je trouwens door dat ik direct van de auto, hops naar de wc en hops bij uber S in zijn kamer werd toegelaten, zonder te wachten??? Sjorrie !!!!
Hahaha, ik zat achter het stel waar jij mee stond te praten Achter het scherm zeg maar... Heb niet eens gezien dat jij eerder het kamertje binnen werd geloodst, zat verdiept in mijn boek.... en half duf te zijn... wat is het daar toch altijd onmogelijk warm binnen... Wij gaan zo richting DD...richting punctie... gadverdamme wat spannend he... hoop zo dat er wat goeds uit die dieseltjes (eierstokken) van me komt... Tot later meiden!
gewoon verstoppertje voor mij doen??? grapjas . Vandaag VIA2... ben alweer moe dus hopelijk later verslag hiervan. verder is de oom van hubbie is overleden (vanochtend vroeg). oh ja ik heb nog een leuk filmpje van mezelf, hahahahaha zal m ff pb-en. als ik iemand vergeten ben, moet je me maar ff aan mijn mouw trekken