Gefeliciteerd!!!! Volgens de berekeningen ben ik 3 augustus uitgerekend! Het is allemaal zoooo spannend!!
Yessss...zwanger!!! We hadden nooit durven dromen, dat onze wens zo snel in vervulling zou gaan! We zijn heeeeeel dankbaar! Naar eigen berekening ben ik 4 augustus uitgeteld en nu dus 4 weken en 4 dagen zwanger. (29)-Zwanger!
Gefeliciteerd allemaal!! Ik ben uitegerekend 31 juli maar heb meestal langere cyclus van 31 dagen ong. Maar wel tof want ben zelf 2 augustus geboren en leeuw en mn kleine wondertje dus ook ben helemaal blij hiermee Wens iedereen eenfijne zwangerschap en lekker veel genieten van de tijd die gaat komen. Gr
Hoi allemaal, Na een voorzichtig 2e streepje afgelopen zondag, vanochtend een duidelijke 2e streep te zien. Dus ook ik mag zeggen: Zwanger. Volgens mijn berekening ben ik op 6 augustus uitgerekend. Dit is een heel apart gevoel, aangezien mijn moeder ook op deze datum was uitgerekend toen ze zwanger was van mij! Verder alles goed hierzo, met vlagen behoorlijk misselijk maar dat is de hele dag door. Ook wel last van gevoelige borsten en behoorlijk veel naar het toilet. De speldenprikjes zijn hiero ook goed herkenbaar. Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat lopen...
Van harte gefeliciteerd!!!!! Ook ik ben begin Augustus uitgerekend.... Echt spannend maar heb er veel zin in. Kom maar op met de misselijkheid en dikke buik Geniet er van.
Van harte gefeliciteerd allemaal!!! Ik heb even een overzichtje gemaakt wanneer iedereen (ongeveer) is uitgerekend. Ukoldaatje 23-07-2012 Sjorsjette 29-07-2012 Scooby26 31-07-2012 Mammied 01-08-2012 Anskev 01-08-2012 Annet1985 01-08-2012 November 02-08-2012 Niqi72 02-08-2012 Isa28 03-08-2012 Ukje 04-08-2012 Lauren84 04-08-2012
Pfff, ik vind het toch allemaal spannender dan verwacht. Ik ben normaal best een nuchter type... Ik ben benieuwd hoe het me lukt om dit voor me te houden, wil het voorlopig in ieder geval nog stilhouden. Sinds gisteren ben ik ook wel misselijk met vlagen. Ik merkte het al eerder aan mijn borsten, maar toen ik nog niet had getest, dacht ik dat ik me dat inbeeldde omdat je het natuurlijk zo graag wil. Afgelopen vrijdag mocht ik testen en had ik een supersuperlicht streepje. Zo licht, dat ik het niet heb gezien en dacht dat ik niet zwanger was. Heb er verder ook niet heel uitgebreid naar gekeken toen. Ik had de test al weggestopt. In het weekend had ik toch wel twijfels, op zondag pakte ik de oude test nog een keer en zag ik dat heeeele lichte streepje. Ik durfde er in ieder geval nog niet op te vertrouwen. Maandagmorgen dus nog maar eens getest en toen was de streep veel en veel duidelijker (niet zo donker als de controlestreep, maar zeker aanwezig). Een heel verhaal, maar ik moet het even van me afschrijven...
Hallo allemaal, Ook ik heb vanmorgen positief getest na zondag een test met een heel voorzichtig streepje! De verloskundige is al gebeld en meldde mij dat ik 4 weken en 3 dgn zwanger was. Dan kom ik uit op 3/4 augustus! Ik ben echt superblij met deze zwangerschap, want ik heb er zo lang op gewacht! Al bijna 5 jaar wil ik graag moeder worden, maar ja...zonder man begin je niet veel en ik wilde geen alleenstaande moeder worden. Uiteindelijk ben ik mijn man tegengekomen en afgelopen september zijn we getrouwd en hebben de pil de deur uit gedaan. En nu dus al zwanger! Helemaal goed. Ben heel benieuwd naar ieder zijn ervaringen!
Ik zocht jullie trouwens ook bij de clubjes. Misschien kan 1 iemand daar een nieuw topic openen: augustus 2012 moeders bijvoorbeeld en dan hier linken naar dat nieuwe topic? Of jullie moeten hier willen blijven schrijven?
Hoi Leontine, Ja dat klopt, er is al een topic geopend onder: - Bevallingslijst forum - 1-15 augustus 2012 mama's to be Misschien kunnen we daar verder kletsen met de andere augustusmama's.
Alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd!! Ik heb even een wijziging gedaan in het lijstje (ben op 1 augustus uitgerekend als het goed is). Ukoldaatje 23-07-2012 Sjorsjette 29-07-2012 Scooby26 31-07-2012 Mammied 01-08-2012 Anskev 01-08-2012 Annet1985 01-08-2012 Niqi79 01-08-2012 November 02-08-2012 Isa28 03-08-2012 Ukje 04-08-2012 Lauren84 04-08-2012 Ik ga zo eens even kijken of ik het andere topic kan vinden!
Hey!! Ja heb het andere topic ook gevonden, alleen het is al zo druk dat ik jullie er vast niet meer kan vinden! Niqi, ik ben ook eigenlijk 1 augustus uitgerekend, liefs November
Van harte gefelicteerd!!! Ook ik ben begin Augustus uitgerekend....echt spannend en leuk Geniet allemaal lekker van de zwangerschap...Ikzelf kan bijna niet wachten tot de misselijkheid begint en de rest hahaha, toch ff een extra bevestiging voor mij persoonlijk hoe raar dat ook kan klinken voor anderen...maar heb in september een vmk gehad met 5wk en 2 dg en toen voelde ik me totaal niet zwanger dus vandaar. Maar nogmaals feli en een voorspoedige zwangerschap allemaal
Ukoldaatje 23-07-2012 Sjorsjette 29-07-2012 Scooby26 31-07-2012 Mammied 01-08-2012 Anskev 01-08-2012 Annet1985 01-08-2012 Niqi79 01-08-2012 November 01-08-2012 Isa28 03-08-2012 Ukje 04-08-2012 Lauren84 04-08-2012 November op 1 augustus 2012 gezet
@ November: vind het ook prima om hier te blijven kletsen hoor . Hoe voel jij je nu? @ Mammied: gefeliciteerd! Heel herkenbaar wat schrijft. Ik wil ook graag kwaaltjes ter bevestiging. Heb vorige maand een miskraam gehad en had toen ook geen zwangerschapskwaaltjes. De testen bleven toen licht en dat is nu gelukkig niet het geval. Ik probeer van het positieve uit te gaan, maar ergens denk ik wel: laat de misselijkheid maar komen !
hoi, Ik ben ook 2 aug. uitgerekend, alleen komt dit echt als een totale verrassing. We waren niet bezig met kinderen maar toch ben ik er ernorm blij mee. Mijn partner nu ondertussen ook die was denk ik een paar dagen nodig om er aan te wennen.
@ Butterfly30: gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap! Hoe voel jij je? (heb je al typische zwangerschapskwaaltjes?)
@niqi79 thnxxx behalve extreem moe nog niet echt. Ik voel me wel schuldig tegenover mijn vriendin waarbij net tweede ivf mislukt is ze is al jaren bezig en nu moet ik haar vertellen dat ik het zomaar kado heb gekregen. Ik was nl aan de pil. Maar alle andere dames natuurlijk ook gefeliciteerd