begin beetje bang te worden...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door selina89, 21 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    hallo meiden,
    ik heb woensdag en gister 2 positieve testen gehad van cb digital zwanger/niet zwanger.
    nu vanochtend met kruitvat 2v5 geen streepje te zien hoe kan dit?
    morgen is mijn nod!

2. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    hmmmm dat is vreemd

had je veel gedronken voor de kv test?
    of al een keer geplast?

ik zou overmorgen nog eens testen.

3. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Ik zou ook gewoon over een paar dagen nog eens testen... Of even een CB digi doen.. Dan weet je het zeker! :)

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Het kan slecht nieuws zijn, maar ook de gevoeligheid van de test. Welke test van kruidvat heb je? De gewone test is bijvoorbeeld minder gevoelig dan CB. De 2 voor 5 is volgens mij vergelijkbaar, maar dat weet ik niet zeker.

5. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    heb de kruitvat test 2voor 5 gebruikt met gelijk de eerste ochtend urine niet heel veel maar wel genoeg voor het pipetje en heb daarvoor ook niet gedronken..
    morgen op mijn nod nog maar x testen of beter even wachten?
    ben bang dat het misgegaan is aangezien ik toch echt 2 positievr testen in handen had en dacht dat deze 2 testen toch wel vergelijkbaar waren.?

6. dphoek

dphoek Niet meer actief

Hoi,

Het zou inderdaad met de gevoeligheid van de testen te maken kunnen hebben. In de bijsluiter van de testen kun je zien vanaf welke hoeveelheid HCG gemeten wordt. Ik weet dat de predictor early bijvoorbeeld vanaf 12,5 (eenheid weet ik niet meer) meet en de k2v5 pas vanaf 25. Volgens mij zit CB rond de 15-20.
    Het zou ook kunnen dat je te vroeg getest hebt en dat er wel een zwangerschap is geweest, maar dat het alsnog mis is gegaan. Dat is echt het nadeel van vroeg testen...In de lf gaan zwangerschappen nog 1 op de 3x mis:(
    Maar: uitgaan van het positieve: probeer nog eens een gevoeligere test!!!

Succes!!!

Groetjes Patricia

7. hafida80

hafida80 Actief lid

17 okt 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wacht een paar dagen want het kan alle kanten op.

Succes meid!

8. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    dankje vanmiddag toch maar weer even cb halen en morgen ochtend nog maar is een testje wagen dan is mijn nod!
    dank je wel

9. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

19 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe voel je je? Herken je je maandelijkse menstruatie symptomen of juist niet?

10. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    nee helemaal niet af en toe wat kleine steekjes maar heb ik al de hele week normaal gesproken heb ik nu al wat bruin bloedverlies maar ook nog niet..!!
    vervelend dat afwachten zkr omdat ik die testen gehad heb!

11. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

19 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    he verwarrend allemaal, hopen dat de kv testen niet gevoelig genoeg zijn geweest, als je weer met de cb digital test en het is weer positief, dan kan het toch haast niet anders

p.s. waarom heb je na de positieve cb digital testen alsnog een kv test gedaan?

12. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    om toch de zekerheid te hebben omdat morgen me nod pas is en het is te proberen met een andere test maarja beter niet kunnen doen we wachten af!

13. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Volgens mij als het zou misgegaan zijn dan had je nog HCG in je urine dus had daar nog een positieve test uitgekomen.
    Ik zou stoppen met testen, vind het altijd een slecht idee om je daar op te fixeren want zwanger is zwanger en geen bloed geeft moed.
    Dus probeer wat te genieten! En proficiat!

14. Diet

Diet Actief lid

19 sep 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    Zal als ik jou was in vervolg niet meer voor je nod testen. Erg veel vruchtjes gaan op het laatste moment toch verloren en ben je alsnog niet zwanger. Dan is de tegenvaller alleen nog maar erger.

Hoop natuurlijk dat jij wel zwanger bent! En wens je veel succes morgen en hopelijk heb je toch nog goed bericht!

Diet

15. Walleke

Walleke Lid

17 sep 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop van harte dat je morgen weer een positieve test in handen hebt.

16. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Duim voor je en zolang er geen bloed is, lijkt mij dat je nog gewon zwanger bent. Succes met de volgende test morgen!

17. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    dank jullie wel probeer positief te blijven maar valt niet mee!hoop op een positieve test...en anders weet ik ook waar ik aan toe ben en gaan we weer volle hoop de volgende ronde in...

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hmmz, lastige situatie. KV 2 voor 5 euro zijn erg gevoelig. Met mijn vmk gaf deze test als enige een licht positieve test terwijl de bloedtest maar een HCG van 6 aangaf.
    Sorry, ik wil je niet ontmoedigen... maar ik vind het geen heel goed teken eerlijk gezegd :(
    Succes!

19. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

19 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    hopelijk heb je morgen een positief bericht

20. meidenmama76

meidenmama76 Niet meer actief

Wat vreemd dat de kruidvat 2v5 negatief was.. Ik vind het zelf ook niet erg positief klinken.. :( Ik hoop dat het toch de urine was die niet geconcentreerd genoeg is geweest.

Maar vandaag testen? Ik ben benieuwd. Ik duim iig heel hard voor je!

Deel Deze Pagina