begin beetje bang te worden...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door selina89, 21 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Heb het meerdere malen gehad, helaas liep het uit in een vmk.

2. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

19 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Selina, hoe is het nu, heb je al een nieuwe test kunnen doen?

3. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    hey tanjajes
    euhm heb een test gedaan van een ander merk en dacht een heel licht streepje te zien maarja nog geen tekenen van nod maar kan ook vanavond pas zijn dus kan nog alle kanten op helaas.
    we wachten af en anders op naar de volgende ronde met goede hoop!
    vraag me alleen af of het dan een vm is of dat ik 2 vals positieve testen in handen heb gehad?

4. dphoek

dphoek Niet meer actief

Pff, wat spannend! Ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is! Maar om je laatste vraag te beantwoorden: je spreekt officieel pas van een vmk als het (een aantal dagen) na je NOD misgaat en je positief getest hebt na je NOD.. Echt vals positief is het niet, maar te vroeg getest..

Sterkte deze spannende dag(en)!

5. meidenmama76

meidenmama76 Niet meer actief

De twee CB testen die je gedaan hebt zijn de zwanger-niet zwanger soort als ik het goed begrijp.

Welke test heb je vanochtend gedaan, de kruivat 2v5?

Mijn ervaring is dat de CB testen zonder wekenindicator best wat hcg nodig hebben om ZWANGER aan te geven, dus de andere testen zouden de dagen erna nog duidelijker moeten zijn, lijkt mij. :(

Het klinkt niet erg hoopvol, al hoop ik dat er een reden voor is en je gewoon wel zwanger bent natuurlijk. ;)

Ik duim door!

6. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    dank je wel!
    ik hoop het ook haat wachten haha..
    nee vanochtend geen kv 2v5 maar een huismerk van de drogist hier om de hoek!
    als ik vandaag geen menstruatie heb wacht ik even tot maandag en waag ik nog een testje van kruitvat.

7. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    Het is idd raar dat j etwee positieve testen hebt gehad van cb zwanger/niet zwanger e dat die van het kruidvat negatief is. Overigens testen voor je NOD, tj ais eigenlijk geen goed idee. Een gynocoloog zal het dan geen vmk noemen, er is dan nl. geen zwangerschap geweest. Ze noemen het dan enkel een chemische zwangerschap. Wel bevruchting maar geen geode innestelling, want je hebt voor je NOD getest en op/na je NOD was het al negatief. Is al fout gegaan bij inestelling dat gebeurt heel vaak. De volgende stap waar het fout kan gaan is geen hartactie, dan heb je een zeer vroege miskraam (5/6 weken) heb je al positief getest na NOD. Is er hatactie geweest dan is het een miskraam. Veelal is het meer een gevoelskewestie.
    Hopelijk voor jou was de hele lichte streep van de drogist een teken dat je wel zwanger bent, maar gewoon te vroeg getest. Al dacht ik dat die cb niet zo gevoelig was en kruidvat gevoeliger.... Kan me je dubbele gevoel dus wel voorstellen! Wie weet is die van het kruidvat wel niet goed geweest...
    Succes even een paar daagjes wachten en dan nog eens

8. Joy2

Joy2 Niet meer actief

denk niet dat je dit een vmk kan noemen, als je niet getest had voor je nod had je het namelijk ook niet geweten ;) dan was je "gewoon" ongi geworden zeg maar

ik zeg wacht het nog een paar dagen af dan komt er vanzelf duidelijkheid

9. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    nou meiden had gisteren me menstruatie moeten hebben maar niet gekomen begin toch een beetje te hopen dat cb goed aangaf:)
    morgen of overmorgen maar weer eentje wagen van cb...

10. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

19 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    kijk, dat is goed nieuws!
    je gaf ook aan dat een andere test die je had gedaan (na de 2 van cb en die van kv) heeeeel licht iets aangaf, dus ook dat is misschien een goed teken, erg spannend, ik duim voor je morgen!

11. RomyM

RomyM Actief lid

13 jul 2012
    217
    0
    0
    NULL
    Spannend!! Ik duim voor je.

12. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    de test kan ook vals positief zijn dat heb ik ook wel eens gehad....ik hoop voor jou dat je zwanger bent!!

13. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

19 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe ging dat bij jou dan Lady Flower?
    Ik heb wel vaker op het forum gezien dat de test "vals negatief" is, maar dat dan waarschijnlijk komt omdat er te vroeg is getest.
    Maar bedoel je met vals positief dan, dat er misschien ook te vroeg is getest of bedoel je dat je echt niet zwanger was/kon zijn en toch een positief resultaat was?

14. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    ja maar 2x vals positief zou toch haast niet kunnen?ondertussen nog steeds aan het wachten op me nod net wel veel slijm met rose bloed op wc papier zou me nod dan toch nog komen??of late innesteling?!

15. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

19 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje, spannend bij jou joh, ja, wel raar dat je dan tot 2 keer toe vals hebt getest, dat zou niet moeten kunnen lijkt me, nou hopelijk zet je ongi niet door

16. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    hoop het ook :)

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Vals positief kan niet. De test reageert op hcg en dat heb je alleen in je lichaam als je zwanger bent (of medicatie, maar dat is niet van toepassing hier). Je kunt wel een indrooglijntje hebben, maar het verschil is goed te zien. Het lijntje is grijzer en dunner dan een goede lijn.

Ik ben bang dat het vlak na de innesteling mis is gegaan. Heel vervelend voor je :( Succes.

18. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    maarja ondertussen ben ik nog steeds niet ongesteld als het mis was gegaan was ik nu toch wel gaan bloeden?ben ff helemaal in de war!

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Nee, dat hoeft helemaal niet hoor. Het bloeden is het afbreken van je baarmoederslijmvlies. HCG houdt je baarmoederslijmvlies in stand, en zorgt ervoor dat progesteron hoog blijft wat ook voor de instandhouding van het baarmoederslijmvlies zorgt. Daardoor komt de menstruatie dan wat later op gang.
    Ik testte op vrijdag positief, en toen moest ik ook ongesteld worden. De test was heel erg licht. Zondag testte ik ook heel erg licht. Maandag kreeg ik de bloeduitslag en toen was mijn HCG maar 6. Op donderdag had ik een nieuwe bloeduitslag en toen was mijn HCG 0. Uiteindelijk ben ik zondag pas begonnen met bloeden.
    En HCG 6 is echt ontzettend weinig...

20. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    oke nou hoop niet dat dit het geval is :(
    ik ga morgen ochtend nog voor me eigen gemoedsrust een test doen van cb die gaf ook 2x positief en dan weet ik ook gelijk waar ik aan toe ben..
    want kan ook zo zijn dat cb hem wel voor me nod pakte en kv niet toch?

Deel Deze Pagina