begin beetje bang te worden...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door selina89, 21 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

19 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    je kan in de bijsluiters van de test als het goed is wel lezen vanaf hoeveel hcg de test een positieve uitslag geeft.
    Dat geeft je van de verschillende testen misschien een idee...of je er 100% op kan vertrouwen weet ik niet, maar dan heb je misschien wel even een houvast tot morgen...

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Kv 2 voor 5 euro zijn echt heel erg gevoelig. Die gaf bij mij dus een positieve uitslag terwijl mijn HCG echt extreem laag was voor een zwangerschap van 4 weken.

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Sterkte meid, het is een slopende situatie. Ik ken je gevoel. Ik had dit dus bij onze laatste poging :( Vreselijk, ik werd echt verscheurd door emoties. Het is nu ruim 4 maanden geleden, en helaas mocht het niet zo zijn waardoor het nu een feit is dat ik nooit zwanger zal zijn.

Ik hoop op het beste, maar hou wel rekening met een slechte afloop.
    Maar hoe wreed het dan ook is, en natuurlijk heb je veel verdriet, je hebt wel duidelijkheid.

4. cinderella1978

cinderella1978 Actief lid

25 okt 2011
    359
    0
    0
    De testen die ik altijd gebruik zijn Sensitest Zwangerschapstest midstream en deze waren heel betrouwbaar en vele mensen zijn er erg tevreden over.
    Je kunt met deze testen 4 dagen voor je nod testen.
    Heb vorig jaar de laatste keer besteld en kreeg altijd een blaadje met een code erbij dat als je weer moet bestellen dat je korting krijgt.

Ik hoop dat het goed komt ;)

5. mientjuh2

mientjuh2 Actief lid

19 dec 2010
    282
    44
    28
    NULL
    Overal en nergens
    het kan wel degelijk dat kruidvat pas later pakt dat verschilt gewoon per persoon... hier testte sensitest al positief 2 dagen voor nod en kruidvat pas een goeie anderhalve week later pas en zie mijn banner.... Komt wel goed doe over een paar daagjes gewoon nog eens een test en pak gewoon dezelfde en kijk of het streepje wat je aan de binnenkant van de gesloopte test donkerder is geworden

6. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik 1 ding heb geleerd door de jaren heen is het wel dat die zwangerschapstesten af en toe rare dingen doen. Bij mij bijv deze keer teste ik met predictor early negatief en kruidvat 2 voor 5 euro positief. Terwijl die predictor veel gevoeliger zou moeten zijn. En met die kruidvat had ik ook nog ns s middags getest.

Zit niet veel anders op als nog wat geduld hebben. Nog wat testjes halen en morgen of overmorgen herkansing.........

7. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met de testen van Etos huismerk heb ik ook wel positieve ervaringen trouwens. En die uitslag is heel snel.

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Shahrazed, hier idem... predictor early negatief, kv 2 voor 5 euro positief.

Zorg in ieder geval dat je nu met dezelfde merken gaat testen. Dan kun je beter vergelijken.
    Maar HCG moet om de dag verdubbelen, dus morgen moet je toch echt wel een duidelijke streep hebben meid :(

9. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    nou nog geen test gedaan ik wacht het even af!
    morgen mssn naar de huisarts met urine.
    mssn toch te vroeg getest met die andere 2..
    heb 2x een cyclus gehad van 28 mssn nu toch langer?
    verklaart de 2 positieve testen niet maar zou het kunnen?

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik zou gewoon zelf morgenvroeg een test doen. De huisarts heeft ook gewoon een simpele urinetest.

11. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

19 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    maat verder nog niet ongi geworden toch?
    dus hopen maar...
    en heel goed hoor dat je vandaag nog niet getest hebt, word je denk ik toch nog onzeker van, morgen misschien maar testen of wellicht verderop in de week heb je meer zekerheid

12. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    ja precies en nee verder nog geen ongi gehad zondag 1 rose slijmige veeg maar verder helemaal niets nog!
    dus wachten wachten wachten...
    mssn zelf morgen maar weer testen!

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Als je morgen test dan heb je wel duidelijkheid hoor. Je test was namelijk woensdag al positief, dus er heeft toen hcg in je lijf gezeten. Aangezien hcg om de dag verdubbelt zou je morgen toch echt een knaltest moeten hebben indien je zwanger bent.

14. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    nou nog getest maar geeft foutmelding aan pfff!!
    ik ga nu gewoon wachten want maak mezelf helemaal gek zo haha vanaf zaterdag al elke dag 1x met vegen ietje rood op papiertje maar verder niet..
    het zet nog niet door iig even afwachten...

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Killing situatie!

16. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    nou echt he haha..
    ben liever dan wel gwn ongi dan weet je gwn waar je aan toe bent.haha
    maar jullie gaan voor een kindje uit negeria zie ik..
    dat is ook nog een heel traject of niet?

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja, zekerheid is fijner.
    Wij gaan inderdaad een kindje adopteren uit Nigeria. We hebben een heel medisch traject achter de rug en zijn inmiddels al 4 jaar bezig om een kindje te krijgen. Adopteren is inderdaad ook een heel traject. De verwachting is dat we over een jaar of 3 eindelijk papa en mama mogen worden. Het zouden ook 2 of 4 jaar kunnen worden, dus erg onzeker.
    Maar het stoppen met de medische molen geeft al veel rust.

18. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Dat geloof ik wel ja..
    Jeetje jou geduld word ook knap op de proef gesteld zeg!
    maar fijn dat er zulke wegen bestaan..

19. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Foutmelding?? Waarom koop je niet gewoon de 2 voor 5 euro test van de kruitvat? 2 uurtjes je plas ophouden en niet drinken dan heb je vanmiddag duidelijkheid! Trekpleister heeft ze ook. Succes in elk geval en ik hoop dat je zwanger bent.

Lf

20. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    ja die van cb gaven alletwee sochtends foutmelding dan komt er de test klaar te staan met een pijltje en een boekje die deden het dus niet en ga ik morgen middag omruilen.. dus verder nog niet getest maar wacht er even mee dat was ook de reactie van ha die ik gebelt heb!

Deel Deze Pagina