Pfoehhh, het is in m'n slaapkamer bijna 33 graden. Heb een traagschuim matras die alle warmte lekker vasthoudt en een waterdichte hoes om m'n matras! Alle ramen en deuren op de hele verdieping staan tegen elkaar open, ventilator erbij, maar het is buiten windstil, dus schiet allemaal niet op, is zo bloedheet! Afgelopen nacht al niet geslapen, omdat ik wegdreef uit m'n bed, bah! Ben vast niet de enige die er nu last van heeft, dus is er misschien iemand die tips heeft om de kamer koeler te krijgen?
Hier ook super super warm. Ramen staan nu tegen elkaar open en ga zo naar bed dus hoop dat het dan al beter is. Mss even lekker koud douchen voor het naar bed gaan? Zou het anders ook niet weten...succes!!
Heb nu een handdoek vochtig gemaakt, over me heen gelegd en de ventilator er op.. Héérlijk, scheelt een berg!
Het is vreselijk helaas. Overdag kan ik het nog wel aan, met niets doen en alles gesloten houden. Oke, nog steeds niet mijn ding en van mij mag het zo gaan vriezen maar toch. Maar die nachten.... Helaas ook geen tips. Een lekker windje zou goed doen... Hopen dat het nu weer wat kouder gaat worden (in elk geval 's nachts!)
Hier ook vannacht klote geslapen! Ramen tegen elkaar open hielp niks want er was niet eens een briesje,verschrikkelijk! Ik hoop vannacht beter te slapen.
vreselijk he, hier ook de ramen open en een plafondventilator. Dan is er in ieder geval een briesje, ook al is die lauw. Nu vanmorgen gelijk alles boven open gegooid, scheelt nu al 10 graden met vanacht
Nou dames, ik ben een aantal keren wakker geweest om m'n handdoek te verplaatsen als ik ging draaien, maar heb het koel gehad terwijl het ruim 30 graden bleef! Door de ventilator die op de handdoek stond, warmde de handdoek niet.zo op. Heb hem vannacht 1 keer opnieuw nat.moeten maken, maar.moest toch naar de wc! Echt een hele goeie tip, raad het jullie allemaal aan als het vannacht weer warm is!
een lege cola fles vullen met water en in je vriezer leggen. Die zet je voor je ventilator als je gaat slapen en dan krijg je de koele lucht van het bevroren water mee met de wind. Zelf heb ik ook een ontzettend heet huis (maisonnette woning en we slapen in de nok van het dak) en ik heb echt een airco aan moeten schaffen. Ik kan al slecht tegen de hitte in normale toestand en nu zo hoog zwanger kon ik er echt niet tegen!! ik moet zeggen dat t echt een verademing is!