even een vraag over de keine vlak voor dat je weeen begonnen zijn, was de kleine niet te voelen of was de kleine juist druk en bewegelijk? ben heeeeeel benieuwd.
Die kleine van mij was erg rustig, vandaar dat ik voor een hartfilmpje en echo naar het ziekenhuis mocht. Moest daarna weer naar huis, maar het is die zelfde avond wel begonnen
o oke het kan dus allebei! dacht altijd dat de kleine super rustig was dan. maar nee hahaha.ik heb namelijk een heel ddruk spookie in mijn buik vandaar.
Hier ook, ik dacht nog dat het wel even zou gaan duren. Las steeds dat je baby dan erg rustig is maar nee hoor! Zat lekker te keten. Tot de weeen echt begonnen, toen was ze geloof ik wel rustiger (had niet echt meer aandacht om erop te letten toen )
Allebei de keren was het kindje erg rustig. Maar goed bij de eerste werd ik wakker van de weeen dus in hoevere hij toen rustig was net voor het begin weet ik niet. En nr 2 was die ochtend lekker rustig...om 9 uur smorgens bij de vk geweest en zelfs daar was hij wel rustig ondanks t knijpen van de vk (om te kijken hoe groot hij was) En n uur naderhand was ik begonnen. Ik trooste me dus elke keer dat ik vreemde kramp/wee achtige dingen had van ach de baby beweegt dus t zal wel niks zijn verder....maar dat hoeft dus niet lees ik nu Naja over bijna 2 weken mag t...zo lang zal ze nog wel blijven zitten hier denk ik....als ze nou onderhand maar eens draaide....
Bij mij voelde ik Stan de hele dag al niet bewegen en wilde net de vk gaan bellen. Toen verloor ik de slijmprop en 4 uurtjes later was ie er!
Zo dan... lekker snel. Was je zeker stiekem wel bezig maar zonder het te voelen. Vandaar dus dat je baby zich lekker stil hield
Ze was lekker aan het bewegen, zelfs tussen de weeen door! Tot op het laatste moment kon ze nog goed schoppen Vk vond het wel apart...
hier ook een superactief kindje, zelfs tijdens de persweeen werd er nog geschopt... -was niet zo prettig overigens!- alleen het laatste stukje was net even te veel voor haar, dus heel bizar kwam ze helemaal stilletjes ter wereld en moest eventjes beademd worden etc. Ze had echt eventjes kort opstart problemen, waarvoor ze dus de couveuse nog even in moest. En dat dus terwijl ze dus verder zo aan het schoppen was geweest...!