Wat denken jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daan04, 26 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik heb een vraag.
    Ik zou volgens de normale cyclus afgelopen maandag ongesteld moeten worden. Maar dat is dus nog steeds niet gebeurd. Ik weet dat mijn vorige keer heel erg lang was. Maar ik dacht dat het nu dan wel regelmatiger werd.
    Wat zouden jullie doen? Ik zit erover te denken om morgen nog een test te doen...
    En als hij negatief uitpakt naar de dokter te gaan voglende week. Ik word een beetje gek van die onzekerheid!
    Wat zouden jullie doen en wie heeft dit ook zo gehad?!

Liefs

2. Skye

Skye Niet meer actief

Ik zou gewoon een test doen. En is die neg, dan gewoon afwachten en volgende week weer een test doen. Dan eens naar de ha gaan, als die weer neg is

3. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ja, is wel verstandig he. Maar dan duurt het allemaal nog zo lang ;). Is moeilijk om te wachten. Ik ben dan bang dat er misschien iets mis is met mijn lichaam. Ik bedoel ik ben nu al bijna een jaar van de pil af... Dan moet mijn lichaam nu toch wel weer op orde zijn?

4. Stippel

Stippel Actief lid

23 aug 2009
    347
    1
    18
    Ik zou ook nog een keer een test doen, je weet maar nooit!
    Het is niet gezegd, dat je na de eerste cyclus meteen een kortere/regelmatigere cyclus hebt.
    Kijk maar naar mijn onderschrift; eerste was 40 dagen en de tweede 71.

Succes!!!

5. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Als je na het gebruik van de pil heel lang niet ongi wordt dan kun je contact opnemen met de HA hoor. Mijn schoonzusje was na 9mnd gestopt te zijn met de pil nog niet ongi geworden en zij is toen doorgestuurd naar een gyn. Met als gevolg dat het 1x opgewekt werd en daarna was ze zwanger!

6. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Bedankt voor de reacties!
    Ik ga morgen een testje wagen en als die negatief is, dan ga ik maandag bellen met gyn!

Liefs!

7. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik snap er niks van, weer negatief. Dus maandag maar even bellen met de gyn... :(

8. Stippel

Stippel Actief lid

23 aug 2009
    347
    1
    18
    Ow, balen Daan. :(
    Kan het misschien zijn, dat je te vroeg hebt getest? Op welke dag van de cyclus zit je nu?
    Ik hoop voor je dat je menstruatie snel komt (maar nog beter een positieve test natuurlijk!).

Succes!

Deel Deze Pagina