Hoe voelt een eisprong? *nieuwsgierig*

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mammaaa, 6 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Weer een topic uit nieuwsgierigheid!

Ik lees regelmatig hier dingen zoals
    Ik voelde mijn eisprong.

Nou heb ik het geloof ik nog nooit gevoeld maar hoe en wat voel je dan voor de mensen die het wel voelen.. ;)

2. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Ik voel hem niet altijd, maar vaak wel en er is dan ook met een echo bevestigd dat er een eitje zat. Ik voel dan aan één van mijn eierstokken (waar het eitje dan zit) een soort knellende zeurende pijn.. echt alsof er iets op knappen staat ;)

3. Haakmama

Haakmama Lid

12 sep 2017
    17
    6
    3
    Vrouw
    Ik voel het als een zeurderige pijn met af en toe steken aan de zijkant van mijn onderbuik. Houdt meestal een paar uur aan en zakt dan weg.

4. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Ik voelde voor mijn eerste zwangerschap nooit iets.
    Toen we voor de tweede gingen voelde ik de ene keer een aantal dagen behoorlijk buikpijn, en de andere keer niks

5. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Precies dit! Het zeurderige gevoel (alsof mijn buik opzwelt en er vanbinnen iets op knappen staat) houdt meestal een paar uur tot een dagdeel aan, en als het wegebt is ook mijn eisprong geweest. Dit is bevestigd door middel van echo’s en bloedonderzoeken in het ziekenhuis. Ik voel mijn eisprong elke maand, behalve de ronde na mijn miskraam en de ronde na mijn HSG, omdat dat (achteraf bezien) zwakke eisprongen waren.

6. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Ik voel het niet lichamelijk, maar merk het wel aan mijn stemming en libido, enz! :)
    Ben soms een paar dagen van tevoren een beetje zenuwachtig, of gespannen.

Deel Deze Pagina