Vorige maand heb ik pregnyl gehad en de 1ste IUI. Ik had na 4 dagen een witte test in handen. Paar dagen later kreeg ik toch weer een streepje. Helaas werd ik ongesteld. Heb erg gevloeid en nog tijden de menstruatie een test gedaan. Toch bleek ik niet zwanger. Nu heb ik deze maand een ander middel gebruikt wat hetzelfde effect heeft als pregnyl. Pregnyl is schaars dus moeilijk leverbaar daarom een ander medicijn. En nu na 3 dagen een vaag rose streepje van de medicijnen. En nu 5 dagen na een witte test. Zo snel kan het toch nooit uit je lichaam zijn lijkt mij? Snap er echt helemaal niks van. Iemand hier ervaring mee? Heb dus puur getest om te kijken wanneer het uit je lichaam is. Zegt natuurlijk nog niks over wel of niet zwanger zijn dan moet ik nog even 9 a 10 dagen wachten. Alvast bedankt
Ligt ook aan de hoeveelheid die je hebt gebruikt. Bij mij was pregnyl 10.000 na 7 dagen niet meer te meten met zwangerschapstest.
Brevactid 5000 I.E. dit heb ik gebruikt in plaats van pregnyl. Was dus 5000 normaal staat er 10 dagen voor voordat het uit je lichaam is. Soms kan het dus wel sneller gaan begrijp ik. ja vorige maand was het precies zo.