Ik kan het nog steeds niet geloven!!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by mobius, Aug 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mobius

mobius Fanatiek lid

Apr 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Geel, België
    Bij mijn voorstelling heb ik het al kort uitgelegd dus ga het hier heeeel kort houden ;)
    Met mijn ex heb ik 3x de hele IVF mallemolen doorgaan. Maar door zijn slechte zaad was het haast onmogelijk om zwanger te worden.
    Nu ben ik al ruim een jaartje bij men nieuwe vriend en aangezien mijn leeftijd (35) vonden we het wel tijd om het te proberen.
    Dus ik stopte eind juni met de pil omdat ik wist dat het toch nog wel een paar maandjes zou duren voor het lukte. En ik wilde zo graag voor men 36e een kindje.
    De 1e juli kreeg ik men laatste ongesteldheid. Maar ineens was ik 5 dagen overtijd terwijl ik normaal gezien mijn klok kan gelijk zetten op mijn cyclus, zelfs als ik stop met de pil.

Nu, ik moest eigenlijk de 19e augustus een biopsie ondergaan van mijn baarmoederhals. Ik vertelde de gyn dat ik het raar vond dat mijn ongesteldheid uitbleef. Maar hij zei dat het haast onmogelijk was dat ik nu al zwanger zou zijn. Hij raadde me wel aan om een paar dagen voor de biopsie een test te doen.

Ondertussen voelde ik echt serieuze voortekenen dus ik deed maandag 2 augustus een test...
    Nog nooit heb ik een zwangerschapstest zo snel naar + zien gaan!!! Dit kon niet!! Echt??? Na zoveel jaren dromen van een eigen beebje?? Ging ik echt mama worden??
    Ik heb zeker een half uur met die test door het huis gehold.

De dag erna ben ik meteen naar de huisarts gegaan voor een bloedtest en toen ik om de uitslag belde zei hij: "Ik ga je proficiat wensen want je bent overduidelijk zwanger!!"

Ik ben zoooo dolgelukkig! Maar aan de andere kant ook super bang. Ik ben nog nooit zwanger geweest. Hoe moet ik me voelen? Is het wel normaal hoe ik me voel? Het kan nog steeds misgaan. Gaat het ook mis gaan?
    Dit is een mirakel die te mooi is om waar te zijn. Meteen zwanger na de pil!

Ach, het besef zal nog wel komen ;) Ik kijk alvast uit naar de eerste echo. Eerste afspraak bij de gyn is 17 augustus

Duimen jullie voor me mee? :)

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wauw, van harte met jullie wonder! En alle as mama's zijn bang voor een miskraam maar je moet maar denken dat 90% goed gaat!

3. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Gefeliciteerd.

4. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Gefeliciteerd Mobius!
    Geniet van je zwangerschap.

5. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Gefeliciteerd! :D Natuurlijk ben je bang dat het nog fout kan gaan, maar probeer daar niet te veel bij stil te staan en vooral te genieten!

6. dietje

dietje Actief lid

Jun 9, 2010
    227
    0
    0
    gefeliciteerd :D

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Gefeliciteerd!! en hopelijk kan je de angst wat achter je laten en in plaats daarvan heerlijk gaan genieten! :)

8. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

Feb 10, 2010
    2,232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Ten eerste, van harte gefeliciteerd! Wat super dat het nu zo snel gelukt is meis!
    Ten tweede, ik denk dat iedereen in het begin onzeker en bang is! Maak je niet te druk, komt allemaal goed!!

9. Maris22

Maris22 VIP lid

Aug 7, 2007
    5,402
    2
    38
    Female
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Gefeliciteerd!! Probeer ervan te genieten en niet te veel na te denken over dat het fout kan gaan! Succes!

10. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D

11. co1984

co1984 Actief lid

Nov 17, 2009