Begin februari 2012 gestopt met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door niennac, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niennac

niennac Actief lid

23 feb 2012
    127
    0
    0
    thuiszorg
    Meppel
    Wie doet mee?!
    5 februari ongesteld geworden, dus onderweg voor de volgende ongesteldheid.
    Natuurlijk nou al allerlei klachten, "ontpillingssymptomen", maar toch hoop je stiekem, Zou ik nou toch al zwanger zijn??:p
    Het vreemdste was het dromerige gevoel wat ik vandaag had. Heel vreemd. Beetje zweverig, net of ik in trance was.
    Ik ben benieuwd naar de gezellige, of minder gezellige verhalen, gevoelens van andere vrouwen.

2. mamaworden

mamaworden Actief lid

11 feb 2012
    122
    0
    16
    apeldoorn
    hoi nienac

ik doe met je mee haha.
    zelf heb ik 30 jan mijn ontrekkingsbloed gehad en ben ik aan het wachten tot ik ongesteld (of zwanger) wordt.

ik zag staan dat jij 5 feb ongesteld bent geworden sinds wanneer ben jij gestopt met de pil?

3. niennac

niennac Actief lid

23 feb 2012
    127
    0
    0
    thuiszorg
    Meppel
    Hoi mamaworden,

Ik bedoel eigenlijk dat ik mijn ontrekkingsbloeding gehad heb op 5 februari. Als ik gelijk een regelmatige cyclus van 28 dagen heb zou ik 4 maart ongesteld moeten worden. Ik ben benieuwd. Heb wel heel wat last van de ontpilling. Heb jij dat ook?

4. mamaworden

mamaworden Actief lid

11 feb 2012
    122
    0
    16
    apeldoorn
    Ik voel me erg vrolijk de afgelopen 4 weken, maar misschien komt dit meer omdat ik blij ben dat we echt voor een babytje gaan en heeft dit helemaal niks te maken met ontpillen.

ook ben ik erg afwezig en een beetje vergeetachtig haha
    verder een vreemd gevoel in me buik en heb ik s avonds geen zin in eten (wel in lekkere dingen)

en dit na 12 jaar de pil geslikt te hebben.
    nu maar hopen dat ik snel ongesteld word, ben daar wel erg zenuwachtig voor hoor.

5. mamaworden

mamaworden Actief lid

11 feb 2012
    122
    0
    16
    apeldoorn
    o en niet te vergeten ik droom elke nacht.

6. niennac

niennac Actief lid

23 feb 2012
    127
    0
    0
    thuiszorg
    Meppel
    Ja dat ben ik inderdaad ook. Hoe erg zou het worden. Ik ben vroeger met de pil begonnen, 14 jaar geleden, omdat ik zo'n vreselijke pijn altijd had. Hopen dat ik dat niet weer krijg. Ik ben ook vrolijker, en af en toe heel dromerig. Beetje vreemd gevoel. Ik heb last van mijn buik en onderrug, moe, zware benen, gevoelige tepels. Af en toe ineens hoofdpijn. Tja, het zal er allemaal wel bij horen hé. Gaat vanzelf wel weer een keer over. Ik heb wel zoiets, dat ik nooit meer aan de pil wil. Haha. Eigenlijk is het ontzettende troep, als je ziet wat het met je lichaam doet.

7. mamaworden

mamaworden Actief lid

11 feb 2012
    122
    0
    16
    apeldoorn
    Erg leuk dat we in dezelfde week gestopt zijn met de pil.
    Gaan jullie ook voor het eerste kindje?

Ik ben 25 en mijn vriend 26, we zijn al 10 jaar samen en zijn er echt helemaal klaar voor. we wonen sinds een jaar samen en hebben allebij een vaste baan.

8. niennac

niennac Actief lid

23 feb 2012
    127
    0
    0
    thuiszorg
    Meppel
    Dromen doe ik idd ook veel. Borstvoeding geven, of dat ik dus gewoon zwanger ben. Hele fijne dromen, kan wel huilen als ik wakker word dat het maar een droom is. :p

9. niennac

niennac Actief lid

23 feb 2012
    127
    0
    0
    thuiszorg
    Meppel
    Ik ben 28 en mijn vriend 31, en zijn 2.5 jaar samen. Wij gaan ook voor ons eerste kindje.
    We wonen nu in een appartement, maar verhuizen over een maand naar een huis met een lekkere tuin. OOK spannend.

10. mamaworden

mamaworden Actief lid

11 feb 2012
    122
    0
    16
    apeldoorn
    wat ik me alleen afvraag, ik heb vorige week 3 dagen last gehad van een klein beetje bruine slijmerige afscheiding (er zat geen bloed bij) weet jij zo wat dit kan zijn?
    ik heb dit nog nooit eerder gehad. Zou dit ook te maken kunnen hebben met ontpillen?

11. niennac

niennac Actief lid

23 feb 2012
    127
    0
    0
    thuiszorg
    Meppel
    Dit heb ik inderdaad ook gehad. En ook een keer een hele elastische lichtbruine klonter ( klinkt gezellig ). Wat ik zo heb gelezen hoort dit ook bij het ontpillen, maar het kan ook een innesteling zijn. Heel verwarrend allemaal. Zwangerschapsymptomen en ontpillingsymptomen lijken heel veel op elkaar. Zeer vervelend. Je weet gewoon niet wat je nou moet denken.
    Misschien kun je hier wel eventjes kijken.
    Zwanger of ontpillen? Klachten en symptomen | Mens en Gezondheid: Zwangerschap

12. mamaworden

mamaworden Actief lid

11 feb 2012
    122
    0
    16
    apeldoorn
    ik heb even op de site gekeken.
    denk dat het iid allemaal ontpillen is.
    wat zal ik blij zijn als ik ongesteld ben haha
    (al klinkt dat raar terwijl je zwanger probeert te worden)

13. niennac

niennac Actief lid

23 feb 2012
    127
    0
    0
    thuiszorg
    Meppel
    Yes. Ik werk weer optimaal. Ben netjes ongesteld geworden, en heb zo een cyclus van 28 dagen. Alleen ik herinner me nu wel weer waarom ik toen die tijd met de pil ben begonnen. Oh wat een buikpijn. Maar ja, het is voor een goed doel.

14. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Hi Meiden,

Zie dat jullie gezellig met zn 2en aant kletsen zijn. Mag ik me erin mengen?

Ik ben 8 feb 2012 gestopt met de nuvaring en 10 feb is mijn onttrekkingsbloeding begonnen.. Nu in afwachting van mijn cyclus.. We hebben wel onveilig gevreeen maar niet gehouden aanvruchtbare dagen oid.

Niennac: wat vervelend je enorme buikpijn. Ik kan me herinneren dat ik dat als puber ook enorm had, ook mijn rug en ben toen teunisbloemoliecapsules gaan slikken. Dat hielp zeker! Volgens mij mag je dat gewoon slikken als je zwnager wilt worden of bent, maar misschien moet je dat even nakijken..

15. mamaworden

mamaworden Actief lid

11 feb 2012
    122
    0
    16
    apeldoorn
    hoi tante, van mij mag je mee praten hoor we zitten ook samen bij dat andere forum haha.

16. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Ja, mamaworden, ik herkende je! Gezelligheid! Ik ben erg veel met zwanger worden beter, maar eigenlijk kan ik er met niemand over praten. Dus dan maar online.. Zoveel 'lotgenoten' op 1 plek, heerlijk!

17. niennac

niennac Actief lid

23 feb 2012
    127
    0
    0
    thuiszorg
    Meppel
    Het wordt hier steeds gezelliger. LEUK! Ik zal het zeker eens nakijken tante, bedankt. Zou wel fijn zijn.

18. mamaworden

mamaworden Actief lid

11 feb 2012
    122
    0
    16
    apeldoorn
    hoi niennac,

ben je al ongesteld geworden?

19. niennac

niennac Actief lid

23 feb 2012
    127
    0
    0
    thuiszorg
    Meppel
    Hoi mamaworden,

Ik had je een priveberichtje gestuurd (Nathalie). Vast niet gezien dat ik het was. ;)
    Ik ben netjes ongesteld geworden, alleen ontzettend veel buikpijn gehad, maar ja. Precies 28 dagen, was ik wel blij mee. Nu klussen maar. Eisprong komt er ook zo aan dus...

20. mamaworden

mamaworden Actief lid

11 feb 2012
    122
    0
    16
    apeldoorn
    o ja haha.

spannend joh ik zie dat je nog 4 dagen moet wachten.
    of gebruik je een ovulatietest?

Deel Deze Pagina