Begin hem nu aardig te stressen weer!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door LittleMeStphnie, 7 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Ik voel mij weer zwanger zoals ik toen voelde voor ik een miskraam kreeg. maar als ik nu een opgeblazen gevoel heb of steek in mijn lies en heel licht krampen heb ben ik zo bang dat het weer een miskraam word. Dus ik voel mij weer zwanger nu.

Borsten ohjooooo mijn vriend moet er echt niet tegen aan komen of met een veeg erlangs gaan dan word ik echt boos en saggo.
    opgeblazen gevoel. Bijna overgeven en zuur oprispingen. ook boeren en sorry Scheetjes heel veel. soms steken in mijn lies en dan is het echt even aaaaauw auw auw. Ik ruik ook veel beter!

Ik hoorde dat je na een miskraam gelijk weer zwanger kan worden soms gelijk omdat je dan vruchtbaarder zou zijn? en ik ben gewoon nog een keer ongesteld geweest na mijn miskraam. in het ziekenhuis hebben we met bloedtesten gekeken en ik krijg netjes gewoon me eisprong weer.

dus mijn sympthomen zijn net als toen ik zwanger was maar een miskraam kreeg. ik hou me rustig maar het begint me af en toe zo nu en dan echt enorm weer naar de keel te grijpen omdat ik al 1 miskraam heb gehad en nu niet nog een kindje wil kwijtraken. ik wil nu voldragen. HelpHelpHelp!!!:(

2. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Wat naar dat je je zo voelt. Heb je wel al getest?

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Inderdaad. Wat zei de zwangerschapstest? Voel je je alleen zwanger of heeft een test dat ook al aangegeven?

Ben je al overtijd / op welke cyclusdag zit je nu?

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Je alleen zwanger voelen is helaas niet genoeg, je zal echt een test moeten doen om te zien of je ook echt weer zwanger bent?

Ik zal voor je duimen!

5. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Jup testen, wij hebben hier geen glazen bol.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Heb je al getest inmiddels?

Want er zomaar vanuit gaan dat je zwanger bent, omdat je je zo voelt zonder een positieve test te hebben, dan vrees ik dat als je gewoon ongesteld wordt, jij er automatisch van uit gaat een miskraam te hebben gehad.

Dus eerst testen en je daarna pas eventueel zorgen gaan maken.

Laat je ons nog weten of je inderdaad zwanger bent?

Deel Deze Pagina