Meerdere mensen zullen hier wel al over zijn begonnen maar wilde toch weten wat jullie denken... Ik ben nu 6,4 weken zwanger van ons 2e kindje.. En heb echt sinds maandag al voor mijn gevoel een mega buik! Ik voel hem ook echt continu! In me 9 maanden boek moest ik met 4 weken me buik opmeten.. Vandaag dacht ik van.. Ik doe het weer ben gewoon zo benieuwd! Ben gewoon 3 cm gegroeid! Ik hoorde dat je bij je 2e sneller een buikje krijg maar zo snel? Iemand nog goeie tips om te verbergen? Of smoesjes? We willen het uitstellen tot minimaal 11 weken!
Dit is mijn eerste zwangerschap en ik heb al een megabuik, ik kreeg met 6 weken nog geen broek meer dicht en met 8 weken moest ik al positiejeans aan! Ik ben nu 20 cm in buikomvang toegenomen, is niet normaal
Bij een volgende zs zet je buik idd eerder op. De buikwand is al eens uitgerekt, de bm beter doorbloed en groeit sneller, door de hormonen zetten je darmen ontzettend op. Ik had het ook, met 4 weken al een zwangere buik waar je niet omheen kon. Nu met 14 weken zs is mijn buik hetzelfde in omvang en vorm, alleen voelt het wat meer gevuld omdat het nu niet meer alleen m'n darmen zijn, maar ook echt m'n bm. Verbergen: tja, ik kreeg met 6 weken al luidkeels midden op straat felicitaties van mensen, dus bij mij is het niet gelukt
Hier hetzelfde. Ik ben pas voor de eerste keer zwanger, maar ik kreeg met 6 weken mijn broeken ook al niet meer aan en heb ook al snel positiekleding moeten kopen. Lang verbergen ging hier dus ook niet. Nu 11 weken en giga buik pffff. Ik eet niet meer dan wat ik eerst at, maar ben al 8 kilo bijgekomen!
Dat is al behoorlijk wat 8 kilo Ik ben nu met 20 weken zoiets 7 kilo zwaarder maar ik merk dat ik ook wel wat meer snoep
Ja.... Ik ga ook altijd met tegenzin op de weegschaal bij de verloskundige staan en houd mijn ogen dicht haha. Ik hoop dat het nu wat langzamer oploopt. Ik snoep niet zoveel en mijn porties zijn ook kleiner. Ik hou sinds de zwangerschap niet meer zo van zoetigheid en chocolade krijg ik niet eens meer naar binnen, terwijl ik gek was op chocolade.
Ik wil ook meer buik!! Hihi Ik ben nu 12+4 en alleen m'n riem moet 1 gaatje losser, that's it. Ben nog niks aangekomen en je ziet nagenoeg niks (ja alsof ik net veel heb gegeten) Dit is mijn 1e zs
Had ik ook Laratje! Nu bijna 23 weken en mensen gaan het nu pas zien, haha. Ik vind het wel prima, hou niet zo van supergrote zwangere buiken. Ook al heb je er weinig over te zeggen
Szn, de kilo's hoef ik nog niet hoor de buik wil ik wel! Ik houd van zwangere buikjes Alhoewel dit wel erg praktisch is metkleding enzo
iedereen bedankt voor de leuke reacties! ik ga ook maar denk ik wat positie kleding te voorschijn halen! en over de smoesjes.. misschien toch maar wat eerder gaan vertellen ben ik bang hihi
Ik ben 13+6 en het is nog steeds alsof ik alleen een beetje teveel gegeten heb in de ochtend zie ik bijna niks en in de namiddag/avond een 'eet buik'
Ja dit heb ik dus ook! In de ochtend plat en naarmate de dag vorderd word ie ietsje voller... Vlos zei gisteren dat het bij mij waarschijnlijk nog wel even gaat duren gezien mijn figuur.
kan nog helemaal goed komen hoor. De eerste zwangerschap was ik de eerste 16 weken 10 kilo aangekomen. de laatste 24 weken maar 2kg . uiteindelijk 12 kilo in totaal.
oooooooo ik ben zo jaloers op jullie als ik die miskraam vorige maand niet had gehad had ik nu 12 weken geweest ongeveer Ik ben echt zo blij voor jullie